Dedykuje ten rozdział RainGuardian1 i Lisek_Uzumaki...tą pierwszą, ponieważ nie dała mi pisać pierwszego spotkania i pisała swoje cudne (śmieszne) komentarze...więc...miłego czytania!
💎Tetsu💎
Szłaś przez dziedziniec twojego nowego liceum. Jak gdyby nigdy nic nie zwracałaś na nikogo uwagi i czytałaś swoją ukochaną mange (przyznać się! Ile ich macie!). Nagle wpadłaś na kogoś plecy.
- Sumimasen - powiedziałaś cicho i poszłaś dalej.
- [Imię]-san? - usłyszałaś i odwróciłaś się w stronę cichego głosu.
- Tetsuya-kun? Nie wiedziałam, że będziesz chodził do tego samego liceum - odparłaś - no cóż...widzimy się później - uśmiechnęłaś się miło i poszłaś dalej.
✂Aka-chin✂
Szłaś z Satsuki i Aomine na hale gimnastyczną, ponieważ chciałyście być menadżerkami drużyny Teiko, a mulat jednym z zawodników. Gdy było już przydzielanie czułaś na sobie palący wzrok pewnego zawodnika z pierwszego składu.
🐸Glon🐸
Byłaś starszą siostrą Takao. Jako ta lepsza, ładniejsza...mądrzejsza...z rodzeństwa NIE ZAPOMINAŁAŚ BRAĆ ZESZYTU NA PIERWSZY DZIEŃ SZKOŁY! Rozsunęłaś drzwi do sali z przerażającą aurą. Stanęłaś przed ławką swojego brata i rzuciłaś na nią zeszyt.
- Następnym razem nie dam Ci tego zeszytu, młody.
- Uuu, zawiało grozą - czarnowłosy się zaśmiał - Shin-chan! Shin-chan! - krzyknął do jakiegoś chłopaka obok. Zielonowłosy na niego spojrzał.
- Czego chcesz, nanodayo - i dopiero teraz popatrzył na Ciebie. Momentalnie się zarumienił, gdy złapaliście kontakt wzrokowy.
- To moja starsza siostra! Jest na drugim roku! [Imię]! To mój przyjaciel! Midorima Shintarou!
- Aha -odpowiedziałaś i wyszłaś z pomieszczenia odprowadzona wzrokiem przez męską część klasy.
🍡🍦🍨🍧🎂Atsushi🎂🍧🍨🍦🍡
Byłaś sobie w sklepie....mhm....przyszłaś po czekolade....i co?....i dupa!....twoje ukochane słodycze były na samej górze!!!!! Gdy ty biedna, miałaś TYLKO 157 wzrostu!!!!
Nagle jakaś wielka łapa była nad twoją głową i wzięła kilka czekolad oreo (kocham je *-*). Uchyliłaś głowę tak bardzo, że aż w końcu zauważyłaś dwumetrowego chłopaka. Przy nim wyglądałaś jak przedszkolak.
- Ej! To moje czekolady!!! Oddawaj!!! - biłaś go swoimi małymi pięściami.
- Przestań - mruknął - bo Cię zmiażdże - położył swoją wielgaśną dłoń na twojej głowie i sobie poszedł.
- A-ale...m-moje....ughr...kupie se lody i będę przeklinać swój niski wzrost...
🌞Ryouta🌞
Byłaś sławną modelką. Twój menadżer powadomił Cię, że dziś będziesz miała sesje z początkującym modelem...
Kiedy makijażystka robiła Cię na bóstwo, to w lustrze zauważyłaś blondyna, który rozmawiał z menadżerem.
- [imię]! - makijażystka na chwilę zaprzestała - chciałbym Ci przedstawiać modela, z którym będziesz miała sesję. To Kise Ryouta. Kise, to [Nazwisko] [imię] - wstałaś ze swojego miejsca i wyciągnęłaś w jego stronę rękę, którą od razu przyjął.
- Mam nadzieję na owocną współpracę.
💤Dai-chan💤
Spałaś sobie na dachu, gdy nagle poczułaś, że słońce nie oświetla Ci twarzy. Otworzyłaś jedno oko i spojrzałaś na mulata.
- Czego? - warknęłaś
- To moje miejsce - powiedział tak samo miłym głosem jak ty.
- Już nie twoje, deklu - zamknęłaś oko i poszłaś dalej spać. Usłyszałaś westchnięcie i myśląc, że już dał sobie spokój, to ty poczyłaś ciężar na twoich piersiach i brzuchu. Momentalnie otworzyłaś oczy i spojrzałaś jak mulat śpi na twojej klatce piersiowej. Jego ręka spoczywała na twoim brzuchu ([*]).
🍔🍔🍔Małpa🍔🍔🍔
Spotkałaś tego ludzia w Ameryce
👌Bakao👌(ok robie z cb bliźniaczke Glona)
Spotkałaś czarnowłosego na korytarzu ze swoim bratem. Po prostu wymieniliście kilka zdań i sobie poszliście.
KONIEC.
🌜🌗Muro-chin🌜🌗
Zapoznaliście się w pierwszej klasie liceum Yosen. Bardzo dobrze wam się rozmawiało, więc spędziliście ze sobą cały dzień.
🏀I-ma-yo-shi🏀
Okularnika znałaś go od pieluchy. I nie wiedząc jak...trafiliście do tej samej klasy w gimnazjum i liceum. Dzięki niemu poznałaś niekoronowanych króli. Nie wiedząc jak, znaliście się aż do teraz.
🐝Yukio-senpai🐝
Byłaś siostrą Kise. Tak jak twój brat byłaś modelką. I to właśnie przez niego znasz uroczego kapitana drużyny koszykarskiej.
🍶Dupek🍶
Byłaś menadżerką w Teiko. Wszyscy Cię bardzo szanowali oprócz jednej osoby...
- Haizaki Shogo! Rusz Dupe i nie marudź!!! - krzyczałaś na niego bez opamiętania.
I tak zaczęła się cudowna znajomość...
💢Hanamiya💢
Ehh...szkoda nawet pisać...wiedz tylko, że jeśli przeżyłaś przez całe życie, to teraz też przeżyjesz.
🌸Teppei🌸
Znasz tego ślicznego chłopaczka od dziecka.
💧Shun💧
Jesteś siostrą Hyugi...taa...poznałaś go w liceum...Junpei prawie w ogóle Cię nie dopuszczał do chłopców, a co dopiero do Izukiego.
CZYTASZ
Preferecje Kuroko no Basket
Fiksi PenggemarJest z Haikyuu? To i będzie też KnB! KSIĄŻKA MOJEGO AUTORSTWA! JEŻELI JEST PODOBNA DO INNEJ OPOWIEŚCI NA WATTPADZIE TO WIEDZ, ŻE TO CZYSTY PRZYPADEK!!! _Suqar_ #04.10.2018