Teaser အမြည်း ၂ ZG+UNI

1.3K 163 3
                                    

Unicode

သူအဲ့တာကိုထည့်ပြောနေစရာလိုလို့လား ..
ကျွန်တော်တစ်ကယ်ကိုဝမ်းနည်းသွားပြီး မျက်ရည်များပါသူ့အလိုလိုစီးကျလာသည် ... သို့သော် ငိုချင်နေသောစိတ်ကို ပြန်အားတင်းပြီး ...

" အနည်းဆုံးတော့ ဘာလို့ကျွန်တော်တို့ကမဖြစ်နိုင်တော့တာလဲဆိုတာကို ပြောပြပေါ့ ဟက် .. အခုပဲချစ်တယ်လို့ပြောပြီး ကျွန်တော်တစ်ကယ် နားမလည်နိုင်တော့ဘူး .... လူကိုကစားစရာများမှတ်နေလား? မျှော်လင့်ချက်တွေပေးပြီးတော့ ... ဟင် "

" ..... "

" ပြန်ပြောလေ ပြန်ပြောပါ Min Yoongi-ssi ? ဘာဖြစ်သွားခဲ့တာလဲလို့ ကျွန်တော်တို့ကြားမှာ "

ကျွန်တော်မေးနေတာကို သူလုံးဝပြန်မဖြေပဲဒီတိုင်းငြိမ်နေသည် ... ကျွန်တော် ဘယ်လိုမေးမေးသူမဖြေ

" ဘာလို့လဲ ကျွန်တော်မေးတာတောင်မဖြေချင်တော့လောက်အောင်ဖြစ်နေပြီလား ?? "

အခုထိဘာမှပြန်မပြောသေး ..
နောက်တော့ ကျွန်တော်ထင်မှတ်မထားတဲ့ အသံတစ်ခု ထွက်လာလို့ ကြည့်လိုက်တော့ သူငိုနေသည် .....

" ကိုယ်မင်းနဲ့ဘယ်တုန်းကမှမခွဲချင်ခဲ့ပါဘူး ... "

__________________ Teaser end

A/N :When a dream ends , you have to go back to a Reality ....
အိပ်မက်တစ်ခုပြီးဆုံးသွားတဲ့အခါ ငါတို့ ပြန်သွားကိုသွားရမယ်မဟုတ်လား?
______________________________
Zawgyi

သူအဲ့တာကိုထည့္ေျပာေနစရာလိုလို႔လား ..
ကၽြန္ေတာ္တစ္ကယ္ကိုဝမ္းနည္းသြားၿပီး မ်က္ရည္မ်ားပါသူ႔အလိုလိုစီးက်လာသည္ ... သို႔ေသာ္ ငိုခ်င္ေနေသာစိတ္ကို ျပန္အားတင္းၿပီး ...

" အနည္းဆံုးေတာ့ ဘာလို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ကမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့တာလဲဆိုတာကို ေျပာျပေပါ့ ဟက္ .. အခုပဲခ်စ္တယ္လို႔ေျပာၿပီး ကၽြန္ေတာ္တစ္ကယ္ နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး .... လူကိုကစားစရာမ်ားမွတ္ေနလား? ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြေပးၿပီးေတာ့ ... ဟင္ "

" ..... "

" ျပန္ေျပာေလ ျပန္ေျပာပါ Min Yoongi-ssi ? ဘာျဖစ္သြားခဲ့တာလဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ၾကားမွာ "

ကၽြန္ေတာ္ေမးေနတာကို သူလံုးဝျပန္မေျဖပဲဒီတိုင္းၿငိမ္ေနသည္ ... ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုေမးေမးသူမေျဖ

" ဘာလို႔လဲ ကၽြန္ေတာ္ေမးတာေတာင္မေျဖခ်င္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေနၿပီလား ?? "

အခုထိဘာမွျပန္မေျပာေသး ..
ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထင္မွတ္မထားတဲ့ အသံတစ္ခု ထြက္လာလို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူငိုေနသည္ .....

" ကိုယ္မင္းနဲ႔ဘယ္တုန္းကမွမခြဲခ်င္ခဲ့ပါဘူး ... "

__________________ Teaser end

When a dream ends , you have to go back to a Reality ....

Twisted | Yoonmin • Completed Where stories live. Discover now