07 - basic afternoon

601 12 0
                                    

Harry vyměnil desku v gramofonu za album od Fleetwood Mac, jako první začala hrát skladba The Chain, se kterou jsme si začali zpívat a tančit. V podstatě jsme netančili nic, jen se pohybovali do rytmu, dělali otočky a různé kreace. Smáli jsme se, užívali si to tempo, které trochu zpomalilo s písní Songbird. Harry mě vzal kolem pasu, já jeho kolem ramen. Políbili jsme se. Je to ten typ polibku, u kterého jsme oba věděli, že nebude poslední.

Podívala jsem se mu do očí a začala ho jemně líbat v koutcích úst, odkud jsem se přesunula cestičkou polibků k čelisti a krku, kde mu zůstalo pár nafialovělých skvrnek.

On mě opatrně vzal za stehna a já mu obmotala nohy kolem pasu, zajela mu rukama do vlasů a hluboce ho políbila. Sundala jsem mu zelený khaki šátek, abych mu mohla uvolnit jeho delší tmavé vlasy a trochu mu je rozcuchat.

Sedl si se mnou na kraj postele, já se mu uvelebila na klíně, nohy stále okolo něj. Mohla jsem velmi zřetelně cítit jeho tvrdou délku. Opatrně mě hladil prsty po mé lícní kosti, jeho prsteny mě studily na kůži.

„Jsi krásná," pověděl mi, poté mi zanechal pár flíčků na mých klíčních kostech. Zachytil se prsty spodního lem mého (respektive byl jeho) černého svetru a pomalu mi ho přetáhl přes hlavu.

Když uviděl mou podprsenku, jen mu zajiskřilo v očích. Takhle byla jeho oblíbená. Přesně jsem věděla, co se mu hodí hlavou. Usmála jsem se, když jsem si vzpomněla, jak jsem k ní přišla.

-

„Dobře, děkuji Vám," odpověděla jsem, zatímco jsem si od pošťáka přebírala balíček do ruky a podepisovala souhlas, že jsem balík převzala.

Docela ohromeně jsem prošla chodbou do mé ložnice, v rukou nesoucí černou sametovou krabici, kterou jsem právě obdržela. Prošla jsem dveřmi do ložnice a posadila se na postel. Opatrně jsem přejížděla dlaní po povrchu krabice a rozvázala velkou, lesklou, saténovou mašli, kterou byla celá krabice obvázaná.

Se zatajeným dechem jsem vzala víko a položila ho vedle sebe. Ze všeho nejdřív jsem chopila do ruky vzkazu.

Happy birthday, darling.

All the love, H.

Na krémově bílé vystýlce na mne čekalo nádherné, černé prádlo. Byla jsem překvapená, s Harrym jsme si takové dárky téměř nikdy nedávali. Mile překvapená. Prádlo vyhlíželo opravdu krásně, luxusně, a hlavně pohodlně. Draze.

Vzala jsem do ruky podprsenkový díl – když jsem se podívala pozorněji, všimla jsem si, že to byl průhledný brallet na úzká ramínka ze shora lemován krajkou. Na spodní část navazoval jemný volánek.

Brallet jsem opatrně položila zpět a prohlížela jsem si kalhotky v brazilském střihu. Byly ze stejného materiálu, avšak průhledné jen zezadu. Přední část byla celá ze stejné krajky, jako byla použita na podprsence.

Harry ví, co mám ráda. A co má rád on.

-

Jemně rozepl můj brallet a položil ho na rám postele. Já mu svlékla jeho košili, pomalu, knoflíček po knoflíčku. Cítila jsem téměř hmatatelné napětí. Harry mi zastrčil neposedný pramen vlasů za ucho. Nechala jsem jeho košili sklouznout z jeho ramen a přiložila jsem své rty na ty jeho a on naše polibky ještě více prohluboval. Zavzdychala jsem mu do úst, když vzal můj spodní ret, jemně ho skousl a zatáhl.

Svižně se přetočil a opatrně mě položil na postel. Mokrými polibky si vyznačil cestu od mé čelisti přes klíční kosti, jamky mezi prsy až po lem mých džínů.

„Nemůžu pochopit, jak můžu mít někoho takového," šeptal, když mi znova věnovával mokré polibky na klíční kosti. „Jak můžu mít tebe." Neodpověděla jsem, byla jsem příliš zaujatá jeho doteky a skutečností, jak mi stahoval mé džíny. Prstem jemně obkroužil lem mých krajkových kalhotek a přejel mi prsty přes klitoris, než je začal lehce stahovat dolů.

„Teď to bude jen o tobě," pověděl si skoro jak pro sebe. Mezitím trochu zatlačil na má vnitřní stehna, abych ještě trochu roztáhla nohy. Věnoval mi pár motýlích polibků na vnitřní stehna, než se rty dotkl mého klitorisu. Jeho delší vlásky mě trochu šimraly. Sténala jsem uvolněně a zároveň napjatě, když pokračoval v pohybech jeho rtů. Zoufale jsem toužila po uvolnění. Zabořila jsem hlavu hlouběji do bílých polštářů. Cítila jsem, jak začal pohybovat jazykem, měnil tempa, vnikal do mě prsty, což už na mě bylo moc. Prohla jsem se v zádech a slastně zasténala.

„Harry, prosím," vydala jsem ze sebe mezi vzdechy, když těsně před mým vyvrcholením přestal.

„Shh," zašeptal, když si svlékal kalhoty a černé boxerky. Byl tak něžný a zároveň trochu dominantní. Nechápala jsem to. A milovala jsem to.

Na chvilku do mě vstoupil jedním prstem, předtím, než do mě pomalu vnikl. Oba dva jsme vdechli úlevou a Harry se začíná pohybovat. Já téměř okamžitě vyvrcholila, přičemž jsem mu položila dlaně na záda a zaryla nehty do kůže. Své pomalé tempo zrychloval a ani během mého orgasmu se nepřestal pohybovat a pořád do mě smyslně přirážel. Procítěně jsme se políbili, čímž jsme polykali naše steny.

Zanedlouho jsem prožila svůj druhý (ne poslední) sladký orgasmus za ten večer, právě když poslední skladba z gramofonu doznívala. 

Měla jsem chuť už teď postnout další, tentokrát i se smut <3 

All the love, N.




Darling - h.s. one shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat