🐰Dia membuat kesilapan yang paling dalam amalan. 🐰Dia menggunakan cermin mata setiap kali mereka berada di satu latihan yang. 🐰Apabila melakukan untuk masa yang 1, Onew tidak dapat melihat apa-apa di hadapannya dan juga terlupa lirik sebelum naik di atas pentas.
🐰Beliau biasanya menangis di dalam kereta diam-diam setelah mendapat cedera. Onew retak gigi dalam kemalangan. Dia menjalani pembedahan untuk gigi kerana 2 gigi hadapan beliau mendapat sumbing kira apabila dia jatuh selepas mendaki tangga ke asramanya.
🐰Beliau adalah terkenal NG King. Dia boleh melakukan Duck gambaran Donald. Beliau berpendapat bahawa anggota itu iaitu 'berhampiran kesempurnaan' adalah ... HIM. Dia sangat popular dengan sunbaes beliau dan sangat hormat kepada mereka. Beliau berkata, jika beliau menjadi seorang wanita, dia akan tarikh Key kerana Key adalah unik, kuat dan menarik, dan tepat cawan teh. Onew digunakan untuk membuang Taemin di katil. Onew apabila beku dalam mesyuarat kipas dan memberitahu peminat bahawa dia terlupa cara untuk mendaftar, tetapi kemudian, dia teringat bagaimana dan memberikan khidmatnya. Onew biasanya tidak melihat komen, artikel, dan papan buletin mengenai SHINee di Internet. Taemin apabila melakukan Duck penyamaran Donald tetapi tidak perlu lagi dihalau keluar dari dapur oleh Jonghyun dan Onew kerana mereka berkata bahawa ia bukan yang sama. Onew apabila mendapat gila kerana SHINee kalah kepada MakBanShi (Maknae Rebellion). Onew berpendapat bahawa Key ialah seorang yang jahat kerana dia tidak suka makan ayam. Jika dia boleh menjadi selebriti wanita, Onew berkata beliau akan mahu 2NE1 Dara. Onew berasa seperti seorang budak lelaki yang tidak baik apabila mereka penggambaran Lucifer. Onew pada asalnya orang yang sepatutnya melakukan "SHINee kembali" bisikan, tetapi dia mendakwa suaranya tidak mencukupi atau ia sesuai. Sekali DBSK dan suju membuat gurauan pada Onew dengan berpura-pura untuk berjuang dengan satu sama lain. Onew berhenti mereka semasa menangis. Menurut SHINee, Onew sentiasa mendapat sebuah bilik hotel dengan sendiri manakala yang lain berkongsi bilik. jenis ideal Onew adalah seseorang yang mempunyai watak, personaliti yang baik, bertanggungjawab, tahu bagaimana untuk memasak, dan kelihatan baik. Onew adalah berhampiran dengan Leeteuk daripada Super Junior. Onew mencium beliau lelaki bersama bintang di Brothers Adakah muzik Berani. Dia sentiasa membawa ubat-ubatan peribadi untuk dirinya sendiri dan untuk semua ahli SHINee kerana mereka sering tidak merasa baik ketika mereka berada di pesawat. Gyeongshik (pengurus SHINee) sentiasa mengambil berat tentang Onew kerana dia sangat kekok. Nichkhun adalah berhampiran dengan Minho dan Onew SHINee. Mereka banyak bercakap di telefon. Onew adalah kawan yang sangat baik dengan MBLAQ ini Joon. Onew pernah digunakan untuk memukul Simon D's dahi 'jari pedas', dan dia menangis. Di pihak Simon-D Tahun Baru, Onew dikupas 100 tangerin, dan kemudian, dia mempunyai 80 dan memberi kawan-kawannya 20. Onew lain mengaku, "Saya membeli ayahku kereta dengan wang yang saya pertama dibuat". Onew mengakui bahawa dia mempunyai stamina yang tidak baik. Onew difikirkan jari yang pendek dan tebal seperti stik daging lembu. Apabila Onew pertama kali melihat hantu (yang kelihatan banyak seperti Minho), dia tidak boleh berhenti menggigil selama 5 minit. Dia fikir dia hanya lebih baik mencari daripada anjing. Setiap kali Onew melihat seseorang yang benar-benar kurus, dia mendapat cemas dan mahu memberi mereka makan. ciuman pertama Onew adalah dengan seekor kambing. Onew membawa Cube Rubik dengan Dia dan apabila dia bosan. Onew mempunyai dua MP3 dalam begnya kerana dia takut bahawa orang lain akan kehabisan bateri. Jika Onew terpaksa memilih ahli untuk mengambil ke sebuah pulau, ia akan menjadi Minho kerana dia adalah olahraga dan boleh mendapatkan makanan dengan mudah. Sekali, Onew tertidur di sofa selepas merenung telefon beliau untuk masa yang lama. Apabila Minho pergi menjenguk di telefon beliau, ternyata bahawa Onew telah merenung gambar ladu goreng. Semasa sesi fotografi, Onew akan selalu berpaling ke belakang dan kemudian ke hadapan lagi. Selebriti yang Onew adalah BoA. Melihat kehadiran panggung kuat menjadikan dia mahu amalan lagi. Daripada semua ahli SHINee, Onew dilatih paling lama. motto Onew dalam kehidupan: ". Saya mahu mempunyai sebanyak mungkin untuk mempunyai semua jenis pengalaman kerana setiap pengalaman akan melahirkan sesuatu yang baru" Onew menjalani penyingkiran vokal kord polip dan vokal operasi pembinaan semula lipatan mukosa pada bulan Jun 2014, yang dibuat dia tidak dapat menyanyi untuk beberapa bulan. Bagi menyokong Onew di Rock muzik Zaman pada tahun 2010, peminatnya menderma 1.44 tan beras, amalan biasa untuk peminat di Korea Selatan, dengan harapan bahawa patung itu kemudian akan menderma kepada badan amal pilihan mereka. Onew didermakan untuk membantu memberi makan kanak-kanak Korea Utara, yang telah disediakan oleh Program Pembangunan Kanak-kanak. Onew turut menyumbangkan 770 kg beras kepada kanak-kanak yang memerlukan di Korea Selatan pada Mei 2010, dan pada 2016, Onew menyumbangkan kira-kira 1.2 juta memenangi Persatuan Jantung Korea. Beliau menyertai siaran radio agak kerap sebagai DJ khas dan tetamu tetap. Onew cuba tangannya di penulisan lagu dan bersama-sama dengan bandmate beliau Minho menulis lirik untuk lagu "Nama Anda" dari studio album kedua SHINee Lucifer. Onew juga menulis lagu "So Amazing" untuk studio kelima album Korea kumpulannya 1 daripada 1.
YOU ARE READING
SHINee Onew 🐰
Literatura FaktuMenjadi Pemimpin dan Ahli Terawal, Mari kita Lihat Lebih Lanjut Tentang SHINee Onew