Tae era prin parc plimbându-se si admirând priveliștea frumoasă pe care o vedea.
Jungkook stătea pe o bancă, atenția sa fiind spre cerul senin.
- Aishh,ce caută el aici ? Sopti băiatul privindu-l pe Jungkook,isi aduse aminte ca ei nu se suportau deloc.
Acesta oftă fiind copleșit din cauza plictiselii teribile pe care o avea în momentul de față.
Tae se așeză pe o bancă începand să se gândească la diferite întâmplări pe care și le aduse aminte,cea ce îl facu să zâmbească.
Băiatul privi în jur, apoi îl zări pe Tae. Strâmbă ușor din nas ca apoi să se ridice de pe bancă, plecând spre ieșirea parcului.
- Asa..bine ca ai plecat. Spuse zâmbind multumit că băiatul plecase.
Jungkook îl auzi, așa că se întoarse cu fața la el, arătându-i degetul din mijloc ca apoi să își vadă de drum, ieșind din parc.
Acesta se ridică privindu-l foarte urât,înjurându-l în minte.
Băiatul merse prin oraș.
Tae iesi din parc,privi prin jur zărindu-l cu privirea pe Jungkook asa că merse spre el.
Acesta privea în jos, gândindu-se la diferite chestii.
- Jeon Jungkook stai pe loc. Striga nervos apoi fugi lângă el. - Sti ce,nu arăta ce sugi,deci..ai grijă cum vorbesti cu mine.
- Hmm? Mă scuzi? Te simți ofensat că am imitat mărimea pe care o ai tu în pantaloni..? întrebă râzând
- Ce idiot esti. Nu îmi multumi ca te-am insultat,a fost o mare plăcere. Auzi..de unde sti tu ? Măcar mi-ai supt-o ca sa vezi ce mărime are ?
- Trebuie să o sug? E îndeajuns să mă uit la fața ta de prost si sa imi dau seama.. Tsk..
- Aparent da,dacă te analizez mai bine..pun pariu ca o am mai mare decat a ta,deci fa pasi dragul meu. Nu vreau sa ma infectez cu boala idioțeniei pe care o ai tu. Spuse râzand plecand spre casă
- Oricum nu mai voiam să stau lângă tine, îți miroase respirația.
- Ce copil.. Sopti amuzat privind drept în față.
Acesta plecă în partea opusă a lui Tae, mergând spre o cafenea.
Tae ajunsese acasă mergand direct în dormitor si trântindu-se pe pat începand să citeasca o carte vrand să îi dispară vocea lui Jungkook pe care o avea în minte.
Jungkook intră în cafenea, așezându-se la o masă oarecare și comandandu-și un caramel macchiato.
- Aish..dispari! Sopti acesta lovindu-se de repetate ori pe frunte,văzând ca vocea băiatului nu dispăruse începu să îl înjure sperand ca totusi va merge,chiar daca asta stia ca este inutil mai încercase de cateva ori.
Băiatul își primi comanda, acum bucurandu-se de băutura caldă în timp ce privea pe fereastră.
Tae citea cartea sa preferată pe care o stia deja,dar numai această carte îl fascina asa de mult.
Peste câteva minute acesta se ridică de la masa plătind nota de plată și ieșind din cafenea, mergând spre casă.
Tae strănutase de două ori apoi îsi vazu de carte.
Jungkook ajunse acasă, mergând direct în dormitor și aruncandu-se pe pat.
Acesta decise să nu mai citească,îsi lua telefonul în mână si începu să vorbeasca prin mesaje cu un amic.
Băiatul privea tavanul.
Tae privea niste poze din galerie văzând ca avea o poză cu Jungkook. - Ce caută asta aici...?! Întreba rapid dar si uimit apoi șterse poza.
Jungkook își luă laptop-ul, căutând un film care să pară interesant.
Acesta îsi puse telefonul pe noptieră începand să se gândească la diferite chestii.
Băiatul găsi un film, acum privindu-l atent în timp ce îmbrățișa o pernă.
Tae se ridică de pe pat mergand în sufragerie si căutându-si ceva de lucru.
Peste o oră filmul se termină, Jungkook gandindu-se acum daca să meargă în parc din nou, sau nu.
Tae se pregăti se plece spre parc,asta si făcând.
Băiatul se încălță apoi ieși din casă, mergând spre parc.
Tae ajunsese în parc privind cerul,în timp ce mergea lent.
Jungkook se uita pe telefon în timp ce intră în parc.
Acesta se simti putin trist când îsi dădu seama ca nu prea avea cu cine să petreacă timpul,asta făcându-l să creadă ca este total singur.
Băiatul se așeză pe o bancă,acum privind trandafirii rosii care erau la cativa pasi de el.
Acesta privea în gol plictisit.
CITEȘTI
𝚈𝚎𝚜,𝚂𝚒𝚛! ||𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔||
Fanfiction" - De azi încolo îmi vei spune Sir,înteles ? Daca nu..vei fi pedepsit,mai rau decat un copil mic.." "- Y-yes,sir! " _________________________________________ Aceasta carte este o colaborare împreună cu Ada. Va atenționam,aceasta carte poate să con...