5. BÖLÜM

28 0 0
                                    

                                                                            ROCHELLA

        Sabah uyandığımda kendimi garip bir yerde hissettim. Neyseki Lorian'ın evinde bir sürü şey vardı. Hepsi benden önce kalkmıştı.Kendimi aç hissettim. Dünden beri hiç bir şey yememiştim.Burda hiç yiyecek yokmu diye sordum. Eğer burda yoksa bizim evden alabiliriz dedim.Görmüyormusun burda kahvaltı yapıyoruz.Hemen bende kahvaltı yaptım.Lorian dürbünü aldı ve balkona çıktı. Yüzünden korktuğu okunabiliyordu.Hemen ne oldu diye sordum.Bi bak dürbümden dedi.Gözlerime inanamıyorum. Zombilerin vücudu güneşte acayip şekilde parlıyordu.Gözlrimi bir kaç saniye sonra çekmek zorunda kaldım. Mary hemen bende bakıcam diye tutturdu.Hemen elimden aldı ve baktı.O da çok şaşırmış görünüyordu.Lorian dürbünden bi daha baktı ve zafer kazanmış edâsıyla:zombilerden birisi hariç hepsi ayrılıyor dedi.Ama emin olamauız ya saklanmışlarsa dedim.Lorian hayır hepsi farklı farklı sokaklara ayrılıyor.Yani o zombiyi yakalayabiliriz dedi.Ama nasıl? Nasıl yakalıcaz? diye Mary'le ben aynı anda sorduk.Siz gelmiceksiniz.Zaten onu ben canlı yakalamak istiyorum ve siz daha çok küçüksünüz.Siz merak etmeyin dedi ve yanına bir kaç şey alarak çıktı Lorian.Mary bana sarıldı.Bende ona sarıldım.İkimizde anne ve babamızı özlüyorduk.Lorian sırf zombi için çıktıysa annem ve babam içinde çıkar dedi.Bunu anlatmak çok zordu ama onun bilmeye hakkı vardı.Ona anlattım.Mary göz yaşları içinde boğulmuştu.Bende kendimi tutamadım.Lorian gelene kadar Mary ağlamaktan yorgun düşmüş ve uyuya kalmıştı.Lorian'a o olayı anlattığımı söyledim. Niye anlattın diye sordu.Sen zombi için çıkınca benim ailem için niye çıkmıyo diye sordu bana.Hem bunları bilmeye onunda hakkı vardı.Er ya da geç bunu öğrenecekti.Zombiyi yakalayabildinmi.Bir iğneyle hemen uyuştu. Lorian ya arkadaşının olmadığını farkederlerse.İşte onu bilmiyorum dedi.Ben reflex olarak neee diye bağırdım.Hemen onu al ve başka bir evde incele tamammı?Merak etme benim bir odam var orası buranın da altında orda birlikte incelicez.Mary'de uyandır dedi.Ben sinirli bir şekilde Mary'yayı uyandırdım.Birlikte indik.Ne kadar garip bir canlıydı.Ama Lorian belli bir süre sonra bizi yukarı çıkarttı . Artık çok sıkılıyordum.Günlüğümü açtım ve üç dört satır yazdım.Balkona  çıktım ve bir süre dışarıyı inceledim.Çok sessizlik vardı.Artık eskisi gibi arabaların gürültüleri yoktu. Her şey ne kadar çok değişmişti.

ZOMBİLERİN GERÇEK YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin