ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΙΣ tzotzo007, geikosi,OneNightWriter,S-kitsune-chan ellimnlk,Kristalmirkwood!!!
Δικό μου pov
Όλα ξεκίνησαν ένα ανοιξιάτικο Σαββατιατικο απόγευμα. Είχαν έρθει οι κολλητές μου. Α ναι! Ξέχασα να συστηθω. Με λένε Ελένα και είμαι 15. Οι κολλητές μου είναι: Αρχοντουλα, Μαρίες, Δόμνα, Ελισάβετ και Τζορτζινα. Υποτίθεται διαβάζαμε, αλλά ως συνήθως καταλήξαμε να μιλάμε για τα anime. Ή καλύτερα για ΤΟ anime. Σε μετάφραση Diabolik Lovers.
Τώρα που το σκέφτομαι-ειπα εγώ- δεν πάμε να δούμε λίγο?
Τα κορίτσια συμφώνησαν. Τρέξαμε στο σαλόνι. Ανάβω την τηλεόραση. Βάζουμε netlfix. Δύο λεπτά αργότερα, εγώ και η Αρχοντουλα τραγούδαγαμε το intro. Aka Kindan no. ( Βλέπαμε τον δεύτερο κύκλο)
Δραματικό επεισόδιο, ο Ayato σώζει την waffle( εεεε Yui),ο Ruki πεφτει σε αιώνια κατάθλιψη μπλα μπλα. Ξαφνικά, εκεί που καθόμασταν έγινε κάτι σα σεισμός.
Τι διάολο? Φώναξε η Μαρία η Μελαχρινή.
Και κάπως με κάποιο τρόπο, προσγειωθηκαμε σε ένα άλλο σπίτι από το δικό μου. Σηκώθηκα με σιγά σιγά, κοιτάχτηκαμε και...
Αααααα! Τι έπαθαν τα ρούχα μας? Τσιριξε η Ελισάβετ.
Τα μάτια μας... ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ??? γκαριξε η Τζορτζινα.
Κοιταχτηκα στον καθρέφτη μπροστά μου. Φορούσα μια φουστα κίτρινη, λευκό πουκάμισο ,τζιν τζακετ, all stars και τα μαλλιά μου πιασμένα αλογοουρά. Που πήγαν τα ρούχα που φορούσα πριν? Τα outfit των κολλητών μου είχαν αλλάξει κι αυτά.
Βασικα- είπα εγώ- κάτι μου θυμίζει αυτός ο καθρέφτης. Κι αυτός ο σταυρος εκεί. Κι αυτή η σχολική στολή στη ντουλάπα. Κι ο φυκος στη γωνία. Και η Yui που μας κοιτάζει... Ααααααααα!
Γυρίσαμε απότομα κι αντικρίσαμε την YUI KOMORI να μας κοιτάζει απορημένη. Μετά ουρλιαξαμε όλες μαζί.
Δηλαδή, είμαστε ΜΕΣΑ στο diabolik lovers? Ρώτησε η Μαρία η Ξανθιά.
Πρωτοοοοο! Τσιριξα εγώ και η άλλη η Μαρία.
Τι???? Η Ελισάβετ ΦΡΙΚΑΡΕ. Καθόλου καλό. Θα πεθάνουμε. Θα μας φάνε. Θα μας κάνει κούκλες ο Kanato. Πάμε να φύγουμε τωραααααα!
Ποιες είστε? ρώτησε η Yui. Η Αρχοντουλα μας σύστησε.
Τελείωσες? ρώτησα. Λοιπόν... Τα μάτια μου αστραψαν. Yui, είναι εδώ ο Reiji? Η Μαρια με κοίταξε και χαμογέλασε διαβολικά. Σηκώθηκαμε και πήγαμε προς την πόρτα.
Ούτε να το σκέφτεστε! Φώναξε η Αρχόντουλα.
Τι θες?, ρώτησε η Yui.
Το κεφάλι του! Απάντησε η Μαρία.
Γιατί? Μας ξαναρωτησε.
Γιατί... Ε.... Χαμογέλασα. Να μη σε νοιάζει! Χμ... Ωχ! Ιιιιιιιι! Σε αυτό το επεισόδιο οι λύκοι κάνουν επίθεση στους Mukami!Αααα! Τσιριξε η Τζορτζινα. Πρέπει να πάμε να τους προειδοποιήσουμε αμέσως!!! Yui θα έρθεις?
Εεεεε μου είπαν να μην φύγω από εδώ!
Χεστούς αυτούς! Είπε η Μαρία η Ξάνθη. Σηκωθατε!
Κατεβήκαμε κάτω, και για κάποιο λόγο κάναμε λες και μας ανηκει το μέρος. Βλέπω την πόρτα εγώ, πάω αρχίζω να τη βαράω.
Γαμωτο, δεν άνοιγει!
Ε... Ελένα. Μου έκανε η Ελισάβετ σπροχνωντας την πόρτα.
Αααα! Χαμογέλασα.
Τότε η ΜαριαΜ(μελαχρινή) βαρεσε τον τοίχο, και του άφησε ρωγμή. Την κοιτάξαμε όπως κοιτάμε έναν ηλίθιο.
Τι? Μόνο ο Subaru θα σπάει τους τοιχους εδώ μέσα? Ρώτησε ενοχλημένη τάχα μ.
Κοίτα, εδώ που τα λες, το μέρος χρειάζεται ανακαίνιση, είπε η ΜαριαΞ(Ξάνθη) και βγήκαμε στο βραδινό αεράκι.
Χαχαχαχαψ!!! Πάει το πρώτο μέρος!!! Το τραγούδι πάνω πάνω αφιερωμένο!
YOU ARE READING
Μια DL ιστορία😂😂😂 #JAWBC18 #FN2018
FanfictionΕφτα φίλες. Κολλημένες με ΤΟ άνιμε. Aka diabolik lovers. Που εύχονται όλα ( και ΟΛΟΙ εχεμ) ( εντάξει όχι κι ΟΛΟΙ) να ήταν αληθινά. Τι θα γίνει όταν μετά από ένα ατυχές γεγονός, θα κολλήσουν μέσα στη σειρά? Θα επιζήσουν από τα παρτσακλα- ψυχοπαθεστατ...