𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝖓𝖎𝖓𝖊.

322 28 2
                                    

-ჯენი არის ჩემი პირველი სიყვარული...
ცრემლები წამომივიდა.
-რატომ ტირი?
-უფრო ადრე, რატომ არ მითხარით?
-ჯენიმ მთხოვა, რომ არ მეთქვა.
-ეჭვიანობ?
-რათქმაუნდა არა. უბრალოდ უფრო ადრე უნდა გეთქვათ.
ცრემლები მოვიწიმინდე.
ჯიმინი ჩასახუტებლად მოდიოდა მე უკან დავიხიე და გავახსენე, რომ დავშორდით.
-ლისა გეფიცები მართლა მიყვარხარ.
-როგორ უნდა გენდო როდესაც ვიცი, რომ მეღადავებოდი?
-თავიდან გეღადავებოდი ამას ვაღიარებ, მაგრამ შენი თავი შემაყვარე...
-იმით, რომ მოკლე კაბების ჩაცმა დავიწყე?
-რათქმაუნდა არა. მოკლე კაბებს, რომ იცმევ ეგ საშინლად არ მომწონს და ძალიან ვეჭვიანობ სხვა ბიჭებს შენი გაცნობა, რომ უნდებათ. როგორ შემიძლია დაგიმტკიცო, რომ მართლა მიყვარხარ?
-არ გამოგივა. აღარ გენდობი. 
სახლში წავედი და ჯენის ზარებს არც ვპასუხობდი. კარზე ბრახუნის ხმა მეორდებოდა და მეორდებოდა და კარები გავაღე.
-ლისა ყველაფერს აგიხსნი.
ჯენი სახლში შემოვიდა.
-უფრო ადრე, რატომ არ მითხარით?
-ბოდიში მზად არ ვიყავი.
-რისთვის არ იყავი მზად?
-არვიცი უბრალოდ ვერ გიყვებოდი. ახლა რაღაცას გეტყვი და უბრალოდ დამიჯერე.
-გისმენ.
-ჯიმინმა შენი წასვლის შემდეგ იტირა.
-საიდან იცი?
-დამირეკა. მის ხმას ძალიან კარგად ვცნობ და ვიცი როგორი ხმა აქვს, როდესაც ტირის. ჯიმინმა ცხოვრებაში მხოლოდ სამჯერ იტირა.
-რის გამო?
-მშობლების სიკვდილი, ძაღლის სიკვდილი და როდესაც ჩვენ დავშორდით. ახლა კი შენს გამო ტირის. მართლა უყვარხარ!
-არ მჯერა.
-დამიჯერე გთხოვ.
ჯენის წასვლა ვთხოვე და უბრალოდ დასაძინებლად წავედი. ვერ ვიძინებდი და სულ ჯიმინზე ვფიქრობდი.
Lisa's Pov:
მართლა ვუყვარვარ? არ მჯერა...
Jimin's Pov:
როგორ დავაჯერო, რომ მართლა მიყვარს...
იმ დღის მერე, როდესაც კლუბში ვიყავით და დათვრა და ჩემი პრობლემების შესახებ, რომ მოვუყევი გვერდში დამიდგა და გამიგო. გუშინ, როდესაც დავიჭირე და გაწითლდა, როდესაც ჩემს მხარზე ეძინა... ძალიან კარგი ადამიანია და არ მინდა მისი დაკარგვა.
ჯიმინმა ღამის 2 საათზე დამირეკა.
-გამოდი შენი სახლის წინ ვარ სალაპარაკო გვაქვს.
ჯიმიმს კარები გავუღე.
-რა მოხდა?
-ბოდიში, რომ გეღადავებოდი. ძალიან დებილი ვიყავი, მაგრამ ახლა მართლა მიყვარხარ.
...
-შევრიგდით?
პასუხი არ მქონდა და ხმას არ ვიღებდი.
-კარგი თავს დაგანებებ. წავალ და ისე გავაკეთებ, რომ აღარასდროს აღარ შევხვდებით გინდა?
-კი...
-კარგი ნახვამდის, ლისა.
-კარგად.
ჯიმინი სამუდამოდ წავიდა.

dispute. Where stories live. Discover now