Gayo Daejun 2018 daha gerçekleştirilmediği için hikayemde bahsettiğim 'Gayo Daejun 2017' olanı.
Kaldığı yerden devam
Jungkook'un bir fotosuna bakıyorum inceledikten sonra diğer fotoğrafına geçiyorum aynı şekilde bunu devam ettiriyorum.
Resmen bağımlılık yapıyor ve fark ediyorum ki 1 saat boyunca Jungkook'un foğraflarını incelemişim.
Ben Jungkook'un başka fotosunu açıp bakarken yanımda aniden bir ses duyuyorum "uyusana artık yarın provamız var" diyor Rosé.
Kafamı yana çeviriyorum ve yatağıma eğilmiş telefonda neye baktığımı merak eden Rosé'yi fark ediyorum etraf çok karanlık olduğu için yüzü zar zor gözüküyordu.
Jungkook'a baktığımı fark etmesin diye telefonumu kapatıyorum.
"Sen ne ara odama girdin ?"dedim ona telaşla.
"Kapın aralıktı uyuyor musun diye merak ettim ama belli ki uyumuyorsun"dedi Rosé birşeyler ima edercesine.
"Instagram'da dolaşıyordum şimdi uyuyacaktım"dedim ona.
Rosé gülerek "hadi ama Lisa uyduruyorsun"dedi.
"Neyi uyduruyorum iki dakikaya yatıcaktım işte"dedim.
"Jungkook'a baktığını gördüm deminden beri fotoğraflarına bakıp gülüyordun"dedi Rosé kahkaha atarak.
"Sen ne zamandır buradasın hem ne olmuş Jungkook'a bakıp araştırıyorsam!?"dedim ona yastıkla hafifçe vurarak.
"Tamam tamam ben uyumaya gidiyorum ama artık Jungkook'a bakmayı bırakda uyu yarın erken kalkıcağız unutma sakın"dedi gülerek kapıya doğru ilerlerken.
"Yaahh"dedim ona arkasından yastık fırlatarak.
Rosé odadan çıktıktan sonra bile kahkahaları duyuluyordu.
Sanırım utandım ama bir kişiyi araştırmak kadar doğal bir şey yok.
Yarın ki provamızı Gayo Daejun Müzik Festivali performansı için yapıcağız.
Bunun için çok heyecanlıyım...
Telefonu kapattım ve uyumaya çalıştım.
...ertesi gün saat 7:35
Pencereden gözüme vuran güneş ışığı sayesinde uyanabildim. Gece çok geç uyuduğum için yorgun hissediyorum.
Kafamı sağıma çevirdiğimde Jennie,Jisoo ve Rosé 'nin etrafıma toplanmış bana baktıklarını fark ediyorum."Hala uyuyor musun?"
"hadi ama lisaa geç kalıyoruz!"
"Uyansana artık" diye söyleniyorlar.
Ben yatakta esnedikden ve gerindikten sonra ani bir hızla yataktan fırlıyorum.
"Saat kaç!"diyorum telaşla.
Jisoo unni eliyle saati göstererek "neredeyse yediği kırk geçiyor"
Rahat bir nefes alıyorum ve tekrar yatağa yavaşça kendimi bırakıyorum "ya deli misiniz daha çok erken birden çok geç oldu falan sanmıştım bırakında uyuyayım ama yhaa"diyorum sakince.
"Hayır Lisa uyumanın saati çoktan geçti uyan artık biliyorsun şirkette en geç 8'de olmamız gerekiyor prova için"diyor Jennie unni.
... kızların bayağı bir çabasıyla yataktan kalktım ve dans provası için giyindim. Sahnedeki provayı iki gün önce halletmiştik bile.
...11:05
Jungkook
"...geçen bana gelen kızda idoldü intihar etmeye kalkışmış"dedi annem.Sonunda boş bir vakit bulmuştum annem ile bir kafede sohbet ediyorduk.
Annemin dediğinden sonra şaşırdım birden doğruldum.
"Nee?!" Çok şaşırmıştım "hem idol hemde intihar etmeye mi kalkışmış yani?""Evet, çektiği zorluklar yüzündenmiş"diye devam etti annem. Ben onu dikkatli bir şekilde dinlemeye başladım.
Tedirgin bir şekilde"Senin aklından öyle şeyler geçmiyor dimi oğlum?"dedi annem masada bana doğru yaklaşarak.
"Hayır asla öyle bir şeyi aklımdan geçirmedim ben"dedim.
Anneme gelen idolü merak ettim ve ona sordum "kimdi o?"
"Blackpink'i bilir misin?
"Evet performanslarını izlemiştim"
"Oradaki Lisa bana geldi çektiği zorluklar yüzünden intihar etmeye kalkıştığını anlattı ve aklıma sen geldin, sonuçta aynı zorlukları sende yaşıyorsun seninde böyle intihar etmeyi düşünmeden korktum"
"Ben üstesinden gelebiliyorum yani endişelenme"dedim anneme.
Lisa'nın benim gibi grubun maknaesi olduğunu biliyorum onun dışında pek bir şey bilmiyorum.
...anneme yarın Gayo Daejun Müzik Festivali olduğunu ve dans provası için acilen şirkete gitmem gerektiğini anlattım. Dün sahnede prova almıştık.
Ondan sonra onunla vedalaşıp kafeden çıktım.
Lisa
...2 saattir dans provası yapıyorduk aralarda 5 dakikalık mola vermiş olsak bile çok yorulduk.Gayo Daejun Müzik Festivalinde gerçekleştireceğimiz performansda 'As if it's your last' ve 'So Hot' şarkılarını söyleyeceğiz. Bu yüzden tekrar takar koreografilerine çalışıyorduk.
Kızlarla çok uyumlu dans ediyorduk ve hissediyorumki yarınki festivalde ortalığı yıkacağız.
Jungkook
Prova almaya başladık. Önce 'DNA' sonra 'Not Today' ve 'Mic Drop' koreografilerini tekrarladık.Fazla enerjik dans etmiyorum çünkü tüm enerjimi sahnede göstermeyi planlıyorum. Gerçekten havalı bir performans hazırladık.
...2 saatlik provanın ardından artık hazırdık.
Yarınki Gayo Daejun'u sabırsızlıkla bekliyorum.
Fark ettim ki önceki Lisa'nın ağzından anlatılan bölümlerde bazen Jennie unni diye hitap ettirmişim bazen direkt Jennie olarak yazmışım ve karar verdim ki bir daha unni getirmeyeceğim hep unni unni falan ard arda gelince sinir bozucu oluyor.
'Tell Me You Love Me LizKook ' adlı hikayemden pek bir ümidim yok yani o hikayede artık bana ilham gelmemeye başladı ama olsun yinede devam ettirmeye ve çok daha güzel yazmayı deneyeceğim ayrıca o hikayeye attığım bölümlerin neredeyse yarısının duyurudan oluştuğunu gördüm duyuruları kısa yazmaya çalışıyorum o da olmuyor.
'BadBoy LizKook' hikayemin ismini de 'Don't Leave Me Lizkook'olarak değiştirdim ve 'BangtanPink LizKook' unda ismini 'Holiday Lizkook' yaptım.
Bundan sonra onlarada bölüm atmaya devam edeceğim ama sık sık değil.
Her neyse yine duyuruyu çok uzattım kusura bakmayın oy atmayı unutmayın ayrıca destekleriniz için teşekkür ederim hikayelerin okuması hızla artıyor💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria •Lisa×Kook
Fanfic•Jeon Jungkook×Lalisa Manoban "İdoller de aşık olamaz mı?" -JJK