Harry – 23. y.o.
Y/N – 21 y.o.
Netušili, jak ta slova, co zněly v písni, byla pravdivá.
Harry mi otevírá dveře od auta, a pomáhá mi vystoupit. Vždy je ke mně tak sladký a pozorný, gentleman. Chci se ho chytit za ruku, ale on si mě místo toho přitáhne k sobě a jemně, ale pevně mě obejme kolem pasu. I tady před hotelem nechybí fanoušci, naštěstí ne tak velký dav jako obvykle. Na všechny se usmívá, zdraví je, se mnou pořád po boku. Přesto mě jistě vede ke vchodu do hotelu, ví, že se v davech necítím dobře, a navíc slyšíme spoustu poznámek na moji osobu, jako vždy. Samozřejmě ty krásné, ale i ty zlé a neslušné. Já, ani Harry to nechceme poslouchat. Cítím, jak se mu napínají svaly a ochranářsky upevňuje jeho stisk kolem mě, když slyší jednu obzvlášť ošklivou nadávku.
Po zaklapnutí vchodových dveří procházíme dlouhou, nádherně zdobenou chodbou k výtahu a vyjíždíme do 7. patra. Ve výtahu se o něj opírám, a zavírám oči. Cítím jeho nádherný parfém, tak perfektně se k němu hodí. Pořád mě drží kolem pasu, užívám si ten dotek. Cítím se u něj tak bezpečně a spokojeně, jako by mě nemohlo nic rozhodit, když jsem u něj. V tu chvíli házím za hlavu všechny fanoušky, reportéry, i vlezlé novináře. Jen on a já. Poslouchám náš dech, ale vyruší mě ohlášení zvonku ve výtahu, načež vystupujeme.
V stejně krásném pokoji, jako byla vstupní hala pouštím náhodné přehrávání nějakého playlistu na Spotify. Sedím na posteli a odličuji si moje líčení, které je hodně mimořádné - i z toho, jak málo se líčím, dokáží novináři či fanoušci udělat aféru. Mezitím sleduji, jak si Harry svléká černé sako s téměř neviditelnými bílými proužky. Rozepnutou bílou košili a volné kalhoty s vysokým pasem si na sobě nechává. Když se nahýbá pro telefon, je krásně vidět, jak se mu vlní svaly na břiše. Pozoruji, jak skvěle mu sedí černé široké kalhoty, jak krásně mu splývají z boků. Téměř všechna jeho tetování jsou vidět.
Pelest z masivního tmavého dřeva mě studí, avšak teplo se v mém těle soustředí jinde. Harry si mě všimne a usměje se na mě přes odraz zrcadle. Úsměv mu při cestě do koupelny oplatím.
Zaplétám si vlasy do jednoduchého copánku a slyším kroky, cítím Harryho tisknoucího se ke mně zády. Hlavně cítím jeho napnuté kalhoty, jak se mě dotýkají na zadečku.
Sundává mé ruce z vlasů a sám mi doplétá cop mých dlouhých vlasů, jeho prsty se mě jemně dotýkají na šíji a masírují mě.
„Y/N," zašeptal mé jméno, věnujíc mi jemné motýlí polibky na krk. Sundá mi ramínka mých šatů. Studené konečky jeho prstů na ramenou mi nahánějí příjemnou husí kůži. Zakloním hlavu a těžce vydechnu. Když mě nečekaně přetočí k sobě, odhrne mi kalhotky a rychle do mě strčí jeden prst, slastně zakřičím. Nesundal si prstýnky, dotýká se jimi mých stěn, jejich kov mě chladí a - panebože, je to tak skvělý. Za doprovodu mého sténání do mě strčí další prst, a laská mě zevnitř. Pomalu vniká svými prsty vně a ven, pořád dokola, nedokážu se soustředit na nic jiného, než na ty pohyby.
„Řekni mi, líbí se ti to?" zašeptá mi pomalu do ucha.
