Era dimineață Tae fiind treaz de câteva minute, acum încercand să îsi aranjeze părul care era total ciufulit.
Jungkook privea pe fereastră în timp ce se gândea la ce să facă astăzi.
Băiatul îsi aranjă părul într-un fel acum stând mai bine,plecase din baie mergand în bucătărie pentru a mânca ceva.
Acesta oftă zgomotos apoi plecă în baie pentru a face un duș.
Tae îsi lua un măr din coșul cu fructe mușcand din măr apoi merse în sufragerie asezandu-se pe canapea si uitându-se pe telefon văzând ca primise mesaj de la Jimin cum că ar vrea sa se plimbe prin oras cu el,Jin si Hoseok,dar Jimin nu îi spuse ca îi dase mesaj si lui Jungkook ca să vină si el.
Jungkook privea mesajul de la Jimin, gândindu-se că ar fi o idee bună să meargă.
Băiatul se încălțase deja fiind gata să plece spre parcul unde Jimin a spus că se vor întâlni.
Acesta se gândi că totuși chiar trebuia să facă un duș asa ca făcu un duș rapid, apoi merse să se îmbrace pentru a pleca.
Tae era aproape de parc gândindu-se ca nu a fost bine pentru ca a venit dar totusi zâmbi cand îi văzu pe cei trei asa ca fugi lângă ei,salutându-i.
Jungkook se încălță apoi plecă spre locul unde trebuia să se vadă cu ceilalți.
Băiatul îi privi confuz pe acestia. - Oare..mai vine cineva ? sopti nedumerit.
Acesta ajunse, dar când îl văzu pe Tae își dădu ochii peste cap.
- Oo nuu,eu plec. spuse Tae rapid dand sa plece dar Jimin îl opri,ținându-l de încheietura mâinii.
- Tu nu pleci nicăieri! Voi doi o să stati împreună si o sa va întelegeti,clar ? spuse Jimin,privindu-i serios pe Tae si Jungkook.
- Obiectez! Nu vreau să stau cu el!
- Ne ne ne,eu nu vorbesc cu un expirat ca el. rosti Tae serios
- Jungkook nu comenta! Tae, si nici tu. Hai,acum,unul lângă altul. spuse Jimin amuzat luandu-i pe cei doi de mână si îi apropiase unul de altul.
- Eu stau cu Jin ! strigă ca apoi să meargă rapid în spatele lui Jin văzând că acesta se dădu la o parte. Jungkook îl privi urât pe Jin ca apoi să îl ia de braț.
- Are ceva dacă plec mai repede de aici...? sopti Tae amuzat
- Jungkoook,esti culmea! Treci aici. striga Jimin nervos apoi îl trase lângă el si Tae. - Jungkook,i-al de mână pe Tae,acum!!
- Nu.
- O sa încerc... sopti Tae nesigur de asa ceva dar nu voia sa îi mai audă vocea nervoasă lui Jimin așa ca îl lua de mână pe Jungkook,privindu-l.
Jungkook strâmbă din nas, dar nu îi dădu drumul la mână.
Tae nu spuse nimic privindu-i pe ceilalti auzind ca au decis sa plece din parc,zâmbi scurt apoi îi urmă pe băieti,ținandu-l în continuare pe Jungkook de mână.
Băiatul mergea în timp ce privea cerul.
Trecuse câteva minute acestia ajungând la Jimin acasă,Tae îl privi scurt pe Jungkook dându-i drumu la mână si mergand lânga Jimin care stătea pe canapea.
Acesta zâmbi mulțumit așezându-se pe un fotoliu.
Jimin îi privi pe cei doi apoi merse lânga Jungkook luandu-l de mână pe acesta si așezându-l lânga Tae. - Voi doi vorbiti,noi mergem la Super Market pentru a cumpăra ceva. spuse Jimin zambind apoi iesi împreuna cu Jin si Hoseok,mergand spre Super Market.
- Se pare ca..nu avem de ales,trebuie sa ne întelegem cumva. rosti Tae privindu-l pe Jungkook
- Ai dreptate.. șopti oftând
- Aish,înainte ne întelegeam asa de bine,iar acum..de cand a început cearta aia cu Namjoon..se pare ca din cauza lui ne-am certat si noi... Nu imi place asta,adica..Jimin are dreptate. Trebuie sa ne împăcăm cumva..
- Aprob. Dar cum putem face asta?
- Nu stiu,sincer..acum că vorbesc cu tine îmi aduc aminte de tot,mai tii minte când ne jucam prin parc..cu frunzele care erau pe jos ? Ce copii amuzanti eram..acum totul s-a schimbat,ai crescut..am crescut si uite asa..am uitat de prietenia noastră. spuse putin trist
- Regret ce s-a intamplat. Chiar imi lipsesc timpurile când imi erai cel mai bun prieten.. spuse oftand, privind podeaua
Tae îl îmbrățișă strâns. - Mi-ai lipsit mult! Promit ca nu ne vom mai certa,niciodata.
- Mă bucur să aud asta! rosti imbratisandu-l si el la fel de strâns.
- Jungkook..de ce iti bate inima asa de tare când sunt lângă tine ? întreba zambind când simti inima băiatului care bătea destul de tare
- Ț-ți se pare! spuse rapid
- Baa nuuu,Jungkook spune,tee loog. spuse cu o voce de copil mic
- Pur si simplu asa bate mereu..
- Aham,te-as si crede. sopti amuzat vrand să îl sărute pe obraz dar cand auzi ușa îl ciupi usor de obraz apoi îi privi pe băieti.
Jungkook zâmbi apoi își întoarse și el atenția spre cei trei.
- Staii putin,cumva..voi doi..sunteti împăcati ? întreba Jin având un zâmbet urias
- Dap.
Băiatul chicoti, fiind și el foarte fericit fiindcă s-au împăcat
CITEȘTI
𝚈𝚎𝚜,𝚂𝚒𝚛! ||𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔||
Fanfiction" - De azi încolo îmi vei spune Sir,înteles ? Daca nu..vei fi pedepsit,mai rau decat un copil mic.." "- Y-yes,sir! " _________________________________________ Aceasta carte este o colaborare împreună cu Ada. Va atenționam,aceasta carte poate să con...