Szombat reggel volt. Arra keltem fel hogy csörög a telefonom. Bellamy hívott avval hogy 9 órakor indulunk. Ránéztem, az órára. 8 óra volt. Gyorsan felkeltem,felöltöztem és lementem reggelizni. Anya már lent volt és itta a szokásos reggeli kávéját.
-Jó reggelt-mosolyogtam rá.
-Jó reggel? Te veled meg mi történt? Nem tudod hogy szombat van?- kérdezte meglepedten
-De tudom
-Ilyenkor soha nem kelsz fel! És még fel is vagy öltözve?
-Igen. Elfelejtetem mondani hogy a hétvégén elmegyek a barátaimmal sátorozni csak vasárnap este jönnék.
-Hát ezt előbb kellett volna mondanod.
-De elengedsz?
-Igen. De máskor előbb szólj.
-Köszi köszi köszi-pusziltam meg a homlokát és haladtam a szobám felé- Te vagy a legjobb anyuka.
Összeszedtem pár ruhát ami épp ellengendő 2 napra és a naplót. Amint végeztem a bepakolásal Bellamy már kint várt a kocsiban. Elbúcsúztam anyától és ki mentem, be ültem a kocsiba.
-Indulhatunk?-kérdezte Bellamy mosolyogva.
-Igen.
Az út 2 órába telt amint megérkeztünk Brooklyn -ba bejelentkeztünk egy hotelbe ami nagyon lepukatt és olcsó hely. Bementünk a szobánkba,leültem az ágyamra és körbe néztem.
-Hát.... Ez nem egy csillagos hotel-mondtam elundorodva a látványtól.
-A vadászok ilyenekben szoktak megszállni mert nem maradnak sokáig egy helyen. Úgy mint mi.-mondta Bellamy mi közben behozott egy nagy táskát.
-Abba mi van?-kérdeztem kíváncsian.
-Túlélő ferszerelés. Ami minden vadásznak kell egy vadászaton.- nyitotta ki a táskát és minden féle fegyver volt benne.
-Te mindenre fel vagy készülve.-mondtam elismerően.
-Ez a dolgom!
-És mi a következő lépés?
-Meg keresük Newt családját.
Kiderült hogy az utazás előtt Bellamy kinézte már a család címét. 20 perc alatt oda is értünk. Bellamy azt mondta hogy Newt barátainak fogjuk kiadni magunkat (ami természetesen igaz) és így fogunk valahogyan megtudni valamit Az ajtó előtt nagyon vert a szívem. Ősszintén megvalva nagyon féltem hogy hogyan fognak majd ránk reagálni és hogy egyáltalán bejutunk e a házba. Bellamy már meg is nyomta a csöngöt pár perc elteltével egy hölgy nyitotta ki az ajtót. Aki biztos Newt anyukája.
-Jó napot kívánok!-kezdet is bele Bellamy- Mi Newt barátai vagyunk és megakartuk kérdezni hogy itthon e van?
-Ez most vicc akar lenni vagy tényleg nem tudják?-kérdezte a nő könnyezve a fia neve hallatán.
-Sajnálom! Nem tudtam hogy valami történt vele.-mondta Bellamy meglepetséget szinlelve
-Jöjjenek be-mondta a nő és befele mutatott a nappaliba.
-Szóval mi történt Newttal-kérdeztem finoman.
-Egy nap nem jött haza az iskolából. Csak ennyit tudok. Reggel még minden rendben volt aztán...-itt elsírta magát-aztán csak úgy eltűnt. Minden ki azt mondja hogy biztos megszökött de itt hagyta mindennét és az én fiam nem ilyen. Nem hagyott volna csak így itt.
-Az eltűnése előtt nem történt semmi szokatlan vagy az eltűnés után?-kérdezte Bellamy
-Nem. Nem volt semmi... Várjunk ezt miért kérdezed? Te nem vagy zsaru vagy?
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vadászok élete (Supernatural Fanfict)
FanficA világon két fajta vadász létezik. Az egyik állatokra és a mások szörnyekre vadászik....