Bu sıralamayı dikkatli okumanız sizin kitaptaki birçok teknolojik gelişmeyi anlamanızı sağlayacaktır.
------------------------------------------------------------------
Dünyada ki olayların kronolojik sıralaması.2020 Uzay madenciliği;
Asteroitlerin üstüne kurulan sistemler sayesinde önemli madenler bulundu. Hatta Dünyada olmayan ve magmada ki ısıya bile dayanacak yeni bir element keşfedildi. Elementin adı Tiriminyum (Tr) konuldu. Keşfin öncüsü olan ülke Çin.2023 Çin süper güç oldu:
2025 III Dünya savaşı: Güçlenen ordusuyla Çin ve Rusya müttefiklerle birlikte Amerika'ya savaş açtılar. Buna karşılık Avrupa ülkeleri Amerika'nın yanında yer aldı. Dünya nüfusu dört milyara indi.
2050 Kuzey buz denizi: Kuzey buz denizindeki buzullar eridi. Antartika kıtasının haritadaki rengi değiştirildi.
2074 Organların kopyalanması ve insanlara nakledilmesi :İnsan ömrü on yıl daha uzadı. Ortalama ömür yüz yıl oldu
2101 Vücut dondurma: Vücut dondurma sayesinde kanser vb. hastalıklar son buldu ama vücut en fazla yüz yıl tohum gibi saklanıyor.
2207 Yer altı şehirlerinin kuruluşu: Dünya insan ırkına yetmez oldu. Fakirler için yer altı şehirleri kuruldu. Yapay ışıklandırma sayesinde güneşle olan bağlantıları kesildi.
2210 Besin devrimi: Dünyada ki besin insanlara artık yetmiyor. Zenginler doğal besinlerle, fakirler de kollarından açılan deliklerden yapay besinlerle beslenmeye başladılar.
2225 GDO' lu besinler: GDO' lu besinler yüzünden kısırlık %70 oldu. Çocuk sahibi olmak artık bir şans.
2230 Zaman çalışmaları: Timeless adında şirketi kuruldu zamanla ilgili çalışmalar yaptı. Ünlü fizikçiler, kimyacılar, biyologlar öncülük ettiler.
2240 Karadeliklerin içinin keşfi: Spagetti etkisini engelleyen kıyafetlerle kara deliklerin içinde yaşam bulgusuna rastlandı. Karadelik gelen sinyalleri emdiği gibi zamanı da emiyor. Dünyada on yıl orada beş dakika olduğu için astronotlar bu nesilde dünyaya gelemeyecek.
2250 Sera gazları: Sera gazları dünyayı ele geçirdi artık dünyanın her yerinde sıcaklık kırk derece ve üstü. Yaşam olanakları çok düştü. İnsan proteinlerinde aksaklıklar oluştu. Buda enzimlerin çalışmalarını yavaşlattı.
2265 İnsan DNA'sına sıcaklık geni: İnsan DNA'sına sıcakta yaşayabilen bakterilerin genleri aktarıldı. İnsan vücudu 80 dereceye kadar dayanması sağlandı.
2308 Geçmişe yolculuk: Timeless şirketi geçmişe yolculuğu buldu. Hedeflenen amaç geçmişteki hataları düzeltmek.
Merhaba! Ben Hanry Smith. En iyi şirkette CEO olarak görevliyim. Eskiden fakir bir ailede doğduğum için eskiye dair birçok iz taşısamda zenginlerin yaşadığı yerde yani toprağın üstünde yaşamımı sürdürüyorum. Evli olmamakla birlikte sadık bir köpekle hayatımı sürdürüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİMELESS 2308(Zamansız)
Science FictionGeçmişte yaptıklarımız şuan önümüzde bir ayak bağı. Bunun gibi ihtiyaçlar nedeniyle kurulan Timeless şirketi ZN2308 cihazı ile bize geçmişe gidip bazı yanlışları düzeltme kabiliyeti verdi. ZN2308 yüzünden birçok sanal isyan çıksa da Timeless şirketi...