Oke Oke we hebben de stemmen nog nket bereikt maar voor deze keer zie ik het over het hoofd en krijgen jullie een deeltje! Maar volgende keer zal ik wachten, al duurt het een maand!!!!!
_
Pff vandaag is het zo ver. Vandaag is de dag dat ik en Nasser zullen in trekken in zijn nieuwe huis. Uhm correctie..... ons nieuwe huis...
Vandaag is de bruiloft. Gister was de hennadag. Vandaag is de dag dat ik er niet meer onderuit kan komen. Ik heb zo mijn best gedaan om Nasser over te halen maar jammer genoeg is het niet gelukt. Ik heb het daarom ook maar opgegeven. Maar mijn hoop op geluk zal ik nooit opgeven. Ik zal nooit van Nasser houden op de manier dat hij wilt dat ik van hem houd.In de afgelopen maand is er veel gebeurd. De verlovingsfeest is geweest. Mijn tante was ook uitgenodigt maar natuurlijk is ze niet gekomen. Ik had ook niets anders verwacht.....
Younes is wel gekomen. Meerdere keren is hij langs gekomen. De eerste keer hadden hij en Nasser een hevige ruzie. Younes wilt namelijk niet met Nasser ga teouwen wat ik overigens helemaal snap. Younes weet als geen ander wat Nasser allemaal uitspookt. Daarom vertelde hij me altijd dat ik uit Nasser zijn buurt moest blijven.
Aymane heeft me verteld dat hij gevoelens voor me heeft. Het was dus toch waar wat Nasser me had verteld. Aymane zei dat hij er altijd voor me zal zijn en op me zal wachten. En als er problemen zijn tussen mij en Nasser ik me niet druk moet maken en ik altijd bij hem terecht kan. Wat een schatje is hij ook!
Khaltie maryem heeft nog na al die tijd niet door dat er iets niet klopt. Anas weet er overigens ook van dat Nasser me dwingt, maar ik heb hem net als aymane me laten beloven dat hij niemand iets er over zal vertellen.
" Nour de negaffa en ziana komen naar boven!" Hoor ik khaltie boven de muziek uit roepen.
Ik maakte een geluid dat op een goedkeuring moest lijken.Na een paar seconde hoorde ik geklopt op mijn deur. Dat moesten hun zeker voorstellen.
Toen ze binnen kwamen stelde ze zich allebei voor. Het waren twee hele mooie jonge dames."Ik hier ben je negaffa , ik ben imane en dit hier is siham." Zegt ze blij. Ik glimlach om mijn best gefaked terug naar hun. Ze hoeven natuurlijk niet te weten dat dit huwelijk onder dwang is.
"Zo hoe hebben jij en je man elkaar ontmoet?" Vraagt imane me terwijl ze begint met mijn haar te stijlen.
"Uhm onze moeders waren beste vriendinnen. Daardoor waren we vaak bij elkaar over de vloer." Zeg ik met een glimlach als ik terug denk aan mijn moeder.
"En hoe wisten jullie dat jullie wilde trouwen?" Vraagt siham me.
"Ik was al heel lang verliefd op hem en toen hij een maand geleden aan me vertelde det hij met me wilde trouwen was ik natuurlijk dolgelukkig. We wilde het zo snel mogelijk doen." Zeg ik zo blij mogelijk. Dit is wat ik letterlijk uit mijn hoofd moest leren van Nasser.
Hij wilde zeker weten dat iedereen er in zou trappen. Niemand mocht argwaan krijgen over dit huwelijk. Als dat zou gebeuren zou hij achter younes en aissam gaan. En dat zou ik mezelf nooit vergeven. Ik geef liever me eigen leven en geluk op dan dat ik mijn neef en mijn broers leven laat verpesten door deze klootzak....
-
Sorry schatjes is kort deeltje maar ik ben ziek en ik heb het heel druk met school etc.
Sorryyy
JE LEEST
They say: "you have the perfect life!"- break!!!!!
NonfiksiZe zeiden dat ik het perfecte leventje heb maar hun weten niets van de masker die ik draag en de geheimen die ik verschuil voor de buiten wereld. Mensen oordelen zo snel over mensen, ze denken allemaal dat als iemand er gelukkig uit ziet dat ie ook...