Wyznanie miłości+buzi buzi xD ❤

1.7K 65 85
                                    

Jak ja kocham, gdy piszecie swoje komentarze 😂😂😂

💎Tetsu💎

Chłopak to wykrzyczał, pocałował...a potem zemdlał z wrażenia...

✂Seij-kun✂

Widziałaś jak chłopak siedzi sobie przy stoliku i -jak sądziłaś- słucha muzyki z zamkniętymi oczami. Podeszłaś do niego i powiedziałaś cicho.

- Kocham Cię - nagle czerwonowłosy ściągnął słuchawki.

- Coś mówiłaś?

- Ładna pogoda.

- Ja Ciebie też - nagle nie wiesz kiedy, ale chłopak był przyklejony do Twoich ust.

🐸Mido-kun🐸

- Shintarou-kun! Jakoś ostatnio się dziwnie zachowujesz! - krzyknęłaś, gdy poraz kolejny zielonowłosy zarumienił się mocno i zająkną w Twoim towarzystwie.

- C-co!? N-nie prawda! - na i znowu.

- Eh...Shin-chan, mi możesz wszysto powiedzieć lub pokazać wiesz?

- U-uhmm, więc może pokażę - jedyne co poczułaś cudze wargi na twoich odpowiedniczkach...

💤Dai-chan💤

- Poduszko! Gdzie jesteś, poduszko!

- Zamknij się Aho!

- Nie! Chodź tu! - z przekleństwami do niego podeszłaś i go kopnęłaś - Au! Za co!?

- Za gówno!

- Za gówno!? Tak mi się odpłacasz za to, że Cię kocham!?

- Że c...- i zostałaś przyciągnięta do pocałunku...

🌞Ryou🌞

To zdarzyło się na sesji zdjęciowej. Mieliście się przytulać i wyglądać jak zakochana para. Jedank jednego nie przewidziałaś. Chłopak szczerze powiedział 'Kocham Cię' i Cię pocałował.

🍬Murasaki-kun🍬

To było tak:
*dał Ci ciasto
*na nim było napisane 'I Love You 💗'
*pocałował Cię, gdy zauważył Twoją pozytywną reakcję

💢Hanamiya💢

Chłopak się nie cackał...

🏀Imacho moja pacho🏀

- [imię]-chan!

- O co chodzi? - podeszłaś do swojego orzyjaciela i usiadłaśobok niego.

- Jak wyznać dziewczynie, że się ją kocha?

- Hmm...po prostu jej to powiedz i pokaż...

- Dobrze, więc...kocham Cię - i przyległ do Twoich ust swoimi własnymi.

🍶Dupek🍶

Tak jak Hanamiya...tylko...troszkę inaczej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

🌗Tatsu🌗

Chłopak najpierw podarował Ci kwiaty, później złożył pocałunek na Twoich ustach i powiedział te dwa magiczne słowa...później musiał Cię przetrzymywać, bo zemdlałaś...

🍔Taiga🍔

Chłopak zrobił to w bardzo nietypowy sposób.

Wszedł sobie na dach szkoły i zaczął się wydzierać na całe gardło, że Cię kocha. Zbiegł do Ciebie i pocałował...następnie poszedł do lekarza sprawdzić czy wszystko w porząsku z jego gardłem...romantycznie, nie?

🐝Yukio🐝

Kapitan powiedział Ci to bardzo się jąkając i rumieniąc. Przez to, że go nie zrozumiałaś to chłopak się odważył i Cię pocałował.

👌Kazu-chan👌

- [Imię]-chan! Kocham Cieeeee! - koszykarz krzyknął z końca korytarza, gdy tylko Cię zauważył.

- Co...- widziałaśtylko jak do Ciebie podbiega, a później poczułaś coś na swoich ustach...

🌸Tep-chan🌸

Chłopak przekazał Ci najpierw informację, żebyście spotkali się za szkołą po lekcjach. Ty mu ufając zgodziłaś się i teraz, właśnie w tej chwili zbiegałaśpo schodach, aby dowiedzieć się o co chodzi.

Oniemiałaś, gdy tylko zauważyłaś wielki napis na szkolnych murach. Było napisane ,,[Imię] [Nazwisko], czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?". I tak nagle ktoś przytulił Cię od tyłu. Wiedziałaś już kto to po zapachu.

- Kocham Cię - usłyszałaś przy uchu. Odwróciłaś się i pocałowałaś chłopaka w usta.

💧Shun💧

A może ty mi powiesz? (Z udziałem Hyugi oczywiście :'))

Preferecje Kuroko no BasketOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz