4. BÖLÜM

25 0 0
                                    

                                                                                                  MARY

            Sabah uyandığımda kendimi yerde buldum. Yanımda Rochella onun yatında bir adam yatıyordu.Burası da neresiydi böyle peki yabu adam kimdi? Kafam karıştı.O sırada adam uyandı.İlk önce kendini tanıttı. İsmi Lorian'mış.Mesleği ise doktormuş.Bunları düşünürken Rochella'da uyandı.Ona hemen neler olduğunu sordum.Şimdi sırası değil diye beni oyaladı.Ama ben şimdi neler olduğunu öğrenmek istiyorum diyerek avazım çıktığı kadar bağırdım.Lorian hemen sessiz olmam için uyardı. Yoksa zombiler gelebilirmiş.Ne! Zombilermi? Lorian bir of çekti ve benim sakin olmam gerektiğinden uyardı.Bana bütün herşeyi anlattı. Kulaklarıma inanamıyorum. Belki rüyadayım diye yüzüme iki tokat attım. Fakat gerçekti.Peki ya annemle babam nerde diye sorduğumda Rochella ve Lorian iç çekti.Lorian hemen açıklamaya çalıştı.Annemle babam bir evde güvendeymiş.O zaman biz de onların yanına gidelim diye bir fikir attım ortaya.Oraya gidemeyiz çünkü ortalık zombi kaynıyor diye açıkladı Rochella.Halen daha kendime gelememiştim.İçimddn ses tellerim yırtılana kadar bağırmak geldi.Ama bunu yapamazdım.Bukadar küçük yerde ben hayatımı geçiremem dedim.Sadece burası değilki o kapıyı görmüyormusun? Hem birlikte dürbünle dışarıyı izlicez. Eğer bir tane zombi yakalayabilirsek onu  organlarını inceleriz dedi Lorian. Bir an için neşelendim ve içim ferahladı.Ama annemle babamı özlücektim.Birden aklıma televizyon geldi.Hemen burda televizyon var mı diye sordum. Neyseki varmış. Kapıya doğru yöneldim.Gözlerime inanmıyorum. Burda bütün bilim aletleri vardı.Hemen başka odalara bakmaya gittim. İçimden burası sanki gizlenmiş bir daire gibi dedim. Benim eviminde böyle olmasını isterim.Rochella'ya evimize ne olduğunu sordum.Bu ev bizim evin karşısındaymış.Lorian'a odamdan bir kaç eşyamı alabilirmiyim diye sordum.O zaman birlikte gidelim ben ikinize birer tane kutu verip eşyalarınızı hızlı bir şekilde toplarsınız.Hemen evime girdim.Lorian bana yardım etti.Ben klem kutumu, günlüğümü, bir kaç tane okuma kitabını ve oyun setlerimi alarak ayrıldık. Rochella da benim gibi aynı şeyleri aldı.Lorian da evinden boş bir defter ve kıyafet alıp gizli yere girdi.Ben,  Rochella'yla günlüğümüze yazdık.Günlüğe yazında duygularımı birisiyle paylaşmış gibi oldum bu yüzden daha çok rahatlamıştım.Saat çok geç olmuştu.Hemen yattık.

ZOMBİLERİN GERÇEK YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin