𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝖊𝖎𝖌𝖍𝖙.

313 26 4
                                    

ჯიმინმა დამიჭირა.ერთამნეთს თვალებში ვუყურებდით.ალბათ შორიდან სასაცილოდ გამოვიყურებოდით. ჯიმინმა შუბლზე მაკოცა.
გავწითლდი.
-კნუტო რა საყვარელი ხარ როდესაც წითლდები და გრცხვენია.
ჩუმად ვიყავი.
ჯიმინმა ფრთხილად ძირს დამსვა.
-მოდი კიდევ ერთხელ სცადე მანდ ასვლა რო რამეა ისევ დაგიჭერ. ჯიმინს გაეცინა.
ძლივს გამომივიდა და მაღლა ავედი ჯიმინს ხელი გავუწიე, რომ ამოსულიყო.
-აქ რა ხდება?
-ჩემი საყვარელი ადგილია. აქ ღამე ძალიან ლამაზი ხედი იხსნება და თუ გინდა დარჩი სანამ დაბნელდება და ერთად ვუყუროთ ამ სილამაზეს.
-კარგი.
მე და ჯიმინი სხვადასხვა თემებზე ვსაუბროვდით. მას ჩავეხუტე და გაშვება, რომ მინდოდა არ გამიშვა და ჩახუტება გააგრძელა. გული ამიჩქარდა. ყველაზე მეტად ის არ მინდა, რომ ჯიმინი ისევ შემიყვარდეს. რამოდენიმე საათი ჯიმინის მხარზე მეძინა და როდესაც გავიღვიძე ჯიმინი მე მიყურებდა და იღიმოდა.
Lisa's Pov:
ვაიმე რატომ მიყურებს მასე? უნდა, რომ მოვკვდე და მასე ძალიან გავწითლდე?

-ჯიმინ რამდენი ხანი მეძინა?
-სულ რაღაც 4 საათი.
-და ამდენი ხანი არ მაღვიძებდი? რას შვრებოდი 4 საათი? არ მოგბეზრდი?
-არა. 4 საათი შენ გიყურებდი.
გავწითლდი.
-მხარი არ გეტკინა?
-არა.
-ცას შეხედე.
-ძალიან ლამაზია.
-მართლც.
ჯიმინმა აქ დარჩენა შემომთავაზა და ზურგჩანთიდან პლედი ამოიღო.
-ამას თუ დავიფარებთ არ შეგვცივდება. გამეღიმა.
ერთმანეთის მხრებზე ჩაგვეძინა და დილით, ჯიმინმა პიცერიაში წასვლა შემომთავაზა.
Lisa's Pov:
ახლაც მეღადავება? დღეს უფრო თბილად და უფრო საყვარლად მექცეოდა. აუ მგონი ისევ მიყვარდება. ჯობია ყველაფერი ახლა დავამთავრო სანამ საბოლოოდ არ შემიყვარდა.
ჯენის დავურეკე და ყველაფერი მოვუყევი.
-ლისა არ ჯობია ერთად იყოთ უბრალოდ?
-არა. მეღადავებოდა და შეიძლება ახლაც მეღადავება. ჯობია ყველაფერი ახლა დავამთავრო.
-კარგი, როგორც გინდა.
ჯიმინს დავურეკე და შეხვედრა ვთხოვე.
პარკში შევხვდით.
-ჯიმინ ვიცი ყველაფერი.
-რაზე ამბობ?
-ვიცი, რომ მეღადავები. ვიცი, რომ ჩემს გრძნობებზე თამაშობ. ყველაფერი ვიცი. სამაგიეროს გადახდა მინდოდა და მაგიტომაც არ გშორდებოდი. უბრალოდ ახლა ვეღარ ვითმენ. მირჩევნია ახლა დავშორდეთ, თორემ შესაძლოა ისევ შემიყვარდე და ეს ყველაზე მეტად არ მინდა.
-ლისა მისმინე. თავიდან მართლაც გეღადავებოდი უბრალოდ ახლა მართლა შემიყვარდი...
-ვიცი,რომ მეღადავები.უეჭველი კიდევ ის გოგო გიყვარს.
-არა.
-მითუმეტეს არც მიყვებოდი მასზე და ბრაზდებოდი, როდესაც გეკითხებოდი. ჯობია დავშორდეთ. მადლობა ყველაფრისთვის კარგად!
ჯიმინმა ხელზე მომქაჩა.
-ჯენია ჩემი პირველი სიყვარული!
ცრემლები წამომივიდა...

dispute. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora