Běžel jsem rychle k lesu a doufal, že mě nikdo nenajde. Po chvíli mě ale našli. Nevěděl jsem co jsem měl dělat, zda znovu pláchnout nebo zůstat a vzdát se. ,,Dračí bratře! Vzdej se nemáš na výběr." řekl nejvyšší z draků Cyrex. Po chvíli někdo Cyrexe ze zadu napadl a tak začla bitva mezi Cyrexem a onem drakem jehož jméno jsem neznal. Uletěl jsem pryč jak jsem jen mohl. Doletěl jsem do prázdné a temné jeskyně a tam se utábořil. Jinak abych se představil, jmenuji se Ryx. Jako malej jsem byl jako ostatní malý dráčata, hravý, kamarádský a zábavný. Se Cyrexem jsme bývali kamarádi, ale jeho otec býval nejvyšším vládcem Dragonie. Po smrti jeho otce přišel na trůn zrovna Cyrex. Pak se v něm něco zlomilo, začal ostatní draky který si užívali svého života dávat do žaláří, všichni byli pro něj jen pouhými otroky. Stal jsem se jeden z nich. Dnes jsem ale utekl z jeho z párů. Jak? Poslal mě s jeho hlídkou abych odnesl dar k princezně Nirii z Chragonu. Jednou v noci se hlídka dala ku spánku a já měl moc utéct. Udělal jsem to, ale za jakou cenu? Za to, že až mě Cyrex chytí, tak budu furt tím stejným otrokem jakým jsem byl? Moc uvažuji, měl bych si dát od toho všeho pauzu. Po chvíli co jsem si odpočinul jsem uslyšel kroky, byl jsem vystrašený. Měl jsem pocit, že si pro mě Cyrex jde. Dalšími kroky mi běhal mráz po zádech. Po chvíli jsem uviděl, kdo se za těmi kroky skrýval. Byla to krásná bílo-zelená dračice. ,,Ahoj ty jsi Ryx?" zeptala se.
Na to jsem jí odpověděl: ,,Kdo se ptá?" ,,Omlouvám se ti, jestli jsem tě nějak vystrašila. Mé jméno je Nea, a jsem vládkyně z království Hepheri. Přišla jsem tě zachránit ze Cyrexových spárů." odpověděla na to ta krásná bílo-zelená dračice. Byla noc a tak jsem Nee nabídl, zda by nechtěla přes tu noc přespat. Přijala to, a já jsem už věděl, že se blíží na lepší zítřky.KONEC KAPITOLY