Medya: Kris Wu
Zihnime bir çok düşünce akın ederken bu adamı nereden hatırladığımı bulmaya çalıştım. Zihnim bu konuda bana ters düşüyor ve hiç ipucu vermiyordu.
Yüzümdeki ifade ne kadar şaşırdığımı belli ediyor olmalı ki karşımdaki adam bana gülümsedi. Göz kapakları o kadar kısılmıştı ki gözleri gözükmüyordu. " Tamam. Sana musallat olacağımı söyledim, ama bu kadar çabuk karşılaşmayı beklemiyordum." karşımdaki adamın bu sözleri bilinçaltıma işlerken onu nereden hatırladığımı bulmuştum. O benim rüyamda ki adamdı!
Arkamdaki adama bakıp " Onu bırakabilirsin Ömer. O bizi diğerlerine götürecek olan harita." dedi. Harita mı? Ben olayları anlamaya çalışırken az önce bana düşmanıymışım gibi davranan adam, her an kırılacak değerli bir antikaymışım gibi nazikçe kolumu bıraktı ve dışarı çıkıp kapayı kapattı. Odada ölümcül bir sessizlik oluşurken karşımdaki adam bana gülümseyerek bakmaya devam etti. Gözlerinde hayranlık parıltısı vardı.
Aramızda bir metre kalana kadar bana yaklaştı. Korkmuştum ama dik durmaya çalıştım boyu 1.87 ya da civarıydı. Bense sadece 1.62'ydim. Kafamı kaldırarak ona baktım. Saç kesimi çok güzeldi ve ona yakışmıştı. " Seni bulmak için çok uğraştık ama buna deydi." dedi. Sesi iliklerime kadar işledi bu kadar yakındayken sesi daha netti ve huzur veriyordu. Birkaç saniyeliğine gözlerimi kapattım ve açtığımda dünyanın bulunduğu ekrana baktığını gördüm. Ekranı göstererek "Şu ana kadar bulup üzerine verici yerleştirdiğimiz yetenek'ler burda gösteriliyor, ama çok azlar. Burası bizim karargahımız. Buraya büyülü olmayan, bizden olmayan kimse giremez. Sana da bu yüzden kötü davrandılar. Seni tanımıyorlardı ve buraya girmen onları şaşırttı. " bana döndü gözlerinin dolduğunu gördüm." Seni de onlardan sandılar ihanet edenlerden. Bizimle uzun zaman geçirip, bizden eğitim alıp bizi satanlardan. " tekrar ekrana döndü.
Ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Ona sormak isteyip istemediğim konusunda bi karar veremiyordum.
Sonunda masasına oturdu ve bana gelmem için işaret etti. Masanın önündeki siyah deri koltuklardan birine oturdum. Koltuk yumuşacıktı ve insanı içine alıyordu.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. " Yaklaşık 100 yıl önce ailene yapılan bir büyü sayesinde harita niteliği taşıyorsun." dirseklerini masaya dayadı ve elleriyle oynamaya başladı. " Dünya üzerindeki farklı ve müthiş güçlü insanları hissedebiliyorsun. Onlara yaklaştığında vücudun aşırı bir tepki veriyor ama bu tepki duygu da olabiliyor. Buraya geldiğinden beri gözlerinin ayın yapısına benzediğini fark ettim. Senin tepkin bu, gözünün yapısı değişiyor. " boğazıma bir yumru oturduğunu hissettim. Beynim durmuştu sanki. Ben tüm bu olayları kavramaya çalışırken o hala parmaklarıyla oynuyordu. Başımı öne eğip biraz sakinleşmeye çalıştım. İşe yaramıyordu içimi öfkenin yakıcı ateşi kaplarken ayaklandım ve kapıya yürüdüm. Neden sinirlendiğim hakkında bir bilgim yoktu ama içime bu ateş düştüğünde beni kimse durduramıyordu. Bir şeyleri kırıp döküyor yada kendime zararlar veriyordum. Kapıyı açıp kofarak aşağı inmeye başladım. Arkamdan ayak gelen sesleri duyuyordum ama bu umrumda değildi hiçbir şey umrumda değildi tek istediğim Gold'u da alıp buradan gitmekti. Sokağa inip etrafa bağırmaya başladığımda tüm yüzler baba dönmüştü "Köpeğim nerde? Hemen söyleyin bana nerde o?" sesim öfke doluydu. İnsanlar etrafımda toplanmaya başlarken içimdeki ateş büyüyordu. Sonunda bir kız çocuğu kalabalığı yararak Goldla birlikte bana doğru geldi. Hemen Gold'un tasmasından tuttum ve sokağa girdiğim yere doğru ilerlemeye başladım. İçimdeki öfke hala yerini koruyordu bense onu nasıl söndüreceğimi bilmiyordum.
Kris'ten:
Kızın öfkelendiğini hissetim. Ona baktığımda gözlerinden süzülen kırmızı ışığı fark etmem zamanımı almamıştı. Efsanelerde haritanın da güçleri olacağından bahsedilmiyordu. Bu konuda Çin'e annemin yanına gitmeliydim. O haritanın özelliklerini en iyi bilen kişiydi. Kız bi anda ayaklanıp kapıyı açtı ve koşarak aşağıya inmeye başladı. Bende ayaklanıp aşağı indim. Bir kalabalık toplanmış o kıza bakıyordu bende kapının girişinde dikilip ona bakmaya başladım. Lina bir köpekle kalabalığı yarıp kızın yanına gelince kız köpeği alıp girişe yöneldi. Hemen Daniel'ın yanına gidip "Söyle Guanlin'e onu takip etsin. Buraya girdikten sonra gücü açığa çıkacaktır. Ona zarar verebilirler." dedim. Koşarak girişteki evlerden birine girdi. Bu kızı kaybedemezdik. O bize kolaylık sağlayacaktı.
Selaaammm. Bayağı gecikti bölüm😐🙏 Özür dilerim umarım beğenirsiniz. Sevgilerle ~Yumicorn 💗😻👻😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harita:Kontrol
FantasyMelodi ailesine yapılan bir büyü sayesinde bir harita gibiydi. Bir gün rüyasında gördüğü bir adam yüzünden hayatı değişti. Şimdiyse dünyanın farklı yerlerindeki özel güçleri olan gençleri bir araya topluyor. Hadi onun hikayesine bi bakalım.