_22_

778 52 34
                                    

- Jungkook,te rog.

- Aishh,bine,dar doar nu mai ma săruta atâta.

Tae îl privii puțin confuz dar si trist din cauza ca Jungkook devenii de la un moment dat prea îndepărtat de Tae,se simțea din ce în ce mai singur pe parcurs ce Jungkook stătea numai cu Jin,asa credea el,felul în care se comportau amândoi,iar felul în care vorbeam si se priveau,era prea ciudat,deja credea ca între cei doi exista ceva. Dar voia sa îsi tină vorbele de o parte si sa vadă ce se va întâmpla mai departe,era gata de orice.

- Jungkook.. șoptii lăcrimând

- Ce este ?

- T-tu..mai ma iubești? Stau lângă tine..degeaba,ca un prost ? Spune! Cu ce am greșit de faci toate astea..? Din ultimul timp..ai început sa te comporți mai frumos cu Jin decât cu mine,ce fraier sunt..

Jungkook avea privirea în jos,oftând.

- A-am vrut sa ma răzbun. Da,adevarul este ca eu nu te iubesc. Pur si simplu a fost o joacă pentru mine,o aventură de cateva luni,okay? Uită. Îmi pare rau,dar ai meritat-o.

Tae cazu în genunchi,lacrimi amare cazandu-i pe obraji,evitând sa îl privească.

- Ti-ai bătut joc de mine! Te-ai jucat cu sentimentele mele! Greșeala este ca înca te iubesc! Cum ai putut sa faci asta..? Credeam ca ne-am împăcat.. Dar m-am înșelat,ai vrut pur si simplu sa te distrezi. Pleacă,du-te,fa ce vrei.. Dar eu nu pot sa mai permit sa îți bagi joc de mine. spuse cu o voce înceată,simțind cum inima îi se rupea în bucăți,acelea fiind doar niște amintiri care trebuiau uitate,si în mare parte,dragostea față de Jungkook.

- Înca o dată,îmi pare rau.. O sa plec. rostii apoi merse sa se încalțe,deschizând usa si privindu-l câteva secunde,iar ultimele cuvinte pe care îi le adresa acestuia au fost "Sper sa ai o viață perfecta"

Dupa un an...

Iar uite așa trecu un an greu pentru Tae care îi i-a fost greu sa treacă peste tot ce s-a întâmplat. A avut norocul sa găsească pe cineva care îi putea oferi multa iubire si atenție deosebită. Avu si timp sa se căsătorească cu acea persoana,iar acum tocmai ce erau într-o vacanță,la mare,se țineau de mână si se plimbau pe plajă,privindu-se unul pe altul,si nu scoteau nicio vorbă.

Taehyung fiind prea atent la soțul său se lovii de un baiat,cerându-si iertare,dar când vazu clar cine era,înghiții în sec.

-  J-Jeon..J-Jungkook...? abia ce rostii acesta numele băiatului,neștiind ce putea sa mai spună.

"Oare cei doi se vor mai vedea pe parcursul zilelor? Vor mai discuta? Măcar..înca mai au mici sentimente unul pentru altul?"

THE END 》

《 Va multumim pentru atenția care ați acordat-o acestei cărți  ♡》

𝚈𝚎𝚜,𝚂𝚒𝚛! ||𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔|| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum