Δικό μου pov
Ξύπνησα και ανακαθησα. Που ειμαι? Αναρωτήθηκα. Α στη βίλα...
Ντυθικα και κατέβηκα να πάρω πρωινό.
Γεια σου, Έλενα! Είσαι καλύτερα? Με ρώτησε η Yui, που ήταν στην κουζίνα.
Καλημέρα!! Εμ ναι καλά είμαι!
Τι θα ήθελες να σου φτιάξω για πρωινό?
Μμμμ... Θα είχα όρεξη για pancakes με σοκολάτα, παγωτο, σοροπι καραμέλα και φράουλες!
Τίποτα άλλο, killer-chan? Εμφανιστηκε ο Ayato. Ξέρεις τι θέλω εγώ, chinchinashi? Το αίμα σ...
Δε μπορεί τώρα, έχει να μου φτιάξει φαϊ! Διαμαρτυριθηκα. Και λίγο χυμό μπανανα-φραουλα-ανανα αν μπορείς waffle!
Κατέβηκαν όλοι οι υπόλοιποι, μου φάγαν το φαϊ (τα νεύρα μου), και φώναξα τις κολλητές μου και την Yui, για να τους πω για την ΜΕΓΆΛΗ ΙΔΈΑ:
Χμ... Ξέρετε τι λέω? Είναι τόσο άδικο ο Shu κι ο Yuma να ζουν μαζί, και να μην αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλο! Εννοώ ήταν τόσα χρόνια φίλοι...
Τι προτείνεις λοιπόν? Με ρώτησε η Τζορτζινα.
Να παραβιάσουμε το δωμάτιο του Reiji! Ή καλύτερα το εργαστήριο του! Εκεί σίγουρα θα βρούμε ο,τι πληροφορίες θέλουμε για το μεγάλο συμβάν! Είστε μέσα?
Όλες εκτός από την Yui και την Αρχοντουλα, συμφώνησαν ενθουσιασμένα.
Αν μας πιάσει, είμαστε χαμένες! Είπε η Yui.
Θα φροντίσουμε λοιπόν να μη μας πιάσει, χαμογέλασε η Δόμνα
Time skip
ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΤΟΥ REIJI( Δραματική μουσική ή τύμπανα)
Η Yui είχε πάει να τον απασχολήσει, ενώ οι υπόλοιπες μπουκαραμε στο εργαστήριο του.
Αρχίσαμε να ψαχουλευουμε τα ΠΆΝΤΑ. Η ΜαριαΚΞ βρήκε ένα συρτάρι, που είχε κάτι σκόνες( καταλάβατε)
Τι είναι τούτο? Αναρωτήθηκε δυνατά.
Τι συμβαίνει Μαρία? Ρώτησε η Ελισάβετ.Αωωωω! Την ακούμε να λέει. Θυμήθηκα κατιιι! Είμαι η πριγκίπισσα του Νεραϊδοβασιλειου των μονοκερων!!!!
Μαρία, πες μου ότι.... Φωνάζει η Αρχοντουλα... Πειραξες αυτές τις σκόνες???
Όχι όχι ανόητο ξωτικό! Λέει ενοχλημένη η ΜαριαΚΞ. Ωωωωω θέλω να πάω να βρω τον δεινόσαυρο με τα άσπρα μαλλιά!!!
ΤΟΝ SUBARU ΔΛΔ??? την ρωταμε όλες.
Ποιόν? Ιιιιι δεν ήξερα οτι ο δεινόσαυρος έχει όνομα! Χαζογελάει και πάει στην πόρτα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μια DL ιστορία😂😂😂 #JAWBC18 #FN2018
FanficΕφτα φίλες. Κολλημένες με ΤΟ άνιμε. Aka diabolik lovers. Που εύχονται όλα ( και ΟΛΟΙ εχεμ) ( εντάξει όχι κι ΟΛΟΙ) να ήταν αληθινά. Τι θα γίνει όταν μετά από ένα ατυχές γεγονός, θα κολλήσουν μέσα στη σειρά? Θα επιζήσουν από τα παρτσακλα- ψυχοπαθεστατ...