İno ile beraber hastahanenin koridorunda çaylarımızı yudumlayarak yürüyorduk.O sırada Tsunade-sama yanımıza geldi."Yeni bir hasta var.Benimle gel,Sakura." Başımı salladım ve elimdeki bitmiş olan plastik çay bardağını çöpe atıp Tsunade-sama'nın arkasından gitmeye başladım.
Bir odaya girdik.Yatakta siyah uzun saçları olan oldukça yakışıklı bir adam yatıyordu.Tsunade-sama'ya baktım."Kalp hastası.Taijiro Hastanesinden nakil geldi.Onunla sen ilgileneceksin.Kalp nakli olana kadar.Şimdi başında dur.Uyanınca şu ilaçları vereceksin." Masanın üzerindeki tepsiyi işaret edip odadan çıktı.Ben ise koltuğa oturdum.
İnsanları iyileştirmeyi seviyorum.Ama..Ya onu iyileştiremezsem?Ya o ölürse?Hayır.Yaşayacak,onu iyileştireceğim.Kesinlikle.
"Hemşire?" sesiyle ona baktım."Ben doktorum." dedim gülümseyerek."Hemşirelerin çoğu bu gün izinli." Benim aksime soğuk bir şekilde "İyi.Adın ne?" diye sordu.Güldüm."Sakura.Haruno Sakura.Senin?" O sırada gözüme gelen pembemsi saçlarımı elimle çektim."Uchiha Sasuke." Elimi uzattım."Memnun oldum."
"Ben de." dedi ama elini uzatmadı.Acaba ayıp ne demek bilmiyor muydu?Elimi geri çektim."A!İlaçlar." Masaya yöneldim ve tepsiyi alıp yanına gittim.Dizlerimi yere,tepsiyi de komidine koydum.Hap ve suyu ona uzattım.Başını hayır anlamında salladı."İçmeyeceğim." Şaşkınlıkla ona baktım.
Sasuke..İyileşmek istemiyor musun sen..?"Ne?Neden?".."İstemiyorum." Ona sert bir bakış attım."İçmek zorundasın!Şimdi şu hapı ve suyu al eline ve içmeye başla!" Sesli bir şekilde nefes verdi ve..Ve dediğimi yaptı!İşte o zaman çatık kaşlarım yumuşadı ve hafifçe kıkırdadım."Ben şimdi tüm gece burada mı kalacağım?" Başımı evet anlamında salladım. Sasuke gözlerini devirdi."Sıkıcı.Sen de benimle kalsan ya?" Güldüm."Ben..Kalamam,nöbetçi değilim." Sasuke elimi tuttu ve beni kendine çekti."Lütfen.." kalp atışlarımın hızlanması ile aniden geri çekildim."T-Tamam,kalıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor ·SasuSaku·
Acak"İyileştir kalbimi.Sana güveniyorum,doktor." Sasuke'nin bunu demesiyle Sakura ona baktı.Gülümsüyordu genç adam.Sakura ise istemsizce dudaklarını araladı.Ardından kendine gelip gülümsedi."O zaman bana güvenini boşa çıkarmayacağım!"