„Umm, jo, je to skvělý. Nádherný, Harry," spíš to slastně zamručím, než abych byla schopná něco normálně říct.
Při vyvrcholení se mu zhroutím na hruď, dokonale bezvládná. Po chvíli mě nadzvedne a já mu obmotám nohy kolem pasu. Sundám mu košili a nechám ji spadnout na zem. Pomalu, ale nenasytně se dotýkám jeho svalnaté hrudi, přičemž mě nese k posteli. Líbáme se smyslně a pomalu, což perfektně kontrastuje s pohyby jeho rukou a mých boků. Pomalu, něžně mě pokládá postel, prsty přejíždí po mých nohou, až zavadí o lem černé teplé látky, kterou svlékne.
„Tyhle černý šaty.. Máš vůbec ponětí, co se mnou dělají?"
Nečeká na odpověď, načež se zbavuje mých černých krajkových kalhotek a podprsenky se stejným vzorem. Vidím, jak se mu zalesknou oči, když uvidí mé tělo. Miluju, když se na mě tak dívá. Vím, že se na mě dívá jinak, než by většina mužů na jeho místě - nekouká se na mě jako na maso, respektuje mě, i když ví, že teď bych pro něj byla schopná udělat cokoliv.
Prohodím naše pozice a zatlačím na něj, aby se položil na postel. Začnu mu pomalu svlékat kalhoty a boxerky. Musím se nutit, abych z něj to oblečení nestrhala. Jeho penis leží ztopořený na jeho bříšku. Přitisknu mu rty na špičku a nechám můj jazyk, ať si hraje s jeho předkožkou. Vezmu si ho celého do pusy, a začnu ho sát a přidávat ruce. Jeho steny mě pohánějí k větší rychlosti. Podívám se na něj, a je to božský pohled. Zaklání hlavu a nádherně sténá, kvůli mně. Zatíná pěsti a přivírá oči, ale podívá se na mě, jako by cítil, že ho taky pozoruji. Se společným pohledem se mi udělá do pusy, a já to celé spolykám. Všechno, co mi nabízí.
Harry pořád přerývaně dýchá, ale stejně se nedočkavě přetočí nahoru.
„Ty mě jednou dovedeš k šílenství. Ale jistým způsobem se mi to líbí," na nic nečeká a vnikne do mě, okamžitě se začne pohybovat. Jakmile je ve mně, úlevně vzdychne.
„Zasténej pro mě," Cítím, jak do mě přiráží čím dál silněji, pořád do jednoho určitého bodu. Moje steny přecházejí v křik. Zatahám ho za vlasy, poté přesunu moje ruce na záda. Jistě mu tam zůstanou rýhy.
Začínám pohybovat mou pánví Harrymu naproti, on do mě stále přiráží. Usmějeme se do polibku, když slyšíme známou melodii linoucí se z mého telefonu.
-
She worked her way through a cheap pack of cigarettes
Hard liquor mixed with a bit of intellect
And all the boys, they were saying they were into it
Such a pretty face, on a pretty neck
She's driving me crazy, but I'm into it, but I'm into it
I'm kind of into it
It's getting crazy, I think I'm losing it, I think I'm losing it
Oh I think she said "I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your, it's none of your"
It's New York, baby, always jacked up
Whole tunnels, foreign noses always backed up
When she's alone, she goes home to a cactus
In a black dress, she's such an actress
She's driving me crazy, but I'm into it, but I'm into it
I'm kind of into it
It's getting crazy, I think I'm losing it, I think I'm losing it
Oh I think she said "I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business" (none of your, none of your)
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your, it's none of your"
She sits beside me like a silhouette
Hard candy dripping on me 'til my feet are wet
And now she's all over me, it's like I paid for it
It's like I paid for it, I'm gonna pay for this
It's none of your, it's none of your
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business" (it's none of your, none of your)
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business" (it's none of your, none of your)
She will have.
-
dejte do komentářů vědět, co si myslíte, budu ráda <3
All the love,
N.