GOT7 hakkında

10.7K 294 62
                                    

GOT7, JYP Entartaintment’in 15 Ocak 2014’te çıkardığı bir Hip Hop grubudur.

Grupta 7 üye bulunmaktadır: Mark, JB, Jr., Jackson, Youngjae, Yugyeom ve BamBam.

Grupta 2012 yılında çıkış yapmış JJ Project üyeleri, JB ve Jr., da yer alıyor.

JB, Jr., Yugyeom ve Youngjae Koreli; Jackson Çinli; BamBam Taylandlı; Mark ise Tayvanlıdır (Amerika’dan).

Üyelerin Pozisyonları İse;

JB: Lider, Ana Vokal, Lider Dansçı (Bboy)

Mark: Alt Vokal, Ana Rapçi, Ana Dansçı (Martial Arts Tricking)

Jr.: Lider Vokal, Lider Dansçı

Jackson: Alt Vokal, Lider Rapçi, Ana Dansçı (Martial Arts Tricking)

Young Jae: Ana Vokal

BamBam: Ana Rapçi, Lider Dansçı

Yugyeom: Alt Vokal

‘GOT7′ şanslı olan yedi üyenin birlikte olması ve sonsuza kadar devam etmesi anlamına gelmektedir.

JB ve Jr. 22 Mayıs 2012’de JJ Project olarak “Bounce” single’ıyla ilk çıkışlarını yaptılar.

Mark, Jackson, BamBam ve Yugyeom “Who is Next: WIN“in bir bölümünde yer aldılar.

15 Ocak 2014’te çıkış parçaları “Girls Girls Girls”ün MV’sinin çıkması ile çıkış yaptılar ve ilk Showcase’lerini düzenlediler.

16 Ocak 2014’te M!Countdown’da ilk çıkış performanslarını sergilediler.

20 Ocak 2014’te ilk mini albümleri “Got It?” yayınlandı. “Got It?” albümünde Girls Girls Girls, Playground, Like Oh, Hello, Follow Me, I Like You olmak üzere 6 şarkı bulunuyor.


GOT7  ( 갓세븐 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin