Gercektenmi ?!

1.1K 32 1
                                    

Gozlerim acıldıgında sok oldum.Lale tam karsımda duruyordu.Kosarak boynuna atladım aglamamak icin zor tuttuk kendimizi.Laleden ayrılıp kosarak Aslıya sarıldım sıkıca biraz utanarak Semihe de sarıldım.Bana karsılık vermesini beklemiyordum.Oda bana sarıldı.

"Sey gercekten cok tesekkur ederim okadar mutlu oldumki "

"Lale ile konustuk seni fazlasıyla ozlemisti artık hep birliktesiniz gidin ve istediginizi yapın,bu telefonu yanından ayırma eve giderken seni arıycaz hayatım hadi git "

"Aslı sen mukemmelsin" yanagına kucuk bir opucuk kondurup hızlıca Lalenin yanına gittim.Oyle sıkı sarıldıkki bizi kimse ayıramazmıs gibi.

"Eylul bana herseyi anlatacaksın,once terasa cıkalım sonrada konusalım"

Basımla onayladım.Villanın icine girdik.Ahsap gıcırtılı merdivenlerden cıkarak terasa ulastık.Tam adımımı attım ki icecek almayı unuttum.Kahretsin cok konusacaktık bos gitmezki !

"Leyla ben iki kahve kapıp geliyorum sonra dedikodu zamanıı"

"Tamam bekliyorum cabuk ol dayanamam bak hahah"

Bu kız catlaktı herseyimdi.Ahsap merdivenlerdenyavasca inip,kucuk mutfaga girdim,birsuru ikram vardı.Limonlu cheesecake vardı.İki buyuk dilimi tabaklara koydum.Hazır kahvelerden adım,Latte mi one ya ?

Sıcak su hazırlayıp kahveleri icine bosalttım.Harika! Tepsiye tabakları ve bardakları yerlestirip mutfaktan cıktım.Merdivende iki adım cıkmıstımki onumde duren kisiyi farkettim.Kafamı kaldırmamla indirmem bir oldu.Sacları altın sarısına calan bir sarıydı,gozleri deniz gibiydi.Kaslı vucudu ise ben burdayım diye bagırıyordu,sesiyle aklımdaki hersey ucuverdi.

"Sen su evlatlık degilmisin,giderin var biraz.Aa dur bidakka sen boyle bir evi ilk defa gormussundur yazık begendinmi bari haha"

Dedikleriyle yanan gozlerimi durduramadım,gozyaslarım ahsap merdivende izlerini bırakmaya basladı.Kafamı kaldırdım gozlerinin icine baktım.

"Sen hayatını para puldan ibaret sayan birisin.Assagıladıgın yurttaki insanlarla paradan cok sevgimi paylastım,sen ise sevgiden yoksun,duygusuz ve amacsız bir sekilde yasadın.Nerden mi biliyorum? Gozlerin sevgiye susamısca bakıyor.Ben parayıda buldum aileyide peki sen asla sahip olmadıgın sevgiyi bulabilecekmisin?"

Canlarım yb biraz gecikti ozur dilerim dershane falan.

Bolumu begendinizmi?Yorum ve votelerinizi bekliyorum :)

EVLATLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin