Daruma-san

829 62 70
                                    

Daruma ya da Dharma bebekleri geleneksel olarak iyi şansı temsil eder. Ancak bahsettiğimiz Daruma-san isminin aksine iyi şans taşımıyor.

Banyo oyunu ya da Daruma-san Japonya'da ortaya çıkan paranormal bir hayalet oyunudur. Oyunda tüm gün sizi takip edecek bir hayaleti çağırılır. Oyunun amacı ise hayaletten kaçmak ve ona yakalanmamaktır.

Gerekenler: İçinde küvet olan bir banyo.

NOT: Küvet kapılı olanlardan olmamalıdır.

Başlangıç

1. Gece yatmadan önce kıyafetlerinizi çıkarın ve banyoya gidin.

2. Küveti su ile doldurun ve ışıkları kapatın.

3. Küvete musluğa bakacak şekilde oturun. Saçlarınızı yıkamadan önce gözlerinizi kapayın.

4. Saçlarınızı "Daruma-san fell down. Daruma-san fell down."(Daruma-san düştü.) diyerek yıkayın.

5. Saçlarınızı yıkadığınız sırada zihninizde küvette dikilen bir Japon kadın hayal etmelisiniz. Bu kadın kayıp düşmeli ve musluk gözüne girerek onu öldürmeli.

6. "Daruma-san fell down. Daruma-san fell down." demeye saçlarınızı yıkamayı bitirene kadar devam edin. Gözleriniz de kapalı olmaya devam etmeli.

7. Etrafta sesler duyabilir veya küvette hareketlenme hissedebilirsiniz ama sakın gözlerinizi açmayın ya da sese doğru dönmeyin. Sadece "Why did you fall in the bathtub?"(Küvette neden düştün?) sorusunu sorun.

8. Soru cevapsız kaldıktan sonra gözleriniz kapalıyken dikkatlice ayağa kalkın ve küvetten çıkın. Sakın düşmeyin ve üzerinizi havşuyla kapatmayın, ayrıca küveti de boşaltmayın. Banyodan çıkın ve arkanızdan kapıyı kapatın.

9. Artık gözlerinizi açabilirsiniz. Banyo nasıl bıraktıysanız, küvet dolu ve kapı kapalı, sabaha kadar öyle kalmalı.

10. Yatağına git ve uyu.

Oynanış

1. Her zamanki saatinde uyan. Oyun sen gözlerini açtığın anda başlayacak.

2. Günlük hayatınıza devam edin. Arkanızda sürekli bir varlığı hissedeceksiniz ama arkanızı döndüğünüz zaman hiçbir şey göremeyeceksiniz. Ancak sağ omzunuzdan gizlice bakarsanız onun açığını yakalayabilirsiniz. Uzun siyah saçları ve tek bir gözü olduğunu görebilirsiniz.

3. O, gün geçtikçe size yaklaşmaya çalışacak. Rahatsız edici derecede yaklaştığını hissederseniz "Tomare!" (Dur!) diyerek bağırmalı ve uzağa koşmalısınız. Aranızda belli bir mesafe olmalıdır, sizi yakalamasına asla izin vermemelisiniz.

Bitiş

1. Onu sağ omzunuzdan bakarak yakalamalısınız.

2. "Kitta!"(Seni keserim!) diye bağırarak kolunuzla doğrama hareketi yapın. Bunu doğru bir şekilde yaptıysanız kazanırsınız ve oyun biter. Eğer başaramadıysanız... koşun.

Notlar

O, su olan veya karanlık yerleri sever. Yani oyun boyunca su olan (akarsu, deniz vb.) ve karanlık yerlerden uzak durun.

• "Tomare!" komutunu çok fazla kullanmayın. Her kullandığınızda onun bekleme süresi azalır. Yani gerçekten gerekli olduğu zamanlarda kullanın.

• Bu oyunu birden fazla oynamanız önerilmez. Çünkü her oynadığınızda o, bir önceki oyunun bitişinde neredeyse orada oyuna başlar.

Oyun gece yarısından önce bitmelidir. Aksi taktirde onun, rüyalarınıza girmesine izin vermiş olursunuz.

• Oyunu bitirmek göründüğü kadar kolay değil. Eğer o oyunu bitirmeye çalıştığını anlarsa saklanabilir. "Kitta!" komutunu verirken onunla göz göze gelmeniz gerekmektedir.

__

Aa, Nami yeni bölüm atmış.

Sıradaki efsane hangisi olsun?

Japon Şehir Efsaneleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin