Soru: Çıkış parçanız ‘Girls Girls Girls’de, Martial Arts Tricking ile gösterişli performanslar sergilediniz, ama bu şarkı, ‘A’ daha tatlı ve yaşam dolu. Ve halkın ilgisini daha çok çekiyor.
Jr. Önceki sefer, havalı görünmemiz gerekiyordu ancak bu sefer yüz ifadelerimize dikkat ettik. Peki JB hyung ile ben daha önceden oyunculuk yapmış olduğumuz için diğer üyelere yardım ettik mi? Etmedik. Hepsinin yetenekleri var. Özellikle de Youngjae çok gelişti.
Youngjae. Bence yüz ifadelerim garip, bu nedenle de performanslarımı pek izlemem. Ayrıca kilo vermek için de sıkı çalıştım. Kaç kilo verdiğime dikkat etmekten, numaralara bakmaktansa, yüzüm V şeklini alana kadar kilo verdim. Her zaman öğle yemeği yerim ve öğle yemeği ya da akşam yemeği yerken, kafamda ‘Daha fazla yersem kilo alacağım’ türünden bir düşünce belirirse tam o anda, yemeyi keserim.Soru: İki şarkıda da sözler, sizleri kadınlar karşısında özgüven doluymuş gibi gösteriyor. Peki gerçek hayatta nasılsınız?
Yugyeom. Ben çok utangacım. Nadiren birileri benden hoşlandı. Her ne kadar ben çok kez birilerinden hoşlanmış olsam da….
BamBam. Gerçekten, daha hiç bir kızın benden hoşlandığını hissetmedim.
Jackson. Sözler ve performansların hepsi, sadece rol.Soru: İmza günleri gibi etkinliklerde, birçok kez fanlarla ten teması kuruyorsunuz. Allak
bullak olduğunuz bir durumla karşılaştınız mı?Mark. Bir fan benden onu yanağından öpmemi istemişti ama ben öpmedim (güler).
Yugyeom. Kafalarını okşamamı istemişlerdi.
JB. Bu sürekli oluyor. Ancak eğer ben bir fanın kafasını okşarsam, bu onlardan daha üstünmüşüm gibi olur. Bu nedenle de bu, (onlara karşı) pek saygılı bir davranış olmaz.
Jr. Bence kadınlar, bu şekilde korunduklarını hissediyorlar. JJ Project ile birlikte promosyon yaparken, Vietnam’da küçük bir fanmeeting düzenlemiştik. Ve bir fan beni aniden öptü. Kalakalmıştım ve sadece “Teşekkür ederim~” diyebildim. Hislerim karmakarışıktı ve rahatsız hissettim. Ah…Soru:Mark, Jackson, BamBam, Korece’nizden kaynaklanan herhangi bir kaza yaşadınız mı?
BamBam. Bazen kelimeleri karıştırıyorum. Bir keresinde Paju*’ya(*bir şehir) gitmemiz gerekiyordu ama ben karıştırdım “Pajeon*’a (*yeşil soğan krepleri) gidelim mi?” dedim. Ya da, Choongchungdo*’ya (*bir il)‘Chungchoongdo’ dediğim de var.
Jackson. Ben stajyerken, Park Jinyoung PD-nim’i şirket binasında görmüştüm. Onu görür görmez “Hey~ Naber~ Ben senin stajyerinim” dedim. PD-nim ne tepki vereceğini bilmiyor gibi görünüyordu ve sadece ‘Tebrikler’ diyip gitti. (güler)
Yugyeom. Mark** hyung PD-nime oldukça rahat davranan ilk stajyer olmalı. Şimdi ne zaman PD-nimi görse, “Oh~ Hyung!” diye sesleniyor.(**Not: Büyük ihtimalle röportajın basımında bir hata var. Mark değil, Jackson olacak.)
Soru: Çıkıştan önce ve sonra, Park Jinyoung PD’nin üyelere verdiği tavsiyelerde, neler değişti?
Jr. Her zaman vurguladığı gibi, yine aynı: ‘Yarım nefes, yarım ses’ Ama bu sefer bize, hoşlandığımız kızın tam önümüzde olduğunu hayal etmemiz gerektiğini söyledi. Bir şarkıcı sahnedeyken, aynı zamanda bir aktördür.