Dupa ce am plecat de la plaja,am ajuns acasa,mi-am facut un dus,am mancat un sandwich,apoi m-am intins in pat si am adormit.... dintr-o data eram o sirena care canta si ma aflam in mijlocul marii...In timp ce cantam l-am vazut pe Jake care fermecat de vocea mea a sarit in apa indreptandu-se spre mine,iar cand a ajuns m-a luat de mana si a incercat sa ma sarute,dar chiar cand buzele noastre mai aveau putin si se intalneau am auzit pe cineva care striga:
-Ancaaaaaa!!!!!!!!!!Trezeste-teeeeeee!
Era matusaaaaa care mi-a intrerupt visul,visul ce as fi vrut sa dureze la nesfarsit,doar pentru ca vroia sa ma duc sa il plimb pe Miki,bichonul ei....
M-am ridicat din pat m-am schimbat si am iestit cu Miki la plimbare..In timp ce ma plimbam vad o fata draguta cu par blond si ochii albastrii...cand ma uit mai bine..era vechea mea prietena Andreea,cea cu care construiam castele de nisip si ma balaceam cand eram mica...ce amintiri frumoase...
-Hey!Ce mai faci,Andreea?De cand nu te-am mai vazut.....
-Buna!Anca,ce mult te-ai schimbat..
-Da si tu!
-Ce mai faci?
-Foarte bine!Sunt in vizita la matusa,Carmen.Am iestit sa-l plimb pe Miki..Tu?
-Am iesit sa ma plimb putin...
-Poi atunci ce zici dak am merge la o cafenea ceva sa mai vorbim?Am atat de multe sa iti povestesc...
-Bine!Sa mergem.
Am mers la cea mai apropiata cafenea ne-am asezat la o masa si am inceput sa povestim...Bine inteles ca i-am povestit de intamplarea cu Jake si a ramas cu gura cascata,dar ne-am si reamintit multe lucruri din copilarie...
-Anca,mai sti cand am furat inghetata de la un stand din parc?
-Cum sa uit...dar mai sti ca ne-a gasit dupa un copac savurand inghetata,iar noi eram manjite pe toata fata...
-Da, atunci credeam ca mi-a inghetat fata pentru totdeauna...
In timp ce povesteam noi si glumeam Miki a plecat dupa o catelusa care a trecut pe langa el...
-Anca,unde e Miki???????
-Este chiar aici lanaga masa noa...Ceee??? Unde e??????????
-Uite-l e chiar acolo alearga dupa pudelul acela!!!
Imediat ce l-am vazut am rupt-o la fuga dupa el si am inceput sa strig:
-Ma scuzatiiii!!!!!!!!Faceti loc!!!!!strigam ca o nebuna...
In timp ce fugeam dupa Miki am dat peste un baiat si am cazut amandoi jos...
-Imi pare rau...am spus eu cand ma ridicam..
-Nu-i nimic..a spus,dar cand m-a privit...
-Ancaa?Tu esti?
-Da eu sunt...alergam dupa Miki,catelul matusii,a fugit dupa un pudel..
-Se pare ca de fiecare data cand te intalnesc esti in belele..
-Asa se pare..stii eu trebuie sa-l il prind pe Miki acum..
-Nu mai trebuie..a spus Andreea gafaind de la atata alergat...
-Multumesc mult!Nu stiu ce mi-ar fi facut matusa dak ma duceam acasa fara el....Ooo,ma scuzati..Andreeea el e Jake,Jake ea e Andreea..
-Incantat de cunostiinta!
-Si eu..a spus ea timida.
-Anca,maine mai iesim la suc?
-Da.
-Poate vine si Andreea,il iau si eu pe fratele meu,Brad,sa fim mai multi..ce zici ?
-Cu cat maimulti cu ata mai bine!!
-Ok!Asa ramane!Maine pe la ora 14:00???
-Da!!!Bine atunci...ne vedem maine..
-Pa,fetelor!
-Paaa..
-Dupa ce a plecat ,mi-am luat la revedere de la Andreea,apoi am plecat acasa...
Cand am ajuns acasa mi-am facut un dus,am mancat cate ceva,apoi a trebuit sa ii fac baie imreuna cu matusa lui Miki si din pacate lui nu ii place apa..DELOC!!!!L-am luat frumos l-am pus in cada,iar cand am dat drumul la apa a inceput sa chelacaie si sa se zbata zici ca l-as fi aruncat in foc...din fericire l-a tinut matusa iar eu am reusit sa-i dau cu sampon,dar culmea chiar cand era plin de clabuc a sunat telefonul...Bineinteles ca matusa s-a dus sa raspunda,iar Miki a sarit din cada si eu am alergat ca disperata dupa el sa il prind...Dupa ce sufrageria a devenit un dezastru,scumpul Miki s-a dus direct in patul meu si s-a scuturat...Imi venea sa il bat,dar din fericire pentru el mie imi plac mult bichonii pentru ca sunt foarte dragalasi si pufosi..Se pare ca dragalasenia poate salva un caine din belele(de ce nu sunt si eu bichonnn?????)
In sfarsit matusa a reusit sa-i faca baie,iar eu mi-am luat pijamalele pe mine si m-am culcat pe canapeaua din sufragerie(nu inainte sa fac cat de cat ordine)deoaraece patul meu era ud...Va trebui sa ma odihnesc,maine trebuie sa arat minunat pentru Jakeee....
Imi pare rau ca nu am putut pune acest capitol mai devreme,dar timpul nu mi-a permis...Sper sa va placa!!Cred ca peste maxim doua zile pun next-ul!Multumesc ca imi citi povestea... :-* PS:in poza Andreea