Odamın kapısı buyuk bir gurultuyle acıldı.İceriye igrendigim sesiyle nuray hanım girdi
"Kalk cabuk! Evlatlık bakmak icin bir aile geliyor.Durumlarıda cok iyi tek bir hatanı gorursem canını yakarım!"
Uyku sersemi oldugumdan agır hareket ediyordum.Bu ziyaretlerede alıskın oldugumdan tepki vermemistim.Yavasca kucuk banyoma dogru ilerledim,duvarların kirecleri dokulmus boyaları akmıstı.Kafamı yavasca kaldırıp aynaya odaklandım.Kahverengi uzun saclarım omuzlarımdan assagıya dokuluyordu.Tenim beyaz,gozlerimin altları aksine morarmıstı.Gevsel olan muslugu cevirdim buz gibi suyla yuzunu yıkadım ve havluyla kuruladım.Biraz kendime gelebilmistim
Hızlı adımlarla yatagıma yaklastım egilerek alttan iki legen cıkardım.Kıyafetlerimi bunlara koyuyordum cunku dolabım yoktu.Legenden dızıme gelen cicekli eski bir elbise cıkardım,en iyisi buydu.Elbiseyi alıp sehpanın yanına ilerledim.3 tane babetim vardı buraya ziyarete gelenler hediye etmisti.Elbisemi uzerime gecirdim ve pembe babetlerimi giyip odamdan cıktım.
Koridorda ilerlerken lalenin cırtlamasını duydum.Lale buradaki en yakın arkadasımdı.
"Kızım varya sen buraya ait degilsin fazla guzelsin"
"Sacmalama Lale ben guzel falan degilim ve hickimse buraya ait degil"
"Senmi guzel degilsin? Neyse heycanlımısın?"
"Tabiki hayır moruk herzamanki gibi yine buraya yapısıp kalcaz "
"Hahaha kesin cirkin sansı var bizde"
Nuray hanımı gormemizle ikimizde sustuk.Bahcede herzamanki gibi upuzun bir sıra vardı.Lale'yle ortada bir yere gectik.Zengin oldukları her hallerinden belli olan iki kisi geldi.Kadın cok sirindi sık ve sade giyinmisti,kızıl sacları dalgalıydı.Adam ise kalıplı ve spor bir tarza sahipti.Kadın fazla heyecanlı gorunuyordu.İlk gelisleri olmalı.
Kadın herkesin yuzunu incelemeye basladı,bazılarına sorular soruyordu.Sıra bana geldiginde kadının gozleri parladı.Yuzune kocaman bir gulumseme yerlestirdi.Bense basımı utancla yere egdim.Nazik parmaklarıyla cenemi kavrayıp basımı kaldırdı.
"Merhaba tatlım,adını soylermisin?"
"Eylul efendim"
"Demek Eylul harika! seni cok sevdim eylul"
"Tesekkurler efendim"
"Bana lutfen efendim deme cunku bundan sonra kucuk bir aile olacagız"
Kafamı ani bir tepkiyle Lale'ye cevirdim.Dolu gozleriyle bana bakıyordu.Nuray hanımsa pis pis sırıtıyordu.
"Nuray hanım! Eylulu 15 dakikaya hazırlayın arkadaslarıyla vedalassın assagıda bekliyor olacagız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIK
RomanceAile kavramına yabancı bir kız ve Utanması olmayan bir erkek Nasıl bir baslangıc olacak ?