In timp ce imi faceam somnul meu de frumusete ceva se plimba pe corpul meu si ma gadila foarte tare,iar eu visam cum Jake ma lua in brate,dar nu era Jake ci un mic intrus.Cand am deschis ochii si m-am dezvelit am vazut un...
-MATUSAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!E un SOARECEEEEE in patul meuuuuu!!!!!!!!!
M-am ridicat in picioare si m-am zgribulit intr-un colt al patului de frica,iar deodata matusa intra brusc in camera cu o matura in mana.
-Unde e???
-Poi,era in patul meu acum cateva secunde.
-Nu-ti fie teama,ii voi veni eu de hac.
-Sper..
Matusa cauta disperata soricelul pe sub pat,dupa dulap,dar nu l-a gasit.Cand s-a dus matusa la bucatarie Miki statea si isi savura osul,iar cand a vazut soarecele a inceput sa il fugareasca toata casa.Miki alerga dupa soarce matusa si eu dupa Miki era mai ceva ca in desenele animate cu Tom si Jerry.Dupa ce casa a devenit o harababura totala Miki a incetat sa il mai alerge fiindca acesta s-a dus sub sifonierul meu.Bineinteles ca nu a plecat si a lasat soarecele in pace,a tot incercat sa il traga cu laba de sub sifonier si a inceput sa latre.Latratul lui a durat cam o jumatate de ora caci apoi eu am mers sa il plimb iar matusa a ramas sa faca ordine.
Ne-am plimbat cat ne-am plimbat,apoi am sunat-o pe Andreea sa vad ce face,dar nu raspundea.Am hotarat sa merg la ea sa vad ce face.In drum spre Andreea m-am intalnit cu Jake.Se ducea pana la magazin.El sta chiar la doua blocuri distanta de Andreea.
Jake:Hei!Ce faci?
Anca:Ma duc pana la Andreea.Tu?
Jake:Ma duc pama la magazin.Cum se mai simte Andreea?
Anca:Acum se simte bine.Ma duceam pana la ea sa vad ce face.
Jake:Nu vrei sa mergem mai pe seara la un film?
Anca:Nu pot sa vin la cinema in seara asta.Daca intradevar vrei sa vedem un film impreuna vino la mine sa vadem.Poate pe la ora 17:00.Cam asa?
Jake:Ok!Asa ramane!
Anca:Atunci ne vedem atunci.Paaa!
Jake:Paaa!
M-am dus la Anca i-am povestit surpriza de azi dimineata si ca m-am intalnit cu JaKe,apoi am mers impreuna sa inchiriez un film.
Dupa lungi cautari am gasit unul de groaza "REC Geneza"!L-am luat,apoi m-am dus acasa impreuna cu Andreea sa aranjam sufrageria pentru vizonarea filmului si sa incercam sa prindem soarecele.
Cand am ajuns acasa matusa insira curse de soareci peste tot,in una din ele am avut ghinionul sa calc eu,dar ce sa faci asta e ,trebuie sa prinda cat mai repede soarecele.Din fericire matusa iese in oras in dupa-amiaza asta cu prietenele si vom putea fi doar noi doi,nu ne va deranja nimeni,poate doar soarecele ala daca nu il prind pana atunci.
Timpul a trecut repede si ceasul arata ora 16:00,matusa a plecat in oras,iar eu mi-am facut un dus,m-am imbracat cu o pereche de pantaloni cat mai lejeri si un tricou larg,parul l-am lasat desprins ca deobicei,apoi am verificat toate cursele sa vad daca am prins soarecele,dar am avut surpriza sa gasesc la toate cascavalul mancat dar nu si soarecele prins.
Nu am mai apucat sa mai pun cascaval la alta cursa pentru ca am auzit soneria la usa.Era Jake.A intrat inauntru,l-am invitat in sufragerie si l-am rugat sa stepte pana pregatesc eu popcornul si fac suc natural de portocale.Nu a durat mult si am luat popcornul si sucul si m-am dus in sufragerie la Jake.Acum ca aveam popcorn si suc puteam viziona filmul.
Filmul incepuse,iar eu si Jake stateam timizi fiecare in celalat capat al canapelei.Incet,incet am inceput sa am apropii de el,dar si el de mine si uite asa am ajuns sa stam unul lanaga altul.La un moment dat a fost o faza de speriat in care chiar m-am speriat si am tipat dar nu foarte tare doar cat sa auda tot blocul,iarJake m-a luat in brate ca sa nu mai imi fie teama.Acum chiar ma bucur ca am ales un film horror.
Cam pe la jumatatea filmului am hotarat sa comandam pizza,iar in maxim 20 min a si sosit.Dupa ce am savurat impreuna pizza,eu am stins lumina casa fie cat mai infricosator filmul,apoi m-am asezat inapoi langa Jake,iar el a intins mana pe spatarul canapelei.Chiar in momentul cand fetele noastre se apropiau din ce in ce mai mult pentru acel moment nemaipomenit,Jake a simtit ceva urcand pe mana lui.Era chiar SOARECELEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!M-am speriat si eu si el.Era foarte surprins si eu la fel,il inteleg perfect.Cand si-a dat seama ca era doar un soarece a incercat sa ma linisteasca pe mine(asta chiar a fost un gest dragut)apoi ne-am asezat imapoi pe canapea.Nu a mai durat mult ca s-a si terminat filmul.Am crezut ca sarutul nostru nu va mai avea loc in seara asta,dar nu afost asa deoarece inainte de a iesi pe usa ne-am privit profund in ochi,apoi momentul mult asteptat s-a intamplat.Nu pot explica in cuvinte ce am simtit in acel moment.
Dupa ce a plecat am inchis usa,m-am rezemat cu spatele de ea si am alunecat usor pe podea coplesita de sentimente.Asta nu a durat mult deoarece matusa a ajuns acasa si a incercat sa deschida usa,iar eu m-am dat repede la o parte si am inceput sa ma prefac ca aranjez incaltamintea.Matusa a intrat s-a schimbat dupa care m-a invitat sa bem impreuna cate un cappucino si sa ii povestesc cum a fost filmul vazut alaturi de Jake.
Dupa un ras copios legat de faza cu soarecele,m-am dus mi-am facut baie si m-am bagat la somn,dar nu inainte de ai povesti la telefon Andreeei totul.
In acest capitol am incercat sa folosesc cat mai putin dialogul,sper sa va placa mai mult asa...Din pacate a inceput scoala si voi posta noi capitole numai in weekend.PS:in poza ,,Micul intrus''