Útěk z lesa

11 2 1
                                    

Když už se blížilo ráno, tak jsem si řekl, že by nebylo špatné udělat něco dobrého pro Neu. Vydal jsem se pro nějaké jídlo, bohužel jsme byli někde v jehličnatém lese, takže zde nebyli žádné jablka či broskve. Takže jsem se rozhodl jít k řece a tam vylovit šťavnatou rybu, ale poté jsem něco uslyšel. ,,Pane, našli jsme ho! Je tady u řeky!" Byl to jeden ze Cyrexových hlídek a mě nezbývalo nic jiného než se rychle vrátit do jeskyně a s Neou rychle utéct pryč. ,,Neo, musíme utéct zahlédla Cyrexova hlídka a ta nás bude nejspíš v tomhle lese hledat." řekl jsem Nee, ale Nea mi s klidem řekla: ,,Neměj strach, zamaskuju . Ikdyby nás našel, nezapomeň na to že jsem vládkyně království Hepheri." ,,Dobře teda." odpověděl jsem jí na její klidnou větu. Šel jsem s Neou z jeskyně dál přes les abychom se dostali do království Hepheri. ,,Vyválej se v tom blátě." řekla mi Nea. ,,Počkat proč?" zmateně jsem se jí zeptal. ,,Takhle se rychle zamaskuješ a pak u nás v království to ze sebe smyješ." odpověděla. ,,Tak dobře." odpověděl jsem jí na to a vyválel se ve špinavém blátě. Po chvíli cesty nás zastavil jeden ze Cyrexových hlídek. ,,Stát! Omlouvám se, že vás zastavuji ale neviděli jste černo-modrého draka? Měl by být někde zde. řekl nám. ,,Je mi líto, ale ne neviděli ale zkuste hledat v místě, kde byl naposled spatřen, třeba tam stále bude." odpověděla mu Nea na to. ,,Dobře, můžu se zeptat, proč je ten drak vedle vás tak zablácenej?" zeptal se Cyrexův příslušník hlídky. ,,No jo, můj hlupáček zakopnul a spadl do bláta. Ale nám to nevadí i tak ho mám ráda." odpověděla mu Nea na to a dala mi hluboký polibek. ,,Dobře, tak jděte dál." řekl Cyrexův příslušník hlídky a my se vydali dál do království Nepheri. Bylo by jednoduché se tam dostat. Ale musíme se dostat přes Dragonii, království Gerdu a Wyverow. Celkem nás tahle cesta výjde něco přes týdny. Ale furt mě zajímalo, jak za jeden den mohla Nea z království Nepheri se dostat až do jeskyně, musel jsem se jí prostě zeptat. ,,Jak jsi vlastně za jeden den dokázal dojít do opuštěné jeskyně?" zeptal jsem se jí. ,,Bylo to tak před měsícem, přiletěla jsem do Dragonie abych mohla se Cyrexem jednat o příměření, ale jak jsem viděla že vás tam trápí, tak jsem to jednání zrušila a sledovala vás tajně den co den. Viděla jsem jak jsi odváděl skvělou práci a přitom se ti nedostalo takového štěstí. Ale předvčírem jak jsi utekl, tak jsem sledovala kam půjdeš." řekla mi Nea a já jí v té chvíli přerušil: ,,Počkej, to jsi byla ty, kdo se postavil proti Cyrexovi?" ,,Bohužel, to jsem nebyla." odpověděla svým jemným hlasem Nea. ,, nechápu, co měl znamenat ten hluboký polibek?" zeptal jsem jí. ,,Myslíš tenhle?" řekla a znova mi dala hluboký polibek. Na to jsem jí řekl: ,,Ano přesně ten, před stráží stačilo dát pusu na tvář." ,,Možná k tobě něco cítím co víš." řekla mi a pousmála se mi. V tu dobu mi něco nesedělo, proč někdo koho moc neznám a je vládcem království Nepheri by mě miloval. Už se pomalu po dlouhé cestě stmívalo a my jsme šli ubytovat přes noc do další opuštěné jeskyně. Než jsem se dal ku spánku, Nea mi řekla: ,,Víš... když jsem byla ještě dráče, stejně jako ty. Tak jsem sledovala se Cyrexem a snila o tom, že budeme spolu. Ostatní se mi smáli, že to nedokážu. Že jsem jen slabé dráče. Proto jsem nikdy nepřišla za vámi. Odpusť mi to, jestli nějak moc otravuji." ,,To je v pohodě Neo, jen to překvapilo." řekl jsem jí a poté mě v leže objala a zašeptala do ucha: ,,Miluji ."

KONEC KAPITOLY

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 27, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dračí DynastiaKde žijí příběhy. Začni objevovat