2.Bölüm

22 3 0
                                    

O olayda babam anneme inanmasaydı eğer ayrılırlardı.Eğer aynı olayı bir daha yaşarsa-..Diyemezdim çünkü ayrılmaları için o olayı tekrar yaşamaya pek de gerek kalmamıştı.O olaydan sonra hayatımdaki her şey değişti.Ben bile.Annemle babam sürekli kavga etti.Aynı olayı birkaç kez daha yaşadık.Babam artık anladı her şeyi.Annemden tiksiniyordum öyle bir şey yaptığı için.Babamın da pek haklı yanı kalmamıştı.Annemin onu aldattığını öğrenince tabi.Eve ayık kafayla gelmez oldu.İçkisi,kumarı,uyuşturucusu,dayağı başladı.Aldı,sattı getirdi götürdü.Bazen evin yolunu unuttu.2-3 ay gelmezdi sonra çıkardı ortaya.Çıkmasını pek istemesek de çıkardı.Polis her yerde onu arıyordu.O ise bizden de olduğu gibi polisten de kaçıyordu.Yaşım ilerledikçe daha iyi anlıyorum olanları.Babam evden ilk gittiğinde 10 yaşındaydım.Biraz biraz anlıyordum öyle çok değil.Arkadaşlarıma anlattım.Yine yalnız bırakmadılar beni.Yazmaya başladığımdan beri annemden babamdan bahsettim de biraz da kendimden bahsedeyim.Bunları yazarken 18 yaşımdayım.Artık  annemde yok babamda.4 Kardeşiz.3 kız ve evin en küçüğü olarak 1 erkek.Bi de kan bağım olmadığı bi ailem var.Ablamların ve erkek kardeşim Tuna'nın olmadığı zamanlarda bile yanımda olan o mükemmel ötesi 3 kız.Füsun,Devrim ve Dolunay...
       Kısacası böyleyim.Artık kime güvensem bilemez oldum.Annesini sevmeyen,babasından nefret eden bir kız¿? Dışarıdan pek akıllı gibi görünmüyor olabilirim.Emin olun içeriden hiç görünmüyorum.Çünkü orası çok büyük ve ben o büyük şehirde kaybolmuşum.Ve ne yazık ki artık tek derdim annemin babamı aldatması,babamın içkisi,kumarı,dayağı,uyuşturucusu,eve gelmemesi değil.
     12 yaşımdayım.İğrenç bir semtte iğrenç bir okul.Ve ben her gün ordayım.O tacize uğradığım iğrenç okulda...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ElfidaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin