Harry - 24 y.o.
Y/N- 17 y.o.
little bit of sweet, dominant Harry
„Co třeba ještě tyto, honey?" zeptal se Harry, ukazujíc na dva sety krajkového prádla s podvazkami. „Vyzkoušej si je pro mě, lásko."
Převzala jsem je od něj a lehce ho políbila na rty, když jsem zamířila ke kabince, s Harrym v patách. „Počkám tu na tebe," slyšela jsem ho ještě říct, než jsem zašla o kabinky.
Vyzkoušela jsem všechny krajkové sety - měla jsem černý, bílý, růžový a béžový. Všechny byly nádherné a neskutečně pohodlné. Připadala jsem si v nich skvěle, líbily se mi. Myslím, že se budou líbit i Harrymu, až mě v nich uvidí.
Slyšela jsem jeho hluboký hlas, když jsem si oblékala své jemné bílé krajkové prádlo; „Honey? Ukážeš mi ten světle růžový set?"
Harry měl na mysli to něžné růžové krajkové prádlo s podvazky, které jsem si před chvílí svlékla.
Opatrně vklouzl do prostorné kabinky za mnou a zavřel za sebou dveře. Jakmile zjistil, že už jsem ho neměla na sobě, zatvářil se nadmíru nespokojeně - až se mu zvýraznila jeho malá vráska mezi obočím.
Objal mě zezadu kolem pasu a věnoval mi lehký motýlí polibek na krk. „Ukážu ti ho doma," pověděla jsem mu. Harry přikývl a stále mě pozoroval v zrcadle.
„Tohle bílý prádlo se mi moc líbí," poznamenal jakoby nic. Podívala jsem se na sebe. Bílá krajka mi obepínala větší boky s bříškem a zadeček. Naopak bralet zvýrazňoval má menší prsa.
„Jsi tak nádherná," jemně objel svými studenými prsty okraje podprsenky, naskočila mi husí kůže.
Nebýt Harryho, nikdy bych si nemyslela, že jsem pěkná. Nemívala jsem ráda svou postavu - byla jsem kvůli ní i šikanována. Ale on neustále upozorňoval na to, jak jsem pro něj krásná, perfektní. Vyzdvihoval mé křivky. „Jen má," říkával mi. „Má nejnádhernější princezna."
„Vypadáš v nich tak nevinná, že bych ti to skoro uvěřil," šeptal, díky čemuž se mé tváře zbarvily do růžova. Víc se na mě natiskl, mohla jsem cítit jeho tvrdou délku zakrytou tenkou látkou obleku.
„Řekni mi.. Chceš, abych tě tady udělal? Tady, na veřejnosti, kdy nás může kdokoli najít," pošeptal mi, jeho hluboký hlas nabyl na dominanci, avšak stále tam byla slyšet ta jemnost, se kterou na mě vždy mluvil.
Já se jen zavrtěla a zakňučela, protože mě Harry začínal dráždit přes kalhotky. On věděl, že jsem chtěla. Věděl, jak zoufale moc jsem ho chtěla. Vždycky. Navíc jsem byla celá roztoužená a přecitlivělá z rána, kdy mě nenechal se udělat. Nebyla jsem zticha, což je jedna z jeho podmínek, když se rozhodne si se mnou hrát.
„Prosím."
Harry se jen ušklíbl a přitiskl mě ke zdi. Opatrně mě líbal na rty, cítila jsem jeho mentolový dech, když se naše jazyky třely o sebe. Jemně jsem skousla jeho spodní ret. Trochu jsem zavzdychla do dalšího jemného polibku. Potřebovala jsem víc.
Vzal mé ruce a spojil mi je nad hlavou. To bylo jeho gesto. Jeho gesto, jak mi dát najevo, že teď to řídil on. Měla jsem potřebu je dát dolů, obejmout ho, zajet mu rukama do jeho krásných kudrlin, dotýkat se jeho tetování, ale nemohla jsem - držel mé ruce pevně svázané nade mnou.
Z mých rtů unikl jeden zoufalý vzdech, už jsem to neudržela, když mi vytvořil pár nafialovělých skvrnek na klíčních kostech. Zase dokonale zasáhl hranici mezi bolestí a slastí.
Harry se zamračil, a podíval se mi do očí. „Budeš naprosto zticha."
„Já to nedokážu," nešťastně jsem mu odpověděla.
„Budeš muset," něžně mě pohladil po tváři, což dokonale odporovalo s chladným tónem jeho hlasu. „Nebo se znovu neuděláš, darling."
Začal si svlékat oblek a pokračoval s mým prádlem. Jemně mě pohladil po ramenou jen polštářky jeho prstů a obkroužil obrys ramínek mého braletu, načež za ně zahákl prsty a pomalu je stáhl. Bralet rozepl a nechal ho spadnout na zem. Hladově se podíval na má prsa a obě políbil.
Cestičkou polibků mířil přes pupík až k lemu mých kalhotek. Klekl si a lehce mi roztáhl nohy, aby se mohl dostat mezi má stehna. Jemně líbal vnitřní strany mých stehen, na nichž poté udělal jeden malý nafialový flíček. Pomalu stáhl mé kalhotky a políbil mě na klitoris. Zajela jsem prsty do jeho vlasů a zatahala ho za ně - nedokázala jsem to unést.
Po chvilce přestal, a znovu se postavil. Trochu jsem si povzdechla nad absencí jeho šikovného jazyka a rtů.
Jeho pohledem jasně dával najevo, co po mně chtěl. Stáhla jsem jeho boxerky a párkrát jsem přes jeho délku přejela prsty a hladově ho políbila na rty.
Po chvíli odtáhl mou ruku, vysadil mě tak, abych mohla obmotat nohy kolem jeho pasu a rychle do mě pronikl. Málem mi unikl sten, když Harry zpomalil a pořád dokola ztrefoval můj sladký bod.
Byly chvíle, kdy byl naprosto poddajný mému tělu a pocitům, ale tahle do nich nepatřila. Když jsem vzhlédla k jeho obličeji, viděla jsem, jak dokonale se ovládal.
Já to nezvládala, cítila jsem, že mi bude stačit chvilka, abych se konečně přehoupla přes okraj.
Zasténala jsem slastí, avšak Harry mi okamžitě zacpal ústa a já už veděla, že jsem prohrála. Vzdala jsem to, jen jsem položila hlavu na Harryho hruď, ústy mi unikaly další steny, které naštěstí tlumila jeho dlaň.
Přísně se na mě podíval, když jsem cítila, jak se ve mně rozlévá teplo, když do mě vrcholil, těsně před mým orgasmem.
„Odcházíme. Obleč se," nařídil mi.
„Vynahradím ti to, darling," jemně mi šeptal, když po chvilce jeho svižným, sebevědomým krokem důstojně vyšel z kabinky, a nechal mě za sebou, roztouženou, neuspokojenou.
-
Tahle jednodílovka je de fakto důvod, proč se celá knížka jmenuje "Darling."
Ještě ten způsob, jakým to Harry říká..
All the love,
N.