Senarai Nama samaran Onew

31 1 0
                                    

🐰Leader Onew: Beliau adalah pemimpin SHINee.
🐰Ondubu: Dubu adalah sejenis tauhu, dan nama yang diberikan kepadanya kerana dia terkenal dengan senyuman yang terang dan riang. "Dia sangat tak mantap. Jika anda sentuh dia, dia meletup ". Untuk meletakkan ia hanya, dia lembut, kekok, dan rapuh seperti sutera tauhu.
🐰 Ontokki: Tokki bermakna bunny dan adalah nama yang diberikan kepadanya kerana dia mempunyai dua hadapan 'bunny gigi.
🐰Onew Sangtae: Ini adalah keadaan bahawa ahli-ahli terdiri menggambarkan bagaimana ia terus memalukan dirinya sendiri. Terdapat lagu secara 'Onew Sangtae' yang pergi, "Apa sahaja yang dia lakukan, ia Onew Sangtae ~".
🐰Yeokshi Onew: Ini bermakna "Onew seperti yang diharapkan". Setiap kali akaun Onew melakukan perkara-perkara yang membuat peminatnya bangga muncul di Internet, peminat menulis dalam tindak balas, "Onew seperti yang diharapkan!".
🐰Ini menjadi sedikit norma, dan peminat mula memanggil dia seperti itu. CheongGeul, 청글 a.k.a glamor yang tidak bersalah: Ungkapan ini biasanya digunakan untuk menggambarkan wanita yang tidak bersalah yang dihadapi dengan angka menggiurkan. Ia dianggap yang ideal di Korea (walaupun ia kini digantikan dengan BAGEL, perkataan dipendekkan untuk Bayi-muka dan badan menggiurkan).
🐰Peminat mula memanggil dia CheonGeul walaupun ia melibatkan ungkapan gender tertentu. Hanya selepas Onew bahawa orang mula menggunakan ungkapan ini untuk lelaki.     
🐰ChumShinChumWang, 춤신 춤왕 a.k.a Dance Tuhan Dance King: Onew tidak pernah membuat kesilapan semasa menari. Jika anda mencari dia melakukan tarian yang berbeza dari yang lain daripada ahli-ahli, itu adalah kerana dia lakukan solo, dan ia tidak adalah satu kesilapan.
🐰YoungGam: Ini bermakna lelaki tua. Inilah yang kadang-kadang Key panggilan Onew. Beberapa Shawols merujuk kepadanya dengan nama panggilan ini tetapi tidak lagi menggunakan satu ini selepas melihat sambutan UFO beliau. Katanya, beliau bukan seorang lelaki tua selepas peminat berulang kali memanggilnya YoungGam. Peminat telah mendapat sedikit terlalu menjijikkan dalam menggunakan nama panggilan ini jadi hanya Key dibenarkan!
🐰HeolLaeng Onew, 헐랭 온유 a.k.a The Clumsy Onew. nama panggilan yang lain termasuk Onewhan, Ondrew, Jinggiseukan (징기스칸 / Jinki + Genghis Khan), dan Eunsook

SHINee Onew 🐰Where stories live. Discover now