Vara cu dragoste si peripetii.....
Buna,eu sunt Anca am 16 ani,locuiesc in Bucuresti si o sa va povestesc cum vizita de vara trecuta la matusa mea,Carmen,din Constanta m-a facut sa trec prin multeee peripetii si sa ma indragostesc cu adevarat pentru prima oara.
Era sambata,iar eu stateam in pat si ma uitam la TV,bucurandu-ma de liniste pentru ca sora mea mai mica,Maria,era plecata la bunici.Deodata aud telefonul cum suna,era matusa,Carmen,cea careia ii spuneam toate secretele mele,cel mai de gasca adult pe care il cunosteam,urma sa-mi dea cea mai grozava veste.Am luat repede telefonul si am raspuns.
Matusa:Buna!Ce mai face nepoata mea favorita?
Anca:Bine!Ma bucur ca ai sunat!
M:Am o veste minunata!
A:Spune!Chiar sunt curioasa...
M:Am convins-o pe mama ta sa te lase sa vii la mine.
A:Asta eeee SUPER!Multumesc!
M:Ce nu fac eu prntru tine...Grabeste-te si fa-ti bagajele!!Luni de dimineata trebuie sa vii.
A:Bine!Bea dea astept sa ne vedem..
M:Si eu!Paaaaa!
A:Paaaaaaaaa!
Eram ata de fericita,vara plictisitoare urma sa se transforme in una cu distractie si soare!!!
Am mai stat putin in pat,apoi am mancat un sandwich si am sunat-o pe prietena mea ,Raluca, sa vina cu mine la mall sa-mi cumpar cateva rochite lejere,tricouri, costum de baie...dar bineinteles ca aveam nevoie de bani,pentru asta va trebui sa o conving pe mama.
-Mamiii!Imi dai si mie cativa bani sa ma duc si eu la mall sa imi mai cumpar cate ceva????
-Bine!Dar numai 70 lei!
-Te roggg mai da-mi macar 50 lei !!!
-Bine,poftim,dar sa te intorci repede!!!
-Asa voi face!!!Te iubesc !!!Paaaaaaa!
-Paaaa,scumpo!!!
M-am intalnit cu Raluca am mers la mall,am pierdut timpul pe acolo pana am gasit ce imi place,apoi am mancat ceva la McDonald's si acasa...
Seara am facut un dus,apoi mama mi-a adus un pahar cu lapte,iar eu am mai intrat putin pe facebook si am adormit cu gandul la vestea pe care mi-a dat-o matusa ...
Duminica
M-am trezit am facut un dus rece sa ma dezmeticesc mai repede,mi-am facut patul si m-am dus la bucatarie sa-mi mananc micul dejun:cereale cu lapte,preferatele mele!Dupa ce mi-am savurat micul dejun m-am imbracat cu o pereche de blugi un tricou cu un slogan funny si gata,acum pot iesi la o plimbare pe afara...
Cand m-am intors mama cauta disperata cheile de la masina,trebuia sa ajunga urgent la munca,am ajutat-o si eu sa le caute si dupa un sfert de ora de cautat le-am gasit insfarsit...Dupa ce a plecat am dat jos geamantanul de pe dulap si am inceput sa imi fac bagajul...sa vedem ce imi trebuie:in primul rand cosmetice,haine,incaltaminte si multe alte lucruri...
Restul zilei mi-am petrecut-o la calculator si din cand in cand ,mai imi aduceam aminte ca mai trebuie sa pun cate ceva in bagaj...
Seara mi-am pus telefonul sa sune la ora 7:00 pt ca la ora 9:00 pleca trenul spre Constanta .M-am mai uitat putinla TV,dar am adormit repede...
Buna tuturor!!!Asta este prima poveste pe care o scriu si de aceea as vrea sa stiu parerile voastre..Sper sa va placa!Urmatorul capitol in curand....PS:in poza este Anca