BTS'e Nasıl Hediye Yollanır? Nasıl Mektup Yollanır?
BTS 2018 yılına kadar fanlardan ve fansitelerden gelen tüm hediyeleri ve mektupları nazikçe kabul etti. 18.03.2018 de fancafe de yaptıkları duyuru da bunu belirttiler. Big Hit de bu israfın önünü kesmek amacıyla böyle bir karara vardıklarını söyledi.
İşte yayınlanan duyuru:
Merhaba,
Biz Big Hit Entertainment'ın Hayran Kulübü Yönetimindeniz.
BTS üyelerine gönderilen hediyeler hakkında bir duyurumuz var.
BTS üyeleriyle, sizin samimiyetle gönderdiğiniz hediyeler hakkında yaptığımız uzun görüşmeler sonucunda artık mektuplar dışında hediye kabul etmemeye karar verdik.
Yalnızca 30 Mart 2018 akşam 6'dan önce gönderilen hediyeler sanatçılara ulaştırılacak.
30 Mart'tan sonra sanatçılara yalnızca mektuplar ulaştırılacak.
Lütfen 30 Mart'tan sonra gönderilen hediyelerin sanatçılara ulaşmayacağını ve geri gönderileceğini aklınızda bulundurun.
Lakin BTS üyelerini Kore'deki konserlerinde / global konserlerde ve resmi hayran buluşmalarında desteklemek amacıyla hazırlanan hayran etkinlikleri, öncesinde onay alma şartıyla devam edebilecek.
Daha fazla bilgi için lütfen hayran etkinlik bildirilerini kontrol edin.
BTS'e sevgisini cömertçe veren ve onları destekleyen ARMYlere içten bir şekilde teşekkür ederiz. Bunu anlayışla karşılamanızı ve işbirliğinde bulunmanızı istiyoruz.
Teşekkürler.
Peki artık ne gönderebiliriz?
Sadece mektup, bu mektubun boyutu ve örneği size gösterelim. Bu şekilde hazırlamalısınız mektubunuzu. Hiçbir şekilde hediye kabul etmiyorlar ve gönderdiğiniz hediyeleri teslim etmeyeceklerini tekrar tekrar söylediler.
Zarf formundan başka bir şekilde gönderilen mektuplar hediye paketi olarak düşünülüp size geri gönderilebilir. Örneğin not defteri, CD, USB, küçük paketler şeklinde yollanan hayran mektupları BTS'e ulaştırılamayacak.
Mektup gönderen kişi, gönderdiği üyenin adını ve adresi, zarfa düzgün ve açık bir şekilde yazmalı. Mektup şu adrese gönderilmeli:
Göndereceğiniz adres:
To.OOO, Floor Yangjin Plaza 5F, 5, Hakdong-ro, 30-gil, Gangnam-Gu, Seoul, Korea
Zip code : 06104 / TEL : +82)02-3444-0105
To. OOO kısmına mektubu kime gönderdiğinizi yazmanız gerekiyor.
Ayrıca yalnızca adrese postalanan mektuplar kabul edilecek. Hayranlar BigHit Entertainment'a mektuplarını kendi elleriyle teslim etmeye gelirse mektuplar kabul edilmeyecek.