ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ....
MULTİMEDİA: BEN VE CAN <3
Sabah odama giren gün ışıklarıyla uyandım perdemi aralayan ve bana uykulu uykulu bakan annemi gördüm.
"Günaydın kızımm"
"Günaydın annecik"
"Kalk hadi ben bu gün biraz erken çıkıcam bu yüzden tostunu yaptım koydum yiyip çık paranıda masanın üzerine bıraktım hava biraz soğuk sıkı giyin üşütme tamam mı?"
"Of anne ya bebekmiyim ben uyarıp durma beniii"
"Kızım sen yine de dediklerimi yap idialist bir anne olmaya çalışıyorum "
"Sen idialist olma anne ya ..."
"Tamam kızım hadi bana laf yetiştirme de kalk!"
"off anne sus " dedim ve kalıp banyoya girdim güzel bir duş aldıktan sonra iç çamaşırlarımı giydim , kot yırtık pantolonumuda üstüme geçirdimve koyu kırmızı askılı ve yarım t-shirtimi giydim altımada kırmızı vanslarımıda giydikten sonra beyaz renk bir hırka giydim saçlarımı kurutup düzleştirdim eyeliner ve rimel de sürdükten sonra çantamı alıp aşağıya indim...Tostumuda yedikten sonra paramıda alıp evden çıktım . Telefonumda eğlenceli bbr müzik açıp yürümeye başladım okuldan içeri girdim ve dolabıma ilerledim yan tarafta bir tane daha dolap açıldı sanırım yeni biriydi tanışmak için elimi uzattığımda şaşkınlık ve hayranlıkla ona baktım çok yakışıklıydı....
"Selam bebek ben aras ege "
"Bende Lara tanıştığıma sevindim sanırım yeni geldin okula "
"Evet neyse görüşürüz derse giricem " dedi ve gitti bende arkasından öylece baktım bende dolabımdan kitaplarımı aldım ve tarih sınıfına yürüdüm...
Dersin sonlarına doğru müdür sınıfa girdi yanında Aras Ege ile onu bize tanıttı ve yanımda oturan ve bugün gelmeyen Mira'nın yerine yani benim yanıma oturdu....
************************Okul bitti ********************
Kulaklıklarımı takmış yolda eğlenceli bir halde yürüyordum ki spor bir araba yanımda durdu....Penceresi açıldığında aras Ege ile göz göze geldik ...
"Seni eve bırakıyım istersen"
"Olur " dedim ve evi tariff ettim ve eve sürdü
Evin önüne gelmiştim tam arabadan iniyordum ki dediği şeyle şaşkına döndüm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ AŞK
FantasyARKADAŞLAR BEN AZRA ^ SONSUZ AŞK ^ADI OLAN HİKAYİMİ OKUYUN :) YORUM VE VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN <3 EĞER YORUMLAR VE VOTELER ÇOĞALIRSA SÜPER BİR HKAYEYLE GELİCEM <3 okuyosanız yorum ve vote verin zor değilki emeğe saygı