0.5

1K 72 16
                                    

Lisa

İşte o an...

Hayranların çığlıkları, her tarafta fotoğraf çekmeye çalışan insanlar ve patlayan flaşlar, tüm gözler üzerimizde ve bu çok güzel hissettiriyor.

Biraz uzun süren bir yolculuğun ardından sonunda Gayo Daejun'un gerçekleşeceği yere geldik.

Bizi getiren siyah arabadan iniyoruz ve yürüyoruz kırmızı halıdan geçtikten sonra bizi röportaj için karşılayan bir kadın mikrofonu bize uzatıyor onunla biraz konuştuktan sonra içeri giriyoruz ve bize gösterilen yerimize oturuyoruz.

Etrafımızda oturan idoller var biraz arkalarda ise çığlık atan hayranlar.

Etrafıma bakınıyorum bakalım hangi gruplar gelmiş diye.

Sağ tarafımızda Red Velvet oturuyor onların yanında ise Twice.

Sol tarafıma baktığımda ise Exo'yu ve hemen onun yanında oturan Bts'i fark ediyorum...

Gözüme takılan şey ise Jungkook oluyor.

(Tabii aralarında biraz mesafe var dip dibe değiller)

O da bana bakıyordu. Neden gözleri üzerindeydiki?

Ben sanki ona bakmıyormuşcasına başımı tam arkama çevirdim, NCT ve Seventeen'i gördüm. Aman tanrım ne kadar kalabalık bir görüntü oluşturuyordular iki sülale yan yana gelmiş gibiydi.

Her neyse önüme döndüm Jisoo, Jennie ve Rosé aralarında konuşuyordu.

Ben sahneye baktım, sahne gerçekten çok büyüktü ve ışıklandırma mükemmeldi.

İstemsizce kafamı Jungkook'a çevirip baktım. O üyelerle konuşup gülüyordu ve kafasını bana çevirdi bana baktı. Bende tabiki yine başımı farklı yöne çevirdim.

~•

...2 saat geçti ve performans için sahnenin altında bekliyoruruz.

Dördümüzde sahneye asansörle çıkacaktık.

Hepimiz yerlerimizi almış ve sahneye çıkmayı bekliyoruz o kadar heyecanlıyım ki kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyor.

Hayranların bağrışları ve çığlıkları sahnenin altından bile duyuluyor, yani buradan.

Dördümüzde birbirimize heyecanlı bir şekilde bakıyoruz ve hazırız.

Sonunda asansör bizi sahneye çıkarıyor ve başlıyoruz.

Fanların sesi artık daha net ve yüksek duyuluyor.

'So Hot' şarkımız başlıyor ve bizde dans etmeye kendi partlarımızı söylemeye başlıyoruz.

Jungkook
Sahneye Blackpink çıktı ama tek dikkatimi çeken şey Lisa çünkü annemin bana söyledikleri aklıma geldi 'Lisa intihar etmeye kalkıştığı için bana geldi'

Demek o intihar etmeye kalkıştı...

Ve bunu burada benden başka kimsenin bilmiyor olması ne kadar garip ama eğer başkaları öğrenseymiş gerçekten onun için çok kötü olurdu yani intihar etmeye kalkıştığı ortaya çıkarsa gerçekten kötü olur.

Her neyse bunları kafamdan attım ve performanslarına odaklandım oldukça havalı ve enerjikti.

Büyük ihtimalle Lisa grubun ana dansçısı ve bunu belli ediyor çünkü diğer üyelere göre sanki biraz daha profesyonelce dans ediyordu.

Euphoria •Lisa×KookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin