♤2.♤

36 3 0
                                    

Ustala sam se i, kao dio jutarnje rutine, napravila kavu i zapalila cigaretu. Sebastian se probudio dvadeset minuta kasnije i sjeo sa mnom na balkon. Uzeo je jednu moju cigaretu i zapalio.

"Znaš tko je došao u Seattle?", tiho sam ga upitala. Samo me pogledao očekivajući moj odgovor.

"Peter Trooman."

"Mali, umišljeni bogataš?", upitao je.

"Peter nije umišljen! On je super!", odvratila sam i nastavila pijuckati svoju kavu.

"Što misliš..."

"Neće", prekinula sam ga,"već sam mu rekla da nitko ne zna.".

Kimnuo je glavom i otišao bez riječi. Zaista čudan momak moran reći.
Zazvonio mi je mobitel i osvanuo nepoznat broj.

"Halo?"
"Hej Shai, Peter je", čula sam sa druge strane slušalice. Odakle njemu moj broj?
"Hej, Pete. Što je?"
"Mislio sam da te skupim prije škole pa da idemo skupa. Ako želiš", nesigurno je uitao što mi je izmamilo blagi osmijeh na lice.
"Da, naravno. Poslat ću ti adresu u poruci", rekla sam i pozdravila ga. Prekinuo je poziv, a ja sam ostala iznenađena.

Par sati kasnije, stala sam ispred ormara razmišljajući što obući.

Za 10 minuta krećem.

Uhvatila me lagana nervoza te sam u sekundi počešljala svoju valovitu kosu i nabacila malo šminke. Na traperice koje su već bile na meni sam nabacila crnu dolčevitu i kožnu jaknu te izletila iz kuće.

Ispred me je čekao jedan fini BMW. Nikada nisam pretjerano gledala tko što vozi, međutim ovo mi je auto bilo jedno od dražih.

"Hej, Pete", rekla sam ulazeći u auto.
"Hej, Shai"
"Kakva je to slučajnost da si upisao istu školu kao i ja?", probila sam tišinu koja se počela pretvarati u neugodnu.
"Velika slučajnost. Bio sam iznenađen, iskreno da ti kažem. Znao sam par likova odavde i jedan me pozvao na jučerašnji tulum. Nisam niti u ludilu razmišljao da bi TI mogla biti tamo". Nasmijala sam se. Smiješno, ustinu.
"Kako je Mia?", upitala sam, prisjećajući se svoje stare najbolje prijateljice.
"Pa...Nikada se nije u potpunosti oporavila. Nije joj bilo jasno zašto si otišla bez pozdrava i nikada se više nisi javila. Plakala je mjesecima."

Osjećala sam se krivom. Iako nije bilo na meni, mogla sam se barem javili. Ali znam da bi to samo pogoršalo stvar.

"Izbrisala si sve društvene mreže, promjenila broj...bilo je nemoguće doći do tebe", istaknuo je.
"Znam....ali morala sam. Zbog sebe."
Kimnuo je glavom i nastavio voziti u tišini.

Ušli smo u školu i odmah se pridružili mom društvu. Upoznala sam ga ponovo sa svima i činilo mi se kao da će se jako dobro slagati. Izvrsno.

"Peter, kako ti se sviđa naša škola?", upitala je Melissa, naginjući se konstantno preko njega. Nekad je stvarno drolja. Martin je gledao zabavljeno u Melissin zaljubljeni pogled, Peterov neugodni smješak i moju iznerviranost Melissinim ponašanjem.

"Um...Super je", pristojno je odgovorio,ne izgledajući pretjerano zainteresirano.
"Mogu ti pokazati kasnije sve detaljno. Ako hoćeš", rekla je sa naglašeno 'detaljno' u rečenici. Odvratno, Melissa.

"Shailene se već ponudila. Ali hvala, svejedno", odvratio je i nastavio piti svoju colu.
Pobjedonosno sam se nasmijala, a Melissa se samo vratila u svoj početni položaj.

"U redu."

Započeo je prvi sat i svi smo se posložili u učionice. Ispalo je da je cijelo društvo, uključujući Petera, i utorkom skupa. Usred sata i mučne tišine Melissa je počela kihati bez prestanka.
"Što je tebi?"
"Prehlađena sam", umrtvljenim glasom je odgovorila ispuhivajući nos i pritom trošeći 10. pak maramica.
"To ti se dogodi kad nosiš 20 centimetara odjeće u siječnju", dodala je Cass prisjećajući svih na jučerašnji party. U razredu se čulo prikriveno smijanje.

Pogledala sam u Petera koji se također smijao gledajući mi pravo u oči. Napravila sam neki glupavi izraz lica i time ga dodadno nasmijala.

                         ***

Sjedili smo u Pink M-a Martin, Melissa i ja te čekali ostatak ekipe.
"Mogli smo u Backstagea ovaj vikend. Imam separe", predložila sam na šta se Martin odmah oduševio. Volio je klubove jednako koliko i ja.
"Napokon jebeno normalni izlazak"
Melissa je samo stajala i šutila.
"A ono...Ako baš moram"
"Da, moraš. Ja sam morala na ono smeće od kućne zabave pa ćes bome i ti s nama u Backa"
Preokrenula je očima i potvrdila da će ići.
"Jej", ushićeno sam uskliknula, "idem zvati Cass i Lea".
"A Petera?", ponovo Melissa.
"Možda. Vidit ću", odgovorila sam preko neke stvari i nastavila tipkati poruku Cass. Mogla sam zvati Petera kad je već ovdje sada... Bilo bi lijepo od mene. Iako, ne da mi se cijelu večer gledati Mel kako plazi po njemu. Gadljivo.
Zapalila sam još jednu cigaru i nastavila razmišljati o toj ideji.

Author's note

Hej ljudii! Ovo je već treći dio i pokušajem što brže izbaciti ove prve dijelove koji su kao početak jer su nekako uvijek zamorni😂 Drago mi je da se broj čitatelja polako pomiče i ako vam se sviđa moje pisanje i/ili priča nastavite da pratite i hvala vam puno❤

The only twinTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon