10- Baba

92 28 16
                                    

Yazar Notu: Atmadığınız yorumlar sağolsun bende yazma isteği bırakmadığından geç gelen bir bölüm daha. Cidden okuduktan sonra yorum yapmak bu kadar zor olamaz değil mi? Her neyse bu bölümde de yorumlar yb'den öteye gitmezse üzgünüm ama yeni bölüm gelmeyecek.

Bu bölüme en uzun yorum yapana, diğer bölümü ithaf edeceğim. Fikirlerinize açığım ve kapak tasarımı için hala mesajlarınızı bekliyorum. 

Bölüm şarkısı: Mr Probz - Waves (Evanın indirmeyipte telefonunda olan şarkı)

Multimedia'da Eva var :)

"Hadi, benden bir şey iste"

"Ne istersem mi?"

"Ne istersen," o an ne istediğimi düşündüm. Babamla olmaktan başka ne istiyordum ki? Hiç bir şey. Kesinlikle hiç bir şey istemiyordum, babamla uyumak dışında.

Sorsam bana kızar mıydı? Kızardı biliyorum ama o ne istersen dememiş miydi? Onunla yakın temasa geçmemden hoşlanmıyordu. Çocuk olsamda biliyordum, hissediyordum işte. Her neyse hem hayır derse şansımı denemiş olurdum. Muzipçe gülümsedim.

"Seninle uyusam?" soru edasıyla kurduğum cümleye şaşırdı. Bunu beklemediği açıktı ve o da benim gibi gülümsedi. "Başka?" dedi "Başka ne istiyorsun?" sorumu cevapsız bırakmıştı açık uçlu bi cevap bile vermemişti.

Umutlanmamı bile istemiyordu. Çok görüyordu bana bunu.

Üzüntümü belli etmemek adına yine hayal kurduğum ve kabul edeceğinden emin olduğum başka bir şey söyledim. "Lunapark" derken bağırmış ve etrafta çığlık atarak koşturuyordum. En sonunda durmuş minik kollarımı boynuna dolamıştım o ise bana sarılmamış ufak bi öksürükle geri çekilmemin zamanı geldiğini bildirmişti.

Oysa daha 5 saniye bile geçmemiş olmalıydı.

"Son isteğini de söyle" dediğinde sevinmiştim demek bana üç istek hakkı sunmuştu ve onunla uyuma isteğimide kabul etmişti. Bu demek oluyordu ki onunla uyuyabilecektim. "Canım babacım" diye mırıldandım.

Tekrar düşündüm bu sefer ki isteğim hem babamın hemde benim yapmaktan hoşlanacağımız bir şey olmalıydı ve aklıma gelen şeyle ellerimi çırptım "Beşiktaş maçııı" babamı bu söylediğim memnun etmiş olacak ki "Seni akıllı kız" dedi

Nereden bilebilirdim son isteğini de söyle derken cidden son isteğim olduğunu.

&

Gözlerim açılmamak için direnirken neyse ki kulaklarım görevini eksiksiz yapıyordu. "Dünden beri seni yalnız bulamıyorum güzelim" eliyle saçlarımı okşadı. Gideonun buram buram 'Ben burdayım' diye bağıran kokusunu içime çekmek istedim ama uyanık olduğumu farketmesini istemiyordum.

"Sana bu kadar yakın olup aslında uzak olmaya mecbur olmak o kadar zor ki" derin bi nefes verdi dışarıya doğru. Ne saçmalıyordu böyle. Mecbur olmakta neyin nesiydi?

"Yaptığım aptalca hataların, bulunduğum ortamın sana zarar vermesine izin vermeyeceğim" bir derin nefes daha. Vurulmamın vicdan azabını çekiyor olmalıydı. "Hem kendimden hemde baban denilen o lanet heriften uzak tutucam seni" babama demin lanet herif mi demişti?

Sinirlerim gerilsede sessiz kalıp geleceği sonucu beklemeye başladım. Saçlarıma bi öpücük kondurdu buna ek olarak kurumuş dudaklarıma da ufak bi buse bahşetti ve odadan çıkmadan hemen önce "Seni babanı öldürmek için kullanmayacağım Eva"

Bi Parçacık HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin