2.Calatorie neplacuta...

296 11 6
                                    

Luni...

          Cand m-am trezit de dimineata  era 8:00,mi-am spus "OMG!!!ce ma fac?/?? cand ma aranjez ,cand ma imbrac, CAND AJUNG LA GARA????????????????????Mi-am revenit putin in fire,am sarit repede din pat,m-am spalat pe dinti (sper sa nu fi folosit crema de ras a tatei in loc de pasta de dinti)m-am pieptanat,m-am imbracat cu ce am gasit la indemana,m-am incaltat am luat bagajulsi am plecat.Culmea chiar cand am iesit din bloc mi-am dat seama ca am uitat telefonul si am inceput sa strig la mama sa-mi arunce telefonul pe geam :

       -Mamaaaaaaa!Arunca-mi telefonul ca intarziiiiiii!!!!!!!!!!strigam eu ca disperata de am trezit toti vecini(cred ca multi dintre ei m-au injurat,nu ii condamn si eu as fi facut la fel daca eram trezita de o nebuna care urla la ora 8:00).

          - Imediat stai sa il gasescccc!!!

           -Haide odata ca nu am timp!!!

           -Gata l-am gasit!Prinde-l!

          -Mersi,mama!Paaaaaaa!!!!!!

           -Pa,scumpo!!!!Sa ai grijaaaaaaa!!!

           M-am urcat repede intr-un taxi,iar la 8:50 eram in gara.Cand m-am dus sa-mi iau bilet am dat peste o idioata de casiera care zici ca  se misca in reluare.

          -Haideti doamna mai repede ca pierd trenul!!!

          -Dar de ce va grabiti asa,domnisoara,mai sunt 5 minute pana pleaca trenul?

          -Tocmai!!!Deaceea ma grabesc!!!

          -Uita-ti biletul dvs.Sa aveti o calatorie placuta!

           -Sper!La revedere!

            -La revedere!

           M-am urcat in tren si mai erau doar doua locuri libere.Aveam de ales intre a sta langa un mos care sforaie sau un boschetar care miroase urat..Uau ce dilema!!!Si totusi prefer sa ma doara capul decat sa vomit pana la Constanta...

         Au trecut si cele patru ore de chin si am ajuns...Am coborat jos din tren si o cautam cu privirea pe matusa care trebuia sa ma astepte, cand dintr-o data cineva mi-a pus mainile la ochi.

         - AAA!am tipat,nu stiam cine e..

        -Ghici cine e?a spus cineva cu o voce groasa.

          -Nu stiu si lasa-ma in pace!!!!!!

       -Usor calmeaza-te!a spus o voce de femeie pe care o cunosteam,era matusa,Carmen,pusa pe sotii ca deobicei...

        -Matusa!am spus eu bucuroasa.Tu esti?

        -Da,draga,eu sunt !Cine alt cineva?

         -Tu si glumele tale mereu ma iei prin surprindere..

         -Si tu mereu te sperii cand fac o gluma de genul asta!apoi a inceput sa rada si am inceput si eu.

         -Acum sa mergem acasa!

         -Bine ,sa mergem..

         Cand am ajuns acasa la matusa am lasat bagajul si m-am trantit direct in pat...Eram atat de obosita de pe drum,doar stiti ce am patit...Dar nu am stat mult pentru ca nu puteam rezista mirosului de pizza scoasa din cuptor,specialitatea matusii.Dupa ce am infulecat,m-am schimbat apoi am sunat-o pe mama sa ii spun ca am ajuns si sa ii povestesc ce am patit..Cand am terminat de vorbit cu mama mi-am desfacut bagajul,mi-am aranjat lucrurile,apoi am iesit cu matusa sa-mi arate orasul,am mancat inghetata,am ras pe saturate pe seama ciudatilor din RATB-uri sau cum se numesc  ...

       Inainte sa ma culc mi-am fakut un dus,am mancat ceva,apoi m-am bagatm la somn pentru ca a doua zi urma sa mergem la plaja...

Sper sa va placa acest capitol,chiar dak abea in urmatorul capitol va aparea dragostea adevarata...PS:in poza este matusa Carmen

Iubirea veriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum