"Heb je niks te zeggen?" Vraagt Nasser me plots als hij merkt dat ik niet van plan ben om het ijs te breken.
"Wat zou ik moeten zeggen?" Vraag ik hem verbaasd terwijl ik hem in zijn ogen kijk. Dat had ik eigenlijk niet moeten doen want hij kijkt me zo doordringend aan dat het voelt alsof hij recht in mijn ziel kijkt en het doorzoekt....
"Nou misschien een bedankje?" Vraagt hij me weer. Waar the fack zou ik hem voor moeten bedanken?
"Ik zou niet weten waar voor ik je zou moeten bedanken Nasser." Zeg ik hem terwijl ik hem weer strak aan kijk.
"Ooh nee? Nou ik zal je geheugen wel even opfrissen! Wie heeft er voor gezorgd bij je ouders en broer dat je mee ging met ons en dat je nu hier bent?" Zegt hij terwijl hij bij elk woord een stap dichter hij heeft gezet waardoor we nu nog geen meter van elkaar vandaan staan.
"Uh Ooh dat! Tja bedankt wil je dat horen? Ik weet niet hoe ik je zou moeten bedanken dus doe ik het maar door gewoon Dankje te zeggen!" Zeg ik hem met een gemaakt lachje van me.
Dus daarom hebben mijn tante en oom toe gelaten dat ik mee ben gegaan met hun! Nasser is iemand die BIJNA altijd alles krijgt wat hij wilt.
"Ooh maar schoonheid, ik weet wel een manier hoe je man kan bedanken!" Zegt hij grijnzend terwijl hij nog een stap dichterbij zet waardoor ik een stap naar achter zet.
"Nee sorry ik hou het liever op gewoon het woordje dankje!" Zeg ik terwijl ik hem in zijn ogen aan kijk. Maar meteen schrik in van zijn blik. Hij kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen.
Zachtjes lacht hij en zet weer een stap richting mij waardoor ik nog een stap naar achter zet. Jammer genoeg raak ik de muur waardoor zijn grijns alleen maar breder word en hij nog een stap dichterbije zet. Hierdoor staan we letterlijk tegen elkaar aan.
"Nasser doe normaal!" Zeg ik terwijl ik hem weg probeer te duwen.
"Wat doe je moeilijk prinsesje?! Doe niet als of ik je niks doe." Fluisterd hij hees terwijl hij zijn gezicht naar mijn gezicht toe buigt waardoor onze neuzen elkaar raken.
Deze manier van hem doet zeker wat met mij ja! En weet je wat het doet? Het doet me laten kokhalzen!
"N-N-Nasser ik meen het, laat me los." Zeg ik zacht terwijl ik hem aan kijk. Waarom ik niet tegen hem schreeuw of Flip? Nou dat komt omdat ik echt niet normaal bang voor deze
Gast ben! Ik heb verhalen over hem gehoord die gewoon onmenselijk zijn!" Uhg je weet niet wat je met me doet Hayati, maar ik beloof je dit duurt niet meer lang! Binnen kort ben je van mij!" Zegt hij terwijl hij me een kusje op me neus geeft.
Plots lijkt het alsof ik me stem heb terug gevonden.
"Blijf lekker dromen nasser! Want dat is wat je aan het doen bent! Ik en jij gaat nooit gebeuren begrepen!" Sis ik naar hem. Wollah hij geeft me echt jnoen man niet normaal gewoon!
"Schat ik droom niet! Let maar op mijn woorden, binnen No time zal je jezelf in mijn armen werpen en smeken om mijn liefde!" Zegt hij sluw terwijl hij stappen naar achter neemt.
"Wa- HAHAHAHHA WAJOOW grootste hap ooit a sah! Hihi jij moet cabaretier worden Wollah! Perfect voor je!" Roep ik terwijl ik mijn tranen van het lachen weg veeg.
Ik ben volgends mij echt de enige die op zo een moment kapot hard begint te lachen.
" binnen kort zal het lachen je vergaan schatje!" En met die woorden verliet hij mijn kamer.
Kifesh het lachen zal me vergaan? Moet ik dit als een bedreiging zien?
-
Salam'alaykum schatjes
Hmmm moet ze de woorden van Nasser als een bedreiging zien?
Ik heb vanaf woendsdag die toetsenweek maar kon het niet laten om toch even een kort deeltje te schrijven. So MUCH do I love u all
Engels on point ofcourseeeeHahaha ik ga jullie nie lastig vallen nu met mijn melige gedrag dus spreek jullie in Sha Allah later
Thallah zina'sssss
X
JE LEEST
They say: "you have the perfect life!"- break!!!!!
Non-FictionZe zeiden dat ik het perfecte leventje heb maar hun weten niets van de masker die ik draag en de geheimen die ik verschuil voor de buiten wereld. Mensen oordelen zo snel over mensen, ze denken allemaal dat als iemand er gelukkig uit ziet dat ie ook...