Selammm uzun bir ara oldu biliyorum ama napalım olum ygs var kıçımı zor kaldırıyom.Neyse inşallah beğenirsiniz,ilk defa multimedia koydummm :D Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum ncsnasfnadk
Bora su beni ezmeyi calisip basaramayan ve lalenin uvey abisi olan bora.Kahretsin!
"Evet malesef sizinleyim benim gibi bir yakisiklinin yaninizda kalmasini sans olarak degerlendirin"
"Lale ne diyo bu got lalesi?"
"Sabret bu mala tatilde kiz kiza kalicaz nede olsa "
"Haklisin neyse"
Asli koluma girdi
"Hadi bakalim eve gitme vaktii"
"Laleeee hazirlann gidiyoruz fiyuuuu"
"Ahahhaha dedigin gibi fiyuuuu"
Laleyle vedalastiktan sonra arabaya dogru yurumeye basladik ki Bora denen kus beyinsizinin sesini duydum.
"Hey, bastan soyluyorum sakin tatilde bana bulasmayin ve valizlerini tam hazirla birsey unutursan almam....ha al saatini dusurmussun"
"Saol hiyar babasi"
"NE DEDIN SEN!"
"Anan dedim cok guzel"
Tam konusacakken arabaya bindim.Bu cocukla karsilastigim bugunden itibaren bildiginiz kufurbaz haydonun kadin versiyonuna donustum.Sonunda eve gelebildik, yoruldum ozellikle ayakkabilar beni öldürdü.
"Asli ben dus alip hemen yatacagim, iyi geceler, sizi seviyorum"
"Tabiki hayatim iyi geceler"
Hizlica merdivenleri tirmanip odama daldim.Tek hamlede uzerimdekileri degistirdim, minik mor bir sort ve gogsumun hemen altinda biten siyah ustumu giydim.Banyoya gidip butun makyajimi sildim.Ohh be rahatlik.Kendimi yataga dogru biraktim.Benim bu okul isi ne olacak ay unuttum ben.Aman sabaha soylerim.Gozlerim agirlasmasa banyoda yapacaktim neyse sabah yaparim.Uykuya daha fazla hayir demiyerek uykuya daldim
.....
Gozlerimi acmama sebep olan isiga tesekkurlerimi sunup yataktan ciktim.Saat daha 7'ydi ne yapcamki ben.Deniz cok guzeldi yuruyus yapmak iyi olur diyerek dolabima yoneldim.Mavi spor sortunu alip bacaklarimdan gecirdim.Uzerime turuncu askili gogsumun bir karis altinda kalan spor atleti giydim.Altına siyah taytımı giydim ve bayilarak aldigimız leoparlı airmax'lerimi ayagima gecirdim(multimedia'ya bakın)Saclarimida at kuyrugu yaptim.Telefonumu kapip sessizce mutfaga indim.Yeapp kahvee! Bir bardak kahveyi icip,suyumu aldim ve kapidan ciktim.Harika! Deniz cok durgundu bugun.Kulaklıklarımı taktım ve Tom odell-Another love açtım.Yavaş adımlarla ve etrafa bakarak yürümeye başladım.Tam karşımda koy gibi biryer vardı.Oraya doğru küçük adımlarla koşmaya başladım.İyot kokusu ve güneş sanki kardeş gibilerdi.Batmayacak bir güneş.Kayalıkların oraya vardığımda çıkmakta başta zorlansamda sonrasında rahatlıkla tepeye ulaştım.Deniz bütün suskunluyuğla karşımda duruyordu.Durduğum yerde oturup bağdaş kurdum.
''Şuan zengin olabilirim ama ruhum fakir benim''
''Yanlış sen şuanda zengin değilsin''
Hızla arkama döndüm.Bora ?! Bu malın burda ne işi var lan
''Se..senin ne işin var burda!''
''Amcamın yanına gelmiştim,tam kapıdan girecektemki seni gördüm buralarda yenisin başına bi halt gelmesin diye arkandan geldim okadar''
''BİŞİY İLMİSİN DİYİ İRKİNDİN GİLDİM İKİDİR,SANENE GİT KENDİ İŞİNE BAK BANA BİŞEY OLMAZ''
''Sen bilirsin sana merak değilim budala''
Bu gerzekle laf dalaşına bile girmiycem,hızla olduğum yerden kalktımki Allah belamı versin neyime benim atar yapmak,ayağım taşa takıldı tam düşecekken bora kolumu tuttu.Ah romeoo,hass.. ordan
''SAOL''
''Malsın işte bana bişey olmaz diyorsun tutmasam denizi boylardın''
''Saol dedik ya amma hava yaptın,ben gidiyorum ne yapıyorsan yap''
''Hop nereye beraber gidicez sonuçta ikimizde aynı yere gidiyoruz''
''Hayır ben sahilden koşarak gidicem,sen spor arabanla git''
Lafı ona bırakmadan kayalıklardan aşşağıya indim,koşmaya başladım
Deniz kokusu mükemmel derecede huzur veriyor insana.Evi görünce koşmayı bıraktım,yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açıp içeri girdim.Mutfağa gittiğimde Bora,Aslı ve Selim kahvaltı masasında bekliyorlardı
''Hayatım Bora sahilde olduğunu söyledi,bizde seni bekleyelim dedik ''
''Aslı siz yemeye başlayın ben bi duş alayım terli terli oturmayayım afiyet olsun''
''peki hayatım''
Hızlı adımlarla odama girdim,üstümdekileri çıkarıp kirli sepetine attım.Küveti doldurmaya başladım.İçine vanilya ve elma kokulu jeli döktüm.Harika Aslı favorimsin! Küvetin içine güzelce yerleştim.Borayla gidiceğimiz tatili düşünüyorumda napıcaktımki ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIK
RomanceAile kavramına yabancı bir kız ve Utanması olmayan bir erkek Nasıl bir baslangıc olacak ?