MEDYA.* ÇOK TATLİ YA
Sahne adı:JiminGerçek adı:Park Ji MinPozisyonu:Vokal, dansçıDoğum günü:13 Ekim 1995Burcu:TeraziÇin Burcu:DomuzBoyu:1.73Kilosu:61Kan grubu:ADoğum yeri:BusanJimin hakkında detaylar:
# Busan, Güney Kore'de doğdu.
# Eğitim: Busan Lisesi, Global Cyber Üniversitesi
# Çıkışlarından önce modern dans dalında Busan Sanat Lisesi'ne girdi, ama daha sonra V ile beraber Kore Sanat Lisesi'ne geçiş yaptılar.
# BTS'e katılan son üye.
# En sevdiği renkler mavi ve siyah.
# En sevdiği sayı 3.
# Takma adı "Mang-gae pirinç keki."
# Jimin'in sloganı:
Daha fazla yapamayana kadar denemeye devam edelim.
# Eskiden kendisini şişman olarak görüyordu.
# Şişmanladığında depresyona girmişti ama Jin sayesinde bu depresyonu atlattı. Şimdi düzenli ve sağlıklı yemek yiyerek formunu koruyor.
# En sevdiği yiyecekler: Domuz, ördek, tavuk ve meyve.
# Güneşli ve serin havaları seviyor.
# Etkileyici karın kaslarına sahip.
Mutluluk için gerekli 3 şartım var: Sevgi, para ve sahne.
Jimin
# Grup arkadaşlarına şakayla karışık vurarak sevgisini gösteriyor.
# Nerede olursa olsun müziği duyduğu an dans etmeye başlar.
# Müzik dinlerken kulaklık takmayı sever.
# 'Rain' performansı izledikten sonra şarkıcılığa ilgi duymaya başladı.
# Bir keresinde söz yazıp Suga'ya vermişti. Suga, "Bu sözleri sen mi yazdın?!" diye sormuş (sözler bir çocuk şarkısı gibiymiş) ve sözleri tekrar yazmasını istemişti. Jimin sözleri düzeltmiş ama bu düzeltmelere rağmen Suga beğenmemiş vaziyette ki Jimin'in sözlerini hâlâ hiç kullanmamış.
Jimin hakkında bilinmesi gerekenler
# Jimin'in rol modelleri: Rain, Taeyang (Bigbang) ve Chris Brown.
# En çok gözlerinin etkileyici olduğunu düşünüyor.
# 'No More Dream' performansında diğer üyeleri tekmelediği için üzgün.
# Çizgi roman okumayı sever. Çizgi romanların onu çok etkilediğini belirtiyor.
# Jimin, SHINee'den Teamin, EXO'dan Kai, VIXX'den Ravi, Wanna One'dan Sungwon ve HOTSHOT'tan Timoteo ile yakın arkadaş.
# Taemin (SHINee), solo albümünde Kai (EXO) ve Jimin (BTS) ile işbirliği yapmak istediğini söyledi.
İdeal randevum bankta oturup beraber bir şeyler içmek ve kırlarda ele ele tutuşarak yürümek olurdu.
Jimin
# Kendi sorunlarını kendisi çözer. Eğer çözemezse, o sorunu V ile paylaşır ve tavsiyesini ister.
# 10 yıl içinde, sahneden keyif almayı bilen havalı bir şarkıcı olmak istiyor.
# Yurtta mutfaktan sorumlu.
# Diğer üyelerden çalmak istedikleri şeyler: RM'in boyu, V'nin yeteneği ve bakışları, J-Hope'un temizliği, Suga'nın farklı konulardaki bilgisi.
# Para Jimin için önemlidir.
# Görünüş olarak sıralama yapması istendiğinde Jungkook'un onu sonuncu sıraya koyması Jimin'in kalbini biraz kırmış.
İdeal kız tipim benden daha küçük olan hoş ve sevimli bir kız.
Jimin
# Jungkook kız olsaydı onunla çıkabileceğini söylüyor.
# Koreografi yaparken eyeliner kullanması gerektiğini düşünüyor, aksi halde güçlü ifadeler gösteremeyeceğini ve utanacağını belirtiyor.
# Jin, çıkışlarından beri en çok değişen üye olarak Jimin'i seçti.
# Jimin'in hobileri: Roman okumak, saatlerce telefonda konuşmak, arkadaşlarla takılmak.
# Beğendiği 3 şey: Jeonggukkie, performans, dikkat çekiş.
# Hoşlanmadığı 3 şey: V, Jin, Suga.
# Jimin, "Yılın En İyi 100 Yakışıklı Yüzü" listesinde 64. sırada yer aldı.
# Yurtta J-Hope ile aynı odayı paylaşıyor.
JIMIN HAKKINDA DİĞER ÜYELERİN SÖYLEDİKLERİ:
Kendisi çok tatlıdır. Adeta bir köpek yavrusu tarafından saldırıya uğramış gibi. İnsanların isteklerini reddedemez çünkü çok iyi bir karaktere sahip.
Jin
Temelde kibar ve nazik. Çok düşünceli. Düşündüğünüz kadar ürkek değil. Giysileri ve stil sahibi olmayı sever (aynı benim gibi). Oldukça da inatçı.
RM
Hyung'ların (Abilerinin) sözlerini dinler.
Suga
Naziktir, hyungs'larını iyi dinler ve en çok beni sevdiğine olan inancım yüksek. Güçlü ve çok iyi bir kişiliğe sahip.
J-Hope
Jimin dur durak bilmeden çalışır, hırslıdır ve kaybetmekten nefret eder. Kan grubunun A olmasında bunun bir etkisi olduğunu düşünüyorum.
Jungkook
Sevimli. Nazik ve güvenilir bir arkadaş. Onunla çok konuşuyorum ve eğer bir sorunum varsa, kendisi bu sorunu ilk paylaştığım arkadaşlarımdan.
V