ROCHELLA
Çok heyecanlıyım. Çünkü yarın robotlarla ilgili yarışma vardı.Buna bende katılmıştım.Artık robotumun bütün herşeyi hazırdı, tek yapmam gereken vidaları takmamdı.Bunu yapmam beş dakkamı aldı.Hemen annemle babama gösterdim.Çok beğendiler.Ben mutluluktan havalara uçuyordum.Tabiki de bu robotu tek başıma yapmadım. Profösör Doktor Lorian robotu tasarlamama ve parçalarını bulmama yardım etti.Ama bu robotu Lorian'a göstermek zorundaydım eğer robotla ilgili hassas nokta ya da kırık bir yer varsa o tespit edebilirdi.Fakat saat 23:12 'ydi.Annem izin vermez ki.Lorian bu binada (yani bizim oturduğumuz binada) oturuyordu.Yinede belki şansım vardır diye anneme sordum.Fakat cevapı çok basit ve netti:hayır.Bende annemler uyuduğunda gitcektim.Lorian geceleyin deneyler yapıyordu.Hemen annemle babama çok geç oldu diye yatırdım (tabi bende).Annemle babam bir saat uyanık kaldılar.Sonra babam yukarı çıkıp televizyon izledi.Neyseki çok sürmeden yattı. Annem çoktan uyumuştu.Babamın uyuduğunu horlamasından anladım.Çok uykum vardı.Hızlı ve sessizce kapıdan çıktım.Hemen Lorian'ın kapısını çaldım. Çok geçmeden kapı açıldı.Beni görünce şaşırdı.Ona neden geldiğimi söyledim.O da robotu incelemeye başladı.İlk başta robotun dışına baktı.Sonra vidaların hepsini açtı ve içini inceledi.Tam hiç bir sorun yok derken yanlış parça koyduğumu farketti ve sayaç gördü.Ben hemen açıklamaya çalıştım.Sayacı ayarlıyorsun o zaman kadar istediğini yapıyor. Sayaca baktığımızda 10 saniyemiz kalmıştı.Lorian 10 saniye sonra bu robotun demiri eriyeceğini ve zombiye dönüşceğini sonra muhtemelen çoğalcağını söyledi.Hemen gizli yerlerden birine saklandık.Yukardan garip garip sesler geliyordu.Ben nasıl böyle bir hata yapabilirdim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİLERİN GERÇEK YÜZÜ
HorrorZombileri kimse öldüremiyor.Sadece bunu yapmak Profösör Doktor Lorian Ross'a bağlı.Bakalım bunu yapmaya ömrü yeticekmi......