10✨

1K 100 43
                                    

Het is de volgende dag en khaltie maryem en de baby's zijn thuis:

-

Ik zit op de bank met een van de baby's op mijn schoot en de andere twee liggen in de armen van hun vader en Anas.

Het zijn zulke mooie kindjes ma Sha Allah!
Het meisje heet Amanah en de jongetjes heten sabri en Chafik. Hele mooie namen vind ik persoonlijk! Ik zelf heb die namen niet vaak gehoord bij mensen.

Ik heb Chafik in mijn armen, Anas heeft sabri en hun vader heeft Amanah vast. Het is zo mooi om te zien hoe hun met die kleintjes om gaan! Alleen ga ik wel echt medelijden met Amanah krijgen hoor, ze woont in huis met 5 broers.

Ik was zo bezig met Chafik dat ik niet door had dat Nasser naast me was komen zitten en ons aan zat te staren....

"Een kind staat je goed!" Zegt hij opeens terwijl hij me lang aan kijkt.

"Je zegt het op de manier alsof een kind ene kleding stuk is." Zeg ik terug.

"Je weet heus wel wat ik bedoel! Ik hoop dat ons eerste kind ook een jongen word." Zegt hij terwijl hij me doordringend aan kijkt.

"En ik hoop dat ik en mijn toekomstige man- die jij niet zal zijn- dat het kind gewoon goed is. Maakt niet uit jongen of meisje voor mij." Zeg ik.

Ik probeer mijn aandacht van Nasser weg te krijgen maar dat gaat moeilijk als hij zo tegen me aan zit.

Opeens voel ik zijn ademhaling bij mijn oor.
" je word de mijne hbibti let maar op." Fluistert hij in mijn oor. Boos kijk ik hem aan terwijl ik op sta met Chafik in mijn handen en aan de andere kant van de bank ga zitten.

De minuten die volgde bleeft ik Nasser boze blikken geven terwijl hij me grijnzend zat aan te staren.

"Hebben de tortelduifjes nou alweer ruzie?" Vraagt aymane die lachend de kamer binnen komt en ons blijft observeren.

Ooh my god je meent niet dat hij dat serieus heeft gezegd in het bij zijn van zijn vader! Ik wil nu het liefst zo snel mogenlijk naar mijn kamer toe rennen maar dat gaat natuurlijk niet aan gezien ik Chafik in mijn armen heb. Daar door loop ik met een rood aangelopen hoofd naar de keuken.

"He schatje hopelijk word jij niet zo mogolisch als die broers van je! Die sporen niet helemaal he!" Zeg ik op een speelse toon tegen de baby.

"Als nog hou je van deze Mongolische persoon!" Zegt Nasser lachend terwijl hij zijn arm om me heen slaat.

Boos duw ik die arm van me af en schenk hem een afschuwende blik ( is dat überhaupt een woord?)

"Nasser wanneer begin jij het nou eens te begrijpen! Ik hou niet van je en dat zal ook nooit gebeuren! Of nou ja niet op de manier dat jij wilt!" Sis ik boos.

"Oow ja op welke manier dan wel?" Vraagt hij.

" Nasser ik hou van je ja maar niet op de manier dat jij wilt! Ik hou van je als een broer! Ook al haal je 9 van de 10 keer het bloed onder mijn nagels vandaan! Je bent voor mij als familie. Meer dan dat zie ik je niet en zal ook niet gebeuren dus het spijt me dat ik niet voel wat jij wilt dat ik voel!" Zeg ik terwijl ik Chafik in zijn armen neer leg en ren dan naars mijn kamer toe.

Waarom is het zo moeilijk voor hem om te beseffen dat ik nooit met hem zou willen trouwen?! Hij moet zich eens over die kleuter gevoelens van zich heen zetten! Eerst vond ik het wel leuk om te weten dat Nasser me leuk vind maar langzamer hand begon ik een obsessie voor hem te worden! Nu hij  kan nooit een normaal gesprek met mij voeren zonder te beginnen over dat we zogenaamd gaan trouwen....

" Nour mag ik alsjeblieft binnen komen?" Hoor ik Nasser bij mijn deur zeggen. Ik heb me nu al 2 dagen opgesloten in mijn kamer door Nasser. Ik ben hem echt helemaal zat.

"Nour alsjeblieft dit is niet goed meer. Laat me binnen dan kunnen we even praten." Zegt hij weer als hij merkt dat ik niet zou gaan antwoorden.

" Nasser ik wil niet met je praten! Ik wil je niet zien! Is dit niet duidelijk genoeg?! Ik heb me nu al 2 dagen opgesloten ondat ik niet bij jou in de buurt wil komen!" Zeg ik terwijl er een traan over mijn wang rolt. Ik ben een heel gevoelig typ. Ik kan heel snel boos worden maar ook heel snel huilen.

"Nour Wollah als je die deur niet opent breek ik hem." Hoor ik hem opeens geïrriteerd zeggen.

Snel loop ik richting de deur en maak hem voor hem open. Ik weet namelijk dat hij dit serieus meent. Als ik de deur open stormt hij naar binnen en doet hij de der achter zich op slot.

Ik wilde vragen waarom hij die deur op slot deed maar daar kwam ik niet aan toe aangezien hij me ruw tegen de muur aan duwde en zijn lippen op de mijne drukte........

-

Oew

Nasser en nour?

Wie is er voor Nasser en Nour?
Of moet Nasser Nour uit zijn hoofd zetten en opzoek gaan naar een ander?

Xx

They say: "you have the perfect life!"- break!!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu