S: 2014 Ocak çıkışınızdan beri yoğun bir yıl geçirdiniz. Özellikle bu yıl sizin için en unutulmaz şey neydi?
JB: Her zaman bir showcase yaparak albümümüz çıktı. Bu showcase sahneleri çıktığımız ve hayranlara yeni şarkılarımızı söylediğimiz ilk yer olduğundan benim için gergin geçiyordu. Bu anlar, daha iyi hazırlanmam için yararlı oluyordu.
Youngjae: İlk tam albümümüzün showcase'i olan gün Kasım 17 ayrıyetten Yugyeom'ın doğum günüydü ve showcase'de bir doğum günü partisi düzenledik. Bence en unutulmaz andı! Tüm üyeler ve fanlar onun doğum gününü kutluyorken sanki fanlarımızla daha yakın gibiydik.
S: Aktivitelerinizle meşgulken gerçekten çok yorulmuş olmalısınız, hem kafa olarak hem de vücut olarak. Nasıl bu stresi azaltırsınız peki?
Jr.: Müzik showlarında bekleme odasında veya arabada beklerken kitap okumayı deniyorum.
JB: Evet. Ben de! Programların arasında kitap okumak güzel ve odaklanmaya yardımcı oluyor. Ben de yapmaya çalışıyorum. Zorlandığında bu iyi hissettiriyor.
Youngjae: Ben de! Futbol oynamayı seviyorum. GOT7 üyeleriyle maç yapmayı çok istiyorum.
S: İlk albümünüzde özellikle övünebileceğiniz bir şeyler var mı ?
BamBam: İlk albümümüzün promosyonlarında havalar aniden soğumuştu. Hava çok soğuktu ama fanlarımız hala müzik showlara bizi beklemeye geliyordu. Stüdyo dışında birçok fanın bizi beklemesi çok hoş hissettiriyordu! Gelen bütün IGOT7'lara çok teşekkür ediyorum.
S: Duyduğumuza göre GOT7 üyeleri söz yazma ve besteleme konusuna çok ilgiliymişler. Rap ve şarkı sözlerini yazmak için nereden ilham buluyorsunuz?
Jackson: Youtube'da yabancı şarkıcıların ve sunbaelerimizin videolarını çokca izliyorum. Böyle çeşitli videolar izledikten sonra yeni bir şeyler denemekten zevk alıyorum.
S: Son şarkınız 'Stop Stop It' old school hiphop karışımı ve geleceğe ait parçalar taşıyan bir konseptti. İleride denemek istediğiniz herhangi bir konsept var mı peki?
Mark: 2PM sunbaelerimin beast (erkeksi-canavar) konsepti gibi bir konsept denemeyi istiyorum. Gelecekte gerçek bi adam karizmasını fanlara hissettirmek için çok çalışacağım.
S: Jackson varyete showlarında çok aktif yer alıyor. JB ve Jr.'da GOT7 çıkışı öncesinde oyunculuk tecrübesi edindiler. Diğer üyeler herhangi bir alanda girişimde bulunmayı istiyor mu?
BamBam: Yemek programını denemek istiyorum. (Daha geçenki röportajında radyo programı istiyorum diye tutturuyodun BamBam ) BamBam'in yağlı samgyupsal tarifini daha çok insanla paylaşmak isterim.
Mark: BamBam'in yağlı samgyupsal'ı gerçekten çok leziz. Sadece BamBam böyle yapabilir!!
S: Çıkış yaptığınızda bir röportajda 2014'deki hedefinizin 'GOT7'ın görünüşünün bilindik hale gelmesi' olduğunu söylediniz. 2014'ün sonuna geldik, peki bu hedefinizde başarılı olduğunuzu düşünüyor musunuz?
JB: Bir yılın sonuna geldik ve GOT7 olarak gerçekten çok çalıştık. Sahnede GOT7'ın bir karizmaya sahip olduğunu düşünüyorum ve aynı zamanda da cana yakın olduğunu.
BamBam: Katılıyorum. GOT7'ın bu cazibesini ilk albümümüzde gösterebilmek için gerçekten çok çalıştık.
Yugyeom: Sert hiphop dansıyla doğal modern dansımızı iyi bir şekilde gösterebilmek için enerjimizi nasıl kontrol edebileceğimiz konusunda çok pratik yaptık.
Mark: GOT7 sadece başlangış yaptı, lütfen 2015'te yapacaklarımızı dört gözle bekleyin!
S: 2014'te üyeler arasında en çok ne değişti?
Jr.: Bir yıldan çoktur beraber yaşıyoruz. Neredeyse tüm günümüzü beraber geçiriyoruz. Gözlerine bakarak diğerlerinin ne düşündüğünü söyleyebiliriz !
Mark: Konuşmadan bile üyelerle anlaşabiliyor olmamız takım çalışmamızın güçlü olduğunu hissettiriyor. 2014'te birbirimizle çok güzel geçindik, hadi ilerde de böyle iyi geçinmeye devam edelim!
BamBam: Thai yemekleri yemek istediğimden bahsettiğimde üyelerim daima benimle Thai yemekleri yediler. Onlara minnettarım. Başlarda kokuları konusunda zorluk çekeceğim için endişeliydim. Ama üyeler gerçekten bundan eğlendiler. Lütfen gelecekte de bana böyle iyi bakın!!
S: 2015'te gerçekten elde etmek istediğiniz bir hedefiniz var mı?
JB: GOT7'ın daha da ilerlemesini istiyorum. GOT7'ın müziğiyle ve performanslarıyla daha çok insanı mutlu etmesini istiyorum.
Jr.: JB hyung'un da dediği gibi 2015 için bir hedefimiz yok ama GOT7'ın geleceğiyle ilgili bir hedefimiz var! Soompi fanları, yıllar yıllar boyunca bizi destekleyip yanımızda olacaksınız, değil mi?
https://www.youtube.com/watch?v=R_DX64EwH9M
S: Son olarak , son zamanlarda çokca dinlediğiniz , harika şarkı dediğiniz şarkıyı bize söyleyebilir misiniz?
JB: 2PM sunbaelerimin 'Go Crazy!' şarkısını çokça dinliyorum! Her dinlediğimde kendimi çok enerjik hissediyorum.
Jr.: 2PM sunbaelerimden Taecyeon ve Junho hyung ile söylediğimiz Bounce şarkısını dinliyorum. JYPNation konserlerinde bu şarkının canlı kaydını almıştık. Gerçekten çok enerjik oldu. SHAKE IT AND SHAKE IT FOR ME!!
Youngjae: Elliott Yamin'in ' Wait for You' şarkısını gerçekten çok seviyorum.
BamBam: Sam Smith'in 'Stay with Me' şarkısını çok dinliyorum. Gözlerimi kapatıp her bu şarkıyı dinleyişimde çok rahatlamış hissediyorum.
Jackson: GOT7 şarkıları en iyisi. 'Stop Stop It'
Mark: Oh! Benim için de! Sözlerinde 'grand slam' olan bir kısım var ve 2PM sunbaelerimizin '10 Out Of 10' şarkısındaki beyzbol koregrafisi ile benzer bir koregrafi yapıyoruz orda. Bu kısmı gerçekten çok seviyorum.
Yugyeom: Haha! Ben de 'Stop Stop It'i çok seviyorum. Bence koşup, sarılıp 'Koşarak sana sarılmak istiyorum' dediğimiz kısımda yaptığımız dalga hareketi gerçek