🐰Beliau adalah orang yang sangat bertanggungjawab. 🐰Dia boleh menjadi agak kabur pada masa-masa.
🐰Beliau zon keluar sangat kerap. Ia makan sihat dan tidur banyak untuk menjaga kulitnya.
🐰Dan, dia digunakan untuk bangun awal untuk membuat sarapan Taemin sebelum sekolah.
🐰Onew mahu menjadi Ogos dari filem Ogos Rush. Onew percaya bahawa walaupun ia adalah mahal, item yang sentiasa bernilai wang itu makanan.
🐰Tabiat Onew adalah penyegerakan bibir untuk lagu-lagu dia mendengar dan menutup kepala ketika tidur kerana dia tidak boleh tidur dengan lampu.
🐰 Onew tidur dengan selimut meliputi dia dari kepala ke kaki. Dan, kerana itu, dia terjaga dilindungi dalam peluh.
🐰 Beliau adalah orang yang paling sukar untuk bangun pada waktu pagi. khusus masakannya adalah telur hancur.
🐰Onew boleh retak walnut dengan satu jari (ttakbam Onew).
🐰Onew mengumpul tiket penerbangan dari perjalanan luar negara.
🐰Suatu hari nanti, dia mahu untuk membina sebuah rumah yang dikelilingi oleh alam semula jadi.
🐰Dia tahu bagaimana untuk bersatu.
🐰Onew terasa seperti dia mempunyai rasa keenam untuk meramalkan bila ia akan hujan.
🐰Onew menyukai susu strawberi lebih susu coklat. 🐰Opera menjadikan seruan Onew apabila dia mendengar kepadanya.
🐰matlamat hidup Onew adalah untuk mempunyai perkahwinan yang bahagia. 🐰Onew adalah orang off kamera rancak.
🐰 Onew ingin belajar psikologi. Dia tidak suka diganggu ketika membaca. 🐰Onew dapat mengampuni seorang wanita sehingga 3 kali.
🐰Onew berpendapat bahawa seorang lelaki benar tidak berdusta.
🐰Onew takut memegang bayi / haiwan sejak anjingnya jatuh apabila dia masih kecil.
🐰Onew menyatakan minat dalam membaca pada budaya dunia supaya dia boleh belajar tentang kepercayaan yang berbeza dan cara pemikiran dari bahagian-bahagian lain di dunia.
🐰Onew ingin bekerja di ladang untuk melihat berapa lama dia akan bertahan bekerja di sana.
🐰 Onew mendapati spageti lebih menarik daripada Key. 🐰Onew biasanya tersenyum banyak, jadi Taemin berkata bahawa dia kelihatan pelik apabila beliau serius.
🐰 Onew apabila mengikuti apa anjing lakukan, dan kemudian dia sedar bahawa dia adalah manusia.
🐰 Onew mahu belajar untuk menarik juga. Dia mengaku bahawa dia ingin melakukan duet dengan ALie.
🐰Sokongan daripada Onew: Apabila anda merasa bahawa jantung anda adalah kira-kira untuk jatuh, tahan supaya ia tidak akan.
🐰 Apabila Onew mempunyai teman wanita, beliau ingin berjalan di pantai dan bermain Catch Me dengan dia. Juga, dia akan menyanyi dan bermain piano untuknya. 🐰Jika Onew mempunyai teman wanita dari kaum lain, dia akan belajar bahasa untuknya. Dan, walaupun dia tidak begitu fasih di dalamnya, dia akan memberitahunya betapa dia mencintai beliau dalam bahasa tersebut.
🐰 Kemudian, beliau akan membawanya ke Korea kerana ada tempat-tempat yang sangat bagus di sana. impian Onew adalah untuk mempunyai ciuman sangat tiba-tiba di hadapan orang ramai di taman permainan atau untuk mengaku kepada seorang wanita di hadapan khalayak ramai.
YOU ARE READING
SHINee Onew 🐰
No FicciónMenjadi Pemimpin dan Ahli Terawal, Mari kita Lihat Lebih Lanjut Tentang SHINee Onew