Bölüm 4

2 1 4
                                    

Kahkahalarla gülen iki oğlana ters ters baktım. Bunlar bir çocuk parkının yanında ne arıyordu? Yoksa! Pedofili olabilirler miydi?

Yavaşça onların yanına doğru gitmeye başladım. Benim geldiğimi fark edince gerildiler. Aramızda 1 metrelik mesafe kalana kadar onlara yaklaştım. Bana tuhaf tuhaf bakmaya başladılar. Niye?

"Siz burada ne arıyorsunuz? Çocuk parkında işiniz ne?" diye sordum. Önce birbirlerine baktılar. Sonra uzun olan - bu arada Maşallah 1.87 falandı - "Ş-şey biz... Köpek! Köpeğe bakıyorduk." dedi ve derin bir nefes verdi. İnanır mıyım? İnanmam! Ona 'Sen ciddi misin?' gibisinden baktım. Gözlerini kırpıştırarak bana baktı. Şimdilik pes edip "İyi bari gelin bakın." dedim. Kısa olan "Neye?" dedi. Bari bu kadar belli etme be. "Köpeğe!" dedim imalı biçimde, bunlara çok gıcık olmuştum ve gözüm hiç tutmamıştı.

Süt dökmüş kedi misali yanımdan ufak adımlarla geçip Gold'un yanına gittiler. Bu arada o kadın ve çocukta diğer kapıdan çıkıp gitmişlerdi. Yavaşça arkamda ki çitlere yaslandım. Yıkılmalarından korkuyordum. Biraz Gold'la o iki çocuğu inceledim. Cidden sakince Gold'u seviyorlardı. O an sanki biraz onlara haksızlık yaptığımı hissettim.

Canım sıkılmaya başladığında kendime telefonumu almadığım için sövmek istedim. Tekrar gidip köklerle oynasam. Yok yok bir daha o riski göze alamazdım. Sesli bir 'offf' bıraktım ağzımdan. Zaten birazcık tombul olan yanaklarımı şişirdim.

Gold'la oynamaya başlayan iki çocuğu iyiden iyiye incelemeye başladım. Neden bilmiyorum. Belki sapığımdır.

Uzun olan siyah t-shirt ve siyah yırtık bir pantalon giymişti. Kısa olansa beyaz t-shirt ve yırtık, cep kısımları desenli bir jean giymişti. İkisinin de yaşlarını tahmin etmek zordu ama kısa olan sanki daha büyüktü. Ayrıca Allah var yakışıklılar da yani bide tek göz kapaklılar. Nedenini bilmediğim bir şekilde tek göz kapaklılara bir zafım vardı.

Uzun olanın bana doğru geldiğini görünce yaslandığım çitlerden sırtımı ayırdım. Diğeri de Gold'un tasmasına yöneldi. Uzun çocuk yavaşça yanıma geldi ve utanarak "Sizi evinize bırakalım isterseniz." dedi. Hayırdır? Ne oldu ordan çok mu hevesli duruyorum? "Hayır teşekkürler. Gerek yok." diyerek diğerinin yanına gidip Gold'u aldım. Çocuk hemen atılıp "Ama burası pek tekin değildir. İleride biri sataşabilir." dedi. " İyi de size nasıl güvenicem? Sizi tanımıyorum bile." dedim. Bence haklıyım.

Kısa olan "Ben Daniel. O da Guanlin." dedi uzun olanı göstererek. "Çok iyi ya aşırı güvendim şu an size." diye çıkıştım. Daniel denen tekrar konuştu "Bak biliyorum bir kız için güvenmek çok zor ama inan amacımız seni korumak." derken? "Siz kim oluyorsunuz da beni koruyorsunuz be." diye çemkirdim. Hızlıca parktan çıktım ve eve doğru yürümeye başladım.

Arkamdan geliyorlardı. Cidden bunlar kim ve beni neden takip ediyorlar?

Harita:KontrolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin