Dimineata sunetul telefonului ma trezeste brusc din somn.Era Andreea care m-a trezit de la ora 8:00 ca sa imi spuna ca in seara asta va fi concert in centrul orasului.Dupa ce am terminat de vorbit cu ea am inchis telefonul sa fiu sigura ca nu ma mai deranjeaza nimeni si m-am culcat la loc.
Deodata aud o voce ce ma trezeste:
-Te-am prins!Acum nu mai poti scapa si sa-mi rozi canapeaua nu-i asa?
M-am dat jos din pat si m-am dus in sufragerie sa vad ce se intampla.Era matusa bucuroasa si in acelasi timp mandra ca aprins soarecele.Ce bine ca insfarsit am scapat de soarecele ala.Acum nu mai trebuie sa stau cu frica ca o sa ma mai deranjeze vreodata sau o sa-mi strice vreo intalnire.
Dupa ce m-am intors in camera am vazut pe telefon un mesaj.Era de la Jake.Curioasa am inceput sa citesc:,,Hey,Anca,ma gandeam daca ai vrea sa mergem impreuna in seara asta la concert...ce zici?vrei?".Normal ca i-am trimis un mesaj in care i-am confirmat acest lucru,apoi m-am dus la bucatraie sa-mi fac omleta.In timp ce imi faceam omleta am auzit soneria.M-am dus am deschis si era Andrea.
-Buna!Cf?am spus eu uimita de prezenta ei.
-Sunt foarte fericita!
-Poi,de ce?
-Am primit un mesaj de la Brad.
-Si ce scria?am intrebat eu curioasa.
-Scria ca ma invita in seara asta la concert!a sarit in sus de fericire.
-Chiar asa?!
-Da!
-Si pe mine m-a invitat jake!
-Uraa!am spus amandoua odata.
-Va fi o seara perfecta!
-Cu siguranta!
Dupa ce am facut un dans stupid cantand,,Mergem la concert cu Jake si Brad",am invitat-o sa mancam impreuna faimoasa mea omleta cu branza,bineinteles imediat ce va fi gata.Nu a durat mult ca am si terminat omleta,iar dupa ce am terminat de mancat am mers la mine in camera sa ma ajute sa imi aleg hainele pentru diseara.Cum bine stiti pentru fete este foarte greu sa isi aleaga o tinuta care sa o satisfaca intr-adevar,dar dupa o lunga,,parada a modei" am reusit.
Deoarece in camera mea era o dezordine totala,scumpa mea prietena,Andreea,m-a ajutat sa mai pot vedea podeaua si am aranjat si restul lucrurilor din camera.Cand am terminat am coborat eu pana jos la magazin,chiar daca eram in pijamale vanzatoarea s-a obijnuit.Am cumparat doua pungi de popcorn,una cu caramel si una cu unt.Mie una imi place cu unt,dar Andreei cu caramel.Am uracat sus am pus o punga in cuptorul cu microunde si intre timp ne-am ales si noi un film pe care sa il vedem-Naufragiati pe insula dragostei.Cand popcornul a fost gata,am luat si suc ,iar acum filmul poate incepe.
Filmul a fost unul exceptional am ras de m-a durut stomacul,iar Andreea era sa se inece in timp ce manca popcorn.Mi-a placut mult!Din pacate Andreea a trebuit sa plece acasa pentru ca era ora 17:30,iar ea nu avea pregatite hainele pentru seara asta si nici ordine in camera.
Ea a plecat iar eu am iesit cu Miki in parc sa il plimb.
Timpul a trecut repede iar ceasul imi arata deja ora 19:00.M-am intors acasa i-am dat sa manance lui Miki dupa care m-am dus sa-mi fac un dus.Am lasat apa sa curga peste corpul meu in timp ce eu cantam ca o nebuna diferite melodii ce imi veneau in minte.Nu am zabovit mult pentru ca stiam cat va dura pana ma voi pregati,asa ca am iesit din cabina de dus mi-am luat halatul pe mine si m-am dus sa mananc un sandwich,chiar imi era foame.
Acum cand stomacul meu era satisfacut,am inceput sa ma pregatesc.
ORA 20:00
In timp ce ma imbracam mi-am aruncat ochii spre ceas si vad ca este 20:00!?OMG!Trebuie sa ma imbrac cat mai repede,de machiat nici nu mai vorbim,cred ca o sa-mi iau doar luciul de buze in buzunar.
M-am imbracat,m-am incaltat,am coborat in fata blocului si am chemat un taxi .
In maxim 10 minute am ajuns in locul in care trebuia sa ne intalnim cu totii,dar nu a ajuns niciunul dintre ei.am sunat-o pe Andreea,dar nu mi-a raspuns,dupa care l-am sunat pe Jake si mi-a spus ca e pe drum.
Nu dupa mult timp au ajuns toti.Am mers impreuna spre locul concertului,care era chiar pe plaja si din ce ne apropiam nu ne mai intelegeam cand vorbeam deoarece toti cantau,tipau de mama focului.Am incercat sa mergem cat mai aproape de scena,dar bineintels ca nu am putut.Ne-am multumit cu un spatiu lejer si chiar daca era mai departe de scena muzica se auzea foarte tare.
Rand pe rand si-au facut aparitia mai multe vedete pe a caror melodii ne-am distrat foarte tare si totusi nu m-am simtit in largul meu deoarece aveam o retinere in preajma lui Jake.Imi era oarecum ,,rusine" sa nu i sa para ca dansez ciudat sau mai stiu eu cum.Andreea fata de mine se simtea in largul ei in preajma lui Brad.Chiar ma bucur pentru ea.
La un moment dat Jake imi spune la ureche sa mergem sa ne plimbam pe plaja,iar eu i-am confirmat.Ne-am strecurat prin multime si am ajuns aproape de apa si ne-am plimbat tinandu-ne de mana in timp ce valurile reci ale marii ne furau nisipul de sub picioare.Era atat de placut sa privesti luna cum se reflecta pe valurile marii si sa stiu ca langa mine era Jake,care ma privea adanc in ochii,iar eu ma pierdeam in ochii lui albastrii ca valurile marii...
Mult timp ne-am plimbat cu o melancolie profunda ce plutea in jurul nostru si numai sarutul lui m-a putut aduce la realitate.Momentele de neuitat nu au incetat,au continuat...Jake m-a luat pe sus si m-a dus pana in apa.Apa rece ma facea sa tremur de frig,dar imbratisarea lui ma incalzea profund.Intr-un sfarsit am iesit din apa uzi din cap pana in picioare,iar Jake m-a condus pana acasa...
De Andreea si Brad nu mai stiu nimic.Sper ca s-au simtit minunat.Voi vorbi maine dimineata cu ea si imi va povesti totul,dar acum dupa un dus fierbinte vreau sa dorm si sa visez frumos...
Iata-ma cu un nou capitol destul de intarziat din lipsa de timp,dar totusi am reusit sa-l termin si sa-l postez.Daca simtiti nevoia sa lasati o parere sau chiar critici va rog sa o faceti.Sper din tot sufletul sa am mai mult timp pentru un nou capitol!