Jungkook privea în gol, fiind puțin îngrijorat.
Tae imediat ce ajunse lânga Jin,îl trase de gulerul hanoracului pe care îl avea pe el,privindu-l serios si urât.
- Sper sa fie ultima dată când se va întampla asta! Sunt în stare sa te omor,dar ai noroc ca esti prietenul lui Jungkook. Am vazut ca de la ultimul timp te dai la el,are pe cineva! Uită de sentimentele astea pentru el,punct.
Jin îl privii,oftând.
- Bine..
Acesta se plimba prin cameră.
Băiatul mai discutase putin cu Jin apoi merse la Jungkook.
Jungkook îl privii.
- Cee?
- Nimic.
- Deci,iti este clar ce am spus eu,da?
- Dar e amicul meu. Deci nu.
- Atunci te voi pedepsii. Oricum Jin a plecat.
- Nuu.
- Baa daaa.
- Nu.
- Baaa daaaaaaaa.
Acesta fugii în bucătărie.
Tae fugii dupa el,luandu-l de mana si mergand în camera lui.
- Scuzeee.
- Creeezi ca te iert asa usor?!
- Da?
- Ei binee nuuu.
- Oof.
- Acum dezbraca-te.
- Nu.
- Jungkook,fa-o acum! strigă nervos
- Nu.
Tae oftă apoi îsi desfăcu cureaua de la blugi,punand-o pe pat si dezbrăcându-l pe acesta,lua cureaua în mână,lovindu-l peste spate.
- Pana nu aud cea ce trebuie nu te las.
- Î-îmi pare rău.
- Asta nu-i de ajuns.
- Păi ce altceva pot să spun?
- Promit că nu o să se mai întâmple.
- Nu,nici asa nu-i bine.
Băiatul oftă.
- Știi ce? Nu mai încerc. spuse plecând în sufragerie
Tae merse lângă el,amândoi așezându-se pe canapea.
- Măcar hai sa discutam. Totusi,tu nu ti-ai dat seama ca Jin se dă la tine?
- Ba da.
- Și atunci? De ce nu mi-ai spus si mie?
- P-pentru că îmi plăcea..
Tae îl privii trist.
- Si eu cand încercam asta totusi nu prea iti plăcea,si lui Jin care nici nu este iubitul tău îti plăcea? Serios..? Sti cum ma simt acum..? Ca nu sunt bun de nimic.
- Nu mai spune asta.
- Ba o spun pentru ca așa este.
Băiatul oftă.
- Da.. Nu stiu,daca am greșit cu ceva,scuze,eu acum voi pleca,ai grijă ce faci. Si,poate poti să îmi repari si usa,daca te rog. spuse apoi merse în camera sa,îmbrăcându-se cu niște haine,ca dupa sa se încalte,plecand din casă
Acesta privea în gol.
Tae mergea spre un bar.
Jungkook repară ușa.
Acesta ajunse la bar,așezându-se la o masă.
Băiatul se așeză pe pat, adormind.
Trecu câteva ore Tae acum fiind la un club,fiind deja trei dimineața,dar era destul de beat încat uitase si pe unde o putea lua ca sa ajunga acasă. Privea prin jur,continuând să bea.
Acesta încă dormea.
Băiatul îsi lua telefonul în mână,închizându-l pentru nu a mai primii niciun mesaj sau vreun apel,acum fiind atent prin jur.
Acesta decise să plece asta si făcând,mergand acum pe unde vedea cu ochii.
Jungkook avea un somn adânc.
Băiatul se trezii pentru câteva secunde ca apoi să adoarmă din nou.
Era dimineață tocmai acum ajungând Tae acasă,mergând în bucătărie si deschizând geamul,apoi se așeză pe un scaun,privind pachetul de țigări pe care tocmai îl cumpărase,vrand să încerce cum este.
Jungkook intra in bucătărie, privindu-l.
Tae era atent la pachetul de țigări,neobservandu-l pe băiat,așa că desfăcu pachetul luand o țigare,îsi căută bricheta prin buzunare,găsind-o repede.
- Hei hei hei! Lasă aia jos!
- De ce?
- Nu vreau să devii un fumător.
- Dar vreauu să încerc. spuse apoi aprinse țigara
- Daca încerci jur că nu te mai sărut doi ani.
- Pfff,n-am voiee sa fac nimic?
- N-ai voie să fumezi.
Tae puse botic apoi stinse țigara,băgând pachetul în buzunar.
- Așa.
- Nu-i corect.
- Eeh.
CITEȘTI
𝚈𝚎𝚜,𝚂𝚒𝚛! ||𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔||
Fanfiction" - De azi încolo îmi vei spune Sir,înteles ? Daca nu..vei fi pedepsit,mai rau decat un copil mic.." "- Y-yes,sir! " _________________________________________ Aceasta carte este o colaborare împreună cu Ada. Va atenționam,aceasta carte poate să con